Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

Buli

Poradnik jak wgrywać pluginy na server CS

Promowane odpowiedzi

Buli    260

Poradnik jak wgrywać pluginy na server CS

W tym skromnym poradniku opiszę wam jak poprawnie i bezproblemowo dodać pluginy na wasz serwer. Piszę taki poradnik, aby w przyszłości ludzie nie spamowali w tematach tekstami typu "ale gdzie mam to wrzucić?"

Najczęściej gdy pobieracie pliki są one już w gotowych folderach (tak jak w amxmodx), więc przeniesienie nie jest trudne. Jeżeli pliki nie są tak podzielona, poniższy opis powinien wam pomóc. Jeżeli chodzi o pliki muzyczne musicie spojrzeć na folder, z któego takową muzykę wrzucacie! Podfoldery w sound, to misc (muzyka do gry, pluginów itd.) oraz ambience (muzyka najczęściej związana z mapami). Jeżeli wasz plik muzyczny jest bezpośrednio w folderze "sound", wrzucacie go tylko do tego folderu. PAMIĘTAJCIE jeżeli pliki są w niestandardowym folderze (najczęściej modele, muzyka) wrzucacie na wasz serwer cały folder, a nie tylko jego zawartość. Jeżeli tego nie uczynicie plugin, nie będzie działał prawidłowo.

1. Instalacja początkowa (wrzucenie plików)

Plik konfiguracyjny z końcówką .cfg cstrike/addons/amxmodx/configs

Plik, który zawiera plugin z końcówką .amxx cstrike/addons/amxmodx/plugins

Plik pomocniczy z końcówką .sma cstrike/addons/amxmodx/scripting

Plik, który zawiera model z końcówką .mdl cstrike/models

Plik tekstowy z końcówką .txt cstrike/addons/amxmodx/data/lang

Plik muzyczny z końcówką wav/mp3 cstrike/sound[misc, ambience]

Plik z końcówką .inc cstrike/addons/amxmodx/scripting/include

2. Instalacja końcowa (dopisanie pluginu)

I aby plugin był widoczny na naszym serwerze wchodzimy w cstrike/addons/amxmodx/configs plugins.ini

Otwieramy go za pomocą edycji (w przypadku TotalCommandera naciskamy F4) i dopisujemy na końcu nazwę naszego pluginu z końcówką .amxx (dla przykładu hpk.amxx). Jeżeli chcemy wyłączyć plugin na jakiś czas, a nie całkowicie go usuwać dodajemy przed jego nazwą średnik ";" (dla przykładu ;hpk.amxx). Po dopisaniu zapisujemy zmiany.

3. Cvary (konfiguracja pluginu)

Dopisujemy je do addons/amxmodx/configs/amxx.cfg

Przepisujemy (najlepiej kopiujemy) tak samo jak podał autor pluginu. Nie zważamy na spacje i inne znaki oddzielające. Wartości najlepiej podawać w cudzysłowiu ("")

Niektóre pluginy ich wymagają, aby określić odpowiednie podzespoły. Pluginy skomplikowane i rozbudowane (amxbans, amx_super) mają własne pliki konfiguracyjne i to właśnie tam należy je konfigurować. Po dopisaniu cvarów zapisujemy zmiany.

4. Opis

Plik .amxx to plik bez, którego niema pluginu, można go "zrobić" z pliku .sma za pomocą kompilacji.

Plik .sma to plik tekstowy, w którym edytujemy swoje pluginy i określamy och zadania, aby następnie je kompilować (nie jest wymagany do działania pluginu).

Plik .cfg Najczęściej są tam zapisywane informacje, które mają być wysyłane/odtwarzane w konkretnym pluginie.

Plik .mdl to model broni, postaci, noża itd.

Plik .mp3/wav to muzyka np. roundsound, loadingsound.

Plik .txt to plik określający wszystkie "napisy" jakie pokazuje nasz plugin. Określa jego poprawne działanie.

Pamiętajcie! Jeżeli dodacie plugin, nadpisze się i zacznie działać dopiero po zrestartowaniu serwera (z panelu lub za pomocą komendy amx_rcon restart 1) lub po zmianie mapy.

© Copyright Buli (-ciasttko.) - Odpracowanie Warna

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×