Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

Lukass

Internet z Orange (Neostrada) co chwilę rozłącza. TP-Link / D-W8950N

Promowane odpowiedzi

Lukass    21

Witam, od paru dni mam problem z własnym internetem, internet mam z Orange czyli (Neostrada). Od paru dni co chwilę mi rozlancza internet.. 

 

Znalezione problemy: Serwer DNS nie odpowiada.

 

Router: TP-Link 

Model: TD-W8950N

 

Sprawdziłem ustawienia karty sieciowej 

Protokół internetowy w wersji 4 (TCP/IPv4) mam zaznaczone (uzyskaj adres serwera DNS automatycznie).

 

Proszę o jak najszybsza pomoc, dziękuję.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
CsOne    17

Witam! Proponuje zadzwonić do BOK 801505505 i powiedz co się dzieję :) Wystawią zgłoszenie na wymianę urządzenia bierzesz kompletne urządzanie wraz z numerem zgłoszenia do salonu Orange i dostajesz nowe urządzenie :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
CsOne    17
30 minut temu, Lukass napisał:

Router jest nowy więc wątpię aby był niesprawny, poza tym router jest oryginalny od Orange. 

 

Routery nie są nowe, tylko Francja wyrzuca, a Polki biorą odnawiają i dają że jako to nowe Orange, także tak jak wyżej pisałem zadzwoń pod ten numer i Oni Ci to sprawdzą, uwierz mi przerabiałem to milion razy już z Nimi...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
CsOne    17
10 godzin temu, Lukass napisał:

Pozyczylem sprawny router od kuzyna, ten sam, i dalej padają DNS.. Może to być spodowowane kablami?

A nie umiesz po prostu zadzwonić i oni Ci to sprawdzą? A router obojętnie jaki podepniesz i powinno działać... Może konfiguracja?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
NieMamCzasu    4

Ja mam to samo... co chwile mi neta wywala(DNS`y). Za każdym razem jak dzwonię do BOK to usiłują mi wmówić, że problem leży po mojej stronie (w domu wszystko sprawne- nowe kable, router, gniazdko). Dzwoniłem do BOK przyjechał technik, wymienił gniazdko (Które było nowe- nie wiem jaki był cel tej operacji ^^) a potem stwierdził, że jedzie do centrali. Przyjechał po kilkunastu minutach i internet działał. 

.

.

.

.

Przez 2 dni... 

Brawo Orange :fucku:

 

Edytowane przez NieMamCzasu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Salva    3,248

Jeżeli nie macie światłowodu od nich, a zwykłe kable telefoniczne, to nie ma co podpisywać umowy z nimi na neta +20 mbps, bo te kable więcej nie uciągną. Miałem umowę - z Netią co prawda, ale po kablach TP - na neta 20 mbps, to co tydzień musiałem czekać na technika, bo zrywało łącze i trzeba było ręcznie przepiąć kabelki w centrali. Po namowie technika i zadzwonieniu do Netii z prośbą o obniżenie prędkości łącza do 15 / 16 mbps problem zrywania całkowicie ustał.

Więc to jest wina ich infrastruktury - tak jak pisał @MatYs i tego nie przeskoczycie choćbyście chcieli.

  • Lubię to! 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MatYs    252

Najlepsze było u mnie to, że zawsze mówili max. 2 Mbps, później okazało się, że u nich jakąś kartę czy coś wymienili i max 6 można.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Pablo    12

Witaj. Miałem podobny problem, rozłączało co 2-3x dziennie, czasami częściej.

Spróbuj wymienić kabel telefoniczny (taki który jest podpięty do filtra ADSL (chyba tak się to nazywało)) - mi pomogło.

Dla dokładniejszego zobrazowania, chodzi o numerek 2 na tym obrazku:

1423251360.png

Pozdro

  • Lubię to! 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
GeDox    75
Dnia 6.10.2016 o 18:23, NieMamCzasu napisał:

Ja mam to samo... co chwile mi neta wywala(DNS`y). Za każdym razem jak dzwonię do BOK to usiłują mi wmówić, że problem leży po mojej stronie (w domu wszystko sprawne- nowe kable, router, gniazdko). Dzwoniłem do BOK przyjechał technik, wymienił gniazdko (Które było nowe- nie wiem jaki był cel tej operacji ^^) a potem stwierdził, że jedzie do centrali. Przyjechał po kilkunastu minutach i internet działał. 

Miałem podobnie, ale około rok temu. Od razu chciał podejść do routera, posprawdzał. Mówi, że to przez wyrwane zabezpieczenie RJ11. Wymienił końcówkę, wsadził i sprawdza. A tu dalej lipa! Po sprawdzeniu wszystkich kabli w domu i w budce stwierdził, że to jednak nie wina u mnie. Pojechał do centrali i magicznie internet wstał.. Jak widać Orange dyma wszystkich ;)

  • Lubię to! 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
CsOne    17
Dnia 12.10.2016 o 15:02, GeDox napisał:

Miałem podobnie, ale około rok temu. Od razu chciał podejść do routera, posprawdzał. Mówi, że to przez wyrwane zabezpieczenie RJ11. Wymienił końcówkę, wsadził i sprawdza. A tu dalej lipa! Po sprawdzeniu wszystkich kabli w domu i w budce stwierdził, że to jednak nie wina u mnie. Pojechał do centrali i magicznie internet wstał.. Jak widać Orange dyma wszystkich ;)

 

Dlatego mu mówię, żeby dzwonił do nich :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
GeDox    75
4 godziny temu, CsOne.Eu napisał:

 

Dlatego mu mówię, żeby dzwonił do nich :)

Polecam zrezygnować z ich "usług". Za opcje do 10Mbit płaciłem około 90zł, teraz za stałe 6Mbit płacę 50. A w tej ofercie "DO 10Mbit" miałem cały czas jeden.. obsługa fatalna, co najmniej 30 minut czekania na konsultanta. A u lokalnego providera telefon odebrany przed drugim sygnałem, natychmiastowa naprawa w trakcie awarii (z ich winy). Polecam zamówić usługi u lokalnego dostawcy, jakość na pewno będzie wyższa :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
P3R5HING    28
25 minut temu, SeNioR napisał:

@P3R5HING Cholera a ja u nich płacę więcej za 60 Mb/s.. zmieniają te oferty co kilka miesięcy


Niestety, ja mam teraz u nich internet 250Mb/s + telewizja i płacę 160zł (po upuście), umowę mam od ponad 5 lat, co trochę robią jakieś na prawdę opłacalne oferty. Ostatnio taki pakiet jak ja mam oferowali za 130zł... jak na miesiąc to jest to duża różnica w kwocie.

  • Lubię to! 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.


×