Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

shaxo

logo i header 30 piw :)

Promowane odpowiedzi

shaxo    4

Header, Logo

Informacje Dodatkowe: Nowy Header zamiast tego cs ma byc cos zwiazane z pomoca html php cos podobnego do cmsszablony.. na stronie glownej i Logo Stefanek.xaa.pl Pomoze i Tobie zamiast napisu Sklep-Steam i obok tego jakies fajne logo :D znaczek

Wymiary: 185x170 logo: 289x68

Tematyka: HTML,PHP CMS ...

Link pomocniczy: steefanek.ugu.pl/portfolio

Strona WWW:steefanek.ugu.pl/portfolio

Link do PSD: http://speedy.sh/ZQrN8/sklep.psd

za prace stawiam nie 20 lecz 30 piw..

pisze jeszcze raz poniewaz nikt nie chcial przedtem robic :((

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Daniel    2,856

Dawaj piwa jak mowiłeś niechce mi się już bawić w wymiary. wymiary możesz sobię dopasować sam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
shaxo    4

kurde czlowieku. zlecam ci prace za cos.. za piwa i jeszcze mam sobie ja konczyc?? wes sie czlowieku ogarnij.. zrob to to dostaniesz..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Daniel    2,856

MrDaniel9541, Jest to człowiek który mówi że da 30 browarów zrobisz mu coś to ci nawet jednego nie da. POZDRO. Gdybyś dał mi chociaż połowe tych browarów może bym ci zmienił te wymiary ale wkurzają mnie tacy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
shaxo    4

maryan, haha smieszny jestes ^^ zlecilem prace szablon redox zrobiles ty.. ja tak samo edytowales tylko psd :) dalem ci 30piw i nawet nie dokonczyles :) wiec nie mow abym ci dal bo jak bym ci dal to bym pracy nie dostal do konca klamco..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Tomo.    0

maryan, skoncz spamować ku*** bo denerwują mnei takie dzieci. co ty sobie myślisz że da Ci 30 piw za nic ? jak robisz prace to do konca a nie ze 1/4...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Daniel    2,856

nSon, Nie wpierdalaj się w niejswoją sprawę. MrDaniel9541, Nic więcej ci ruro nie zrobię. POZDRO zamknijcie to.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lopez11    5
nSon, Nie wpierdalaj się w niejswoją sprawę. MrDaniel9541, Nic więcej ci ruro nie zrobię. POZDRO zamknijcie to.

"Zamknijcie to"

Czego mają to zamykać , myślisz że jak tobie się spodoba to mają robić co im zaśpiewasz ?

Sam nidałbym Ci tych piwek bo sczerze mówiąc gówno zrobiłeś :) W każdym poście pokazujesz jaki to z Cb napinacz internetowy a w świecie pewnie jesteś zwykłą cipk* .

Pozdrawiam Lopez :santa:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
TuDe.    517

Możecie przestać? Maryan, nie spodobało mu się, nie dał piw, więc o co ten cały płacz?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×