Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

encode

Kolorowe pojedyncze linie. Kolorowy tekst w konsoli.

Promowane odpowiedzi

Cześć mam problem, próbuje zrobić kolorowe POJEDYNCZE linie:

 

mam kod: 

Cytuj

if (GetAsyncKeyState(VK_F1) & 1) {
                enabled = !enabled;
                if (enabled) {
                    system("Color A");
                    std::cout << "WallHack: on" << std::endl;
                    ESP = CreateThread(NULL, NULL, &virtualesp::esp_thread, NULL, NULL, NULL);
                }
                else {
                    system("Color C");
                    std::cout << "WallHack: off" << std::endl;
                    TerminateThread(ESP, 0);
                    CloseHandle(ESP);
                }
            }

 

Ale on mi koloruje caly tekst w konsoli a nie tylko Linijki WALLHACK: ON i WALLHACK OFF

 

Pomoże ktoś? aby kolorowalo tylko te linie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Musisz jedynie wiedzieć, że tekst (strumień) w konsoli wyświetlany jest literka po literce, linijka po linijce i nie możesz (chyba, że się mylę) wrócić do linii X wstecz.

 

colors - Colorizing text in the console with C++ - Stack Overflow

https://docs.microsoft.com/en-us/windows/console/console-screen-buffers#_win32_character_attributes

  • Lubię to! 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czyżby własne haxy do CSa? 

 

Ja bym to zrobił tak:
Zmień kolor

wyświetl tekst

zmień kolor na początkowy

  • Lubię to! 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dobra dałem radę, robię tak:
    SetConsoleTextAttribute(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), 7);
        std::cout << "Aby wlaczyc WallHacka wcisnij " << std::endl;
        SetConsoleTextAttribute(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), 10);
        std::cout << "[F1]" << std::endl;

	SetConsoleTextAttribute(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), 7);
		std::cout << "Aby wlaczyc WallHacka wcisnij " << std::endl;
		SetConsoleTextAttribute(GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE), 10);
		std::cout << "[F1]" << std::endl;

lecz [F1] na zielono robi się w kolejnej linii, jak to zmienić aby było w jednej linii? :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, encode napisał:

Da radę tak zrobić?

Jak nie podejmiesz wyzwania, to się nie przekonasz :P

- - - - -

Wywal std::endl z drugiej linijki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Utwórz konto

Utwórz konto. To darmowe i bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


  • Podobna zawartość

    • Przez Tomasz
      Poradnik przedstawiający instrukcję włączenia konsoli i zbiór komend.
       
      JAK WŁĄCZYĆ?
      Najpierw przechodzimy do folderu Dokumenty/Euro Truck Simulator 2
       

       

       

       
      CO ROBIMY DALEJ?
      Otwieramy plik config.cfg programem Notepad++ (zalecane).
       
      Szukamy:
      uset g_developer "0" (linia 108). uset g_console "0" (linia 140).  
      Zamieniamy na:
      uset g_developer "1" uset g_console "1"  
      Zapisujemy plik i zamykamy. Uruchamiamy grę i włączamy konsolę za pomocą tyldy ~.
      Poniżej zdjęcie prezentujące jak wygląda konsola:

       
      DOBRZE. A GDZIE KOMENDY?
      Poniżej przedstawiam listę przydatnych komend wraz z objaśnieniem:
      g_police (0/1) - 0 - wyłączenie, 1 - włączenie mandatów. g_fly_speed (x) - prędkość latania na kamerze zero. g_traffic (od 0 do 1) - 0 - wyłączenie, 1 - włączenie ruchu AI. Wpisanie, np.: 0.40 zmniejsza natężenie ruchu AI. g_autosave (0/1) - 0 - wyłączenie, 1 - włączenie autozapisu gry. g_set_time (od 0 do 24) - przesunięcie czasu do przodu. g_income_factor (od 0.01 do 1) - zmniejszenie / zwiększenie stawki za kilometr trasy. g_set_weather (0/1) - 0 - wyłączenie, 1 - włączenie deszczu. g_minicon (0/1) - 0 - wyłączenie, 1 - włączenie paska z FPS. g_fps (0/1) - 0 - wyłączenie, 1 - włączenie licznika FPS. r_vsync (0/1) - 0 - wyłączenie, 1 - włączenie synchronizacji pionowej. r_fullscreen (0/1) - 0 - wyłączenie, 1 - włączenie trybu pełnoekranowego. s_interior_volume (od 1 do 6) - głośność silnika we wnętrzu kabiny ciężarówki. game - ponowne uruchomienie gry. save - zapis gry. screenshot - zrzut ekranu. edit - włączenie edytora mapy. pause - zatrzymanie gry. exec - wykonywanie poleceń w plikach wsadowych. echo - drukuje tekst do konsoli. warp - ustawienie skali czasu oraz prędkości gry.  
      Jeśli znasz komendę, której nie ma na liście - napisz komentarz!
    • Przez Maciq#
      Siemka mam dylemat co lepsze Xbox one czy komputer pc 
      Jeżeli kupię Xboxa to dokupuje kierownica fotel hydrolapa biegi pedały
      Czy sam pc
      Chodzi mi szczególnie o gry GTA i Forza horizon 
       
×