Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

Gość

DD2

Promowane odpowiedzi

Gość   
Gość

Hej, w tej części omówię Wam drodzy gracze jak powinno się grać po stronie T na mapie de_dust2.

Przed zagłębieniem się w szczegóły, kilka ogólnych zasad i spostrzeżeń. Pod poradnikiem dla CT, były głosy, że najlepiej raszować środek, dolną-górną trupę ... Nic bardziej mylnego. Doświadczony przeciwnik po stronie T, bez problemu rozprawi się z raszującymi CT. Dlatego zalecam dla mnie wprawionych fanów CS'a granie pozycyjnie, a dopiero potem, gdy już będziemy potrafili walić głowy, umiejętne skracanie pozycji T.

Bardzo ważne po stronie T jest szybkie zajęcie kluczowych pozycji na mapie. Aby to osiągnąć musimy zwracać uwagę na nasz resp (miejsce w którym się odradzamy na starcie rundy) Poniżej przedstawię Wam trzy najważniejsze respy dzięki, którym możemy szybko zająć długą, galę oraz trupę.

Na początek kilka reguł:

Cytat:

1. Wszystkie rush'e mają sens tylko i wyłącznie wtedy, gdy mamy dobry resp.

2. Bez FB, szybkie zdobycie kluczowych pozycji jest trudne, chyba że, bardzo wierzymy w swojego aim'a

3. Gdy CT gra bardzo agresywnie, to znaczy skraca swoje pozycje względem naszych, wyczekaj ich (ale nie na swoim respie ...)

Rasz środkiem tylko wtedy, gdy mamy pewność, że CT nie ma awp. W przeciwnym razie, każdy snajper odstrzeli nam głowę.

RUSH BS'a B:

Ze względu na to, że na serwerze "onyl d2 cs-zaborze.pl", prawie wszyscy lecą na BS A po stronie CT, jest to najłatwiejszy cel dla T. Nie mniej jednak, pamiętajcie aby wpadać w conajmniej kilku na B, ponieważ jeden CT na dobrej pozycji jest w stanie wybić kilku T bez strat własnych.

RZUCANIE FB:

Po pierwszym FB wybiegnij z bronią, nie tak jak 99% graczy z granatem w ręku ... Nie ma CT po pierwszym FB? Rzuć drugiego tak jak na obrazku i sprawdź dokładnie całego BS'a!

Bombę "plantujcie" zawsze w tym miejscu, ponieważ najłatwiej ją obronić, gdy jest podłożona tak jak na obrazku.

RUSH GALA:

Według mnie, najlepsza opcja do ataku, ale tylko gdy mamy respa i skaczemy przez środek. W niemal 100% będziemy na galerii szybciej od CT, a poprawnie rzucone FB to gwarancja sukcesu i kilka fragów.

RUSH DŁUGA:

Na długiej napotkasz zazwyczaj największy opór ze strony CT, dlatego zajmuj jak najszybciej pozycję z pierwszego obrazka i spróbuj wykończyć 1-2 CT. Jeśli wiesz, że ktoś przebiegł do dołka rzuć FB tak jak pokazałem. Jeśli nikt nie przebiegł zdobywaj teren i zajmij pozycję w dołku, bardzo prawodopodobne, że kilku CT będzie dopiero wybiegać z respa CT chcąc dostać się na długą bądź BS'a A.

Pospolity błąd T, pake zawsze "plantujcie" na widoku. W wyjątkowych okolicznościach, to znaczy, gdy CT są na gali, można ją położyć za skrzynkami. W pozostałych przypadkach, paka "od gali" bądź "od długiej" daje największe szanse na wygranie rundy.

PODSUMOWANIE:

Gra w po stronie T w moim odczuciu jest dużo łatwiejsza niż CT. Szybki rush bądź wyczekanie CT daje prawie zawsze efekt w postaci kilku fragów. Jeśli jesteś początkujący staraj się opanować te trzy bardzo proste taktyki do szybkiego zdobywania ważnych pozycji na mapie. Dopiero wtedy zobaczysz jak proste i efektywne może być granie po stronie T.

Pamiętaj, że zgubioną bombę masz zaznaczoną na radarze, tak samo, gdy jest ona już położona.

To by było chyba na tyle, wszystkie pytania zamieszczajcie w komentarzach.

SŁOWNIK:

CT - counter terrorist/policjanci

T - terrorist/terroryści

HE - high explosive grenade/granat wybuchający

FB - flash bang grenade/granat oślepiający

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×