Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

hejven

[CSIAKI] HEJVENPROJECT

Promowane odpowiedzi

bootek    6

fajna kolorystyka.

stopka tez pomysłowa.

menu z cmsszablony?;d

head mi sie za bardzo nie podoba ;) 8/10

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Nerwus    748

co by tu dużo pisać, ładna praca, nie mam chyba żadnych zastrzeżeń, po prostu jest dobrze, 8/10.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
FaNtOM    1

Fajne podoba mi się tylko trochę nie pasuje mi że header jest w innej kolorystyce a w dół robi się ciemnym kolorem gdybyś zmienił te niebieskie cellpice na takie jak na headerze był by dużo lepszy styl. 8/10.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

hejvv., Mówiłem że każdą prace warto dokończyć a ta Ci wyszła naprawde super. Kolorystyka w moim guście.

Header tak jak pisałem w SB troszke wali po oczach .. Ale mniejsza o to ;D.

W stopce mało wyraźny jest tekst Copyright 2011

Nie mam więcej zastrzeżeń i oby więcej takich ładnych prac ;).

:brawo: jeszcze łap piwko ;)

Podrawiam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
hejven    0

FaNtOM, tak poprostu miało być ;) kolorystyke wymyślał Skillor z Domissem, bo wkoncy lay bedzie za niedlugo online na ich forum.. Wiec to juz nie moja wina cz kolory padaja czy cos innego, moj wymysl to tylko byly:

head, menu , podmenu , sb, stopka - rowy belki cellplice = wymysl domissa i skillora;P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
SeNioR    6,712

Layout w miarę fajny, nie potrzebny ten napis csiaki na cellpicu, w ShoutBoxie tabele row lepiej zrobić takie same jak tabele działów, bo tak to jest niepoprawnie kolorystycznie. Jak mam oceniać to myślę że ocena 7/10 cię zadowoli.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×