Skocz do zawartości
W Naszym sklepie znajdziesz wiele skinów do cs go, konkurencyjne ceny i natychmiastowa wysyłka to Nasza dywiza!

Arixon

Zasłużony
  • Zawartość

    1,067
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    13d 21h 32m 12s

Reputacja

5 Neutralna

Obserwuje 0 użytkowników

Arixon nikogo nie obserwuje.

O Arixon

  • Tytuł
    Let`s go !
  • Urodziny 22.08.1996

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Arkadiusz
  • Lokalizacja
    ten nick ?
  • Hobby
    Grafika, Gry, Sport, Kultura
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Program graficzny
    Photoshop
  • Edytor tekstu
    Notepad++

Kontakt

  • Gadu Gadu
    37037129
  1. Zmieniłem podejście co do kolizji. Zamiast koloru użyłem tablicy, która pobiera wartości z pliku ".txt". Użyte są dwie litery, jedna z nich odpowiada za bloczki scian. Kiedy gracz porusza się po literze, która przypisana jest do bloczków podłoża (ruch działa), w innym przypadku nie może się poruszać.
  2. Okey, uporałem się z problemem. Można zamknąć.
  3. Cześć. Zacząłem pisać grę, jednak nie mam pomysłu na wykrywanie kolizji(a raczej nie wiem jak stworzyć/użyć). Otóż jest to Labirynt. Chcę zrobić kolizję na wykrywanie koloru. Aby player wykrywał kolizję z czarnymi ścianami. Czy mógłby ktoś pokazać jakąś część kodu, która za to odpowiada ?
  4. Okey, wykorzystam to. Po prostu chciałem zrobić to js'em. Ale w sumie, może nie ma co się głowić i lepiej zrobić prostszym sposobem. Dziękuję za pomoc. Można zamknąć.
  5. @TrzyRazyZero nie o to mi chodzi. Chcę zrobić efekt typu fade na przykład. Lecz nie wiem jak to dobrze ująć, ponieważ ten efekt ma być zastosowany do background'u. Nie chce robić nic z hoverem.
  6. Tak jak w temacie, mam kod, który działa prawidłowo. Lecz przejścia nie są dynamiczne, próbowałem jquery, lecz nic mi nie wychodziło. Chciałbym dodać jakiś spowolniony efekt przejścia między zdjęciami, lecz nie wiem jak. Oto kod: window.addEventListener('load', function () { var foto = document.getElementById("top"); var bg = ['url(img/h1.jpg)', 'url(img/h2.jpg)', 'url(img/h3s.jpg)']; var czas = 5; // 5 sekund var i = 0; setInterval(function () { i++; i%=bg.length; foto.style.backgroundImage = bg[i]; }, czas * 1000); }, false);
  7. @Salva właśnie o tym czytam, lecz nie wiem gdzie to dokładnie wstawić. Bo chodzi mi o to, że mam: Podaj ile liczb wprowadzisz: np.3; Podaj 0 liczbe: 1 Podaj 1 liczbe: i tutaj jak wpisze przykładowo a, to wyskoczy mi, że to nie jest liczba i chciałbym aby znowu poprosiło o podanie liczby tylko tego pola.
  8. Troszkę źle to może w temacie napisałem. Aczkolwiek, chodzi mi o to: Poniżej napisałem programik, dodawanie. Zrobiłem sobie, że gdy ktoś poda literkę to wyskoczy błąd 'To nie liczba'. Po tym jak wyskakuje błąd chciałbym aby ałtomatycznie pojawiło się to od nowa czyli znów wyskoczyło podaj liczbę, jak to zrobić? Scanner write = new Scanner(System.in); int iloscLiczb; System.out.println("...::: ZNAJDUJESZ SIĘ W ::1.DODAWANIE:: :::...\n"); try { //Scanner w = new Scanner(System.in); //System.out.println("zz"); //int value = w.nextInt(); System.out.println("Podaj ile liczb wprowadzisz: \n"); iloscLiczb = write.nextInt(); double[] podaj = new double[iloscLiczb];// deklaracja i tworzenie tablicy o długości podanej przez użytkownika // wprowadzanie danych for (int i = 0; i < podaj.length; i++) { System.out.print(" Podaj " + i + " liczbę: " ); podaj[i] = write.nextDouble(); } double suma = 0; for(double pomiar : podaj) { suma += pomiar; } System.out.println("\n\nWynik: " + suma); } catch (Exception ex) { // Display exception. System.out.println("To nie jest liczba !"); }
  9. @Salva ale mi chodzi, że jak użytkownik w terminarzu wpisz zamiast liczby literę, to wyskoczy mi komunikat, że To nie jest liczba i poprosi o podanie liczby.
  10. @Salva poniżej kod bez sprawdzania. Próbowałem na różne sposoby, koledze udało się to zrobić na try,catch, lecz jak ja robię to w ogóle bluej nie chce ruszyc. import java.util.*; public class Dodawanie { Scanner write = new Scanner(System.in); void dodawanie(){ System.out.println("...::: ZNAJDUJESZ SIĘ W ::1.DODAWANIE:: :::...\n"); System.out.println("Podaj ile liczb wprowadzisz: "); int iloscLiczb = write.nextInt(); // deklaracja i tworzenie tablicy o długości podanej przez użytkownika double[] podaj = new double[iloscLiczb]; // wprowadzanie danych for (int i = 0; i < podaj.length; i++) { System.out.print(" Podaj " + i + " liczbę: "); podaj[i] = write.nextDouble(); } double suma = 0; for(double pomiar : podaj) { suma += pomiar; } System.out.println("Wynik: " + suma); } }
  11. Niestety dalej nic. Nie wiem, może to ja coś źle robię. Temat można zamknąć, postaram znaleźć się sam rozwiązanie.
  12. Cześć. Czy jest jakaś metoda, która sprawdzi czy zmienna podana przez użytkownika jest liczbą ? Chodzi mi o warunek if, tak jak niżej podałem. Czy coś takiego istnieje, a jeżeli tak to w jaki sposób to skomponować? Czytałem coś o RegExp i wzorach, lecz wyczytałem też, że spowalnia to bardzo program. if(sprawdzenie czy zmienna jest liczbą)) { System.out.println("To nie jest liczba, podaj liczbę!"); } else { double wynik = s1+s2; System.out.format("Suma liczb wynosi "+wynik); }
  13. @Salvation mi chodziło aby alfa była podawana w stopniach, lecz wynik był normalny. Czyli np wynik z alfy 0stopni/90stopni = 0 już program dobrze pracuje.
×