Skocz do zawartości

Nerwus

Zasłużony
  • Posty

    1780
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    84d 22h 20m 56s

Reputacja

0 Neutralna

Obserwuje 0 użytkowników

Nerwus nikogo nie obserwuje.

1 obserwujący

O Nerwus

  • Tytuł
    Ekspert
  • Urodziny 18.04.1996

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Lokalizacja
    Tomaszów Mazowiecki
  • Hobby
    Kulturystyka i fitness, sport
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Program graficzny
    Photoshop
  • Edytor tekstu
    Notepad++
  1. Graj w Counter-Strike razem z Webmasteruj

    no to ja bym zagrał
  2. No mi też sie pomysł podoba.
  3. ćwiczenia

    Zapoznaj się z tymi dwoma tematami: /domowy-trening-vt55619.htm /dieta-z-cwiczeniami-vt58544.htm są podobne, masz tam jedzenie i o ćwiczeniach, jak nie wystarczy - pytaj dalej tu. Postaram się odpowiedzieć.
  4. Wymienię counter strike anthology za Rust

    Flap Jack, _przenosze _wzor
  5. Mi się osobiście to nie podoba, więc uważam, że powrót do góry w stopce wystarczy.
  6. Według mnie 100x100 jest ok, a ramka wygląda dobrze.
  7. xaa.pl

    WaRnning?!, _wzor
  8. Poczekajcie, tyle mogę powiedzieć.
  9. Nowa grupa NewsMan osoba pisząca newsy!

    Niepotrzebne, faktycznie była taka grupa, ale nie było na nią chętnych (chwilowi). Staramy się skupiać wyłącznie na tematyce forum.
  10. Dieta z ćwiczeniami

    Westbam, za takie posty, nic nie wnoszące do tematu dostaje się ostrzeżenia. Zwiększ ilość posiłków do 6 na dzień, zwiększ bilans kaloryczny. Tu Ci wysyłam 2 diety na masę, jedna ja pisałem, drugą mi trener. 1. Śniadanie - mleko spożywcze - płatki owsiane - orzechy włoskie - deser ryżowy(ryż na mleku) Drugie śniadanie - ryż biały - tuńczyk w oleju - oliwa z oliwek Obiad - pierś z kurczaka - kasza gryczana - surówka z jabłek i marchwi Posiłek po treningu - ziemniaki - pierś z kurczaka - banan Przed snem - ser twarogowy tłusty 100g 2. Śniadanie - jajecznica z 4-6 jajek - ciemne pieczywo - jabłko II śniadanie - serek wiejski - 50g kuskus Obiad - 150g ryżu - 150g piersi z kurczaka - marchewka Po treningu - 200g makaronu - 150g piersi z kurczaka - banan Posiłek przed snem - serek wiejski/ser twarogowy Najprostsze przykłady posiłków.
  11. TEDE - #john_rambo (prod. SIR MICH) / #kurt_rolson 2014 Sztos, nie mogę doczekać się płyty! 2014 będzie zjedzony! Link:
×