Skocz do zawartości
Pecetowicz Forum komputerowe

bootek

Zasłużony
  • Zawartość

    373
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez bootek

  1. Witam. Szukam skryptu lub strony która oferuje otwarcie sklepu internetowego online. Zależy mi hmm na prostym skrypcie gdyż produktów będzie ok. 100 na sklepie, zależałoby mi również na synchronizacji z allegro (automatyczne wystawianie produktów ze sklepu na allegro). Co polecacie? Pozdrawiam
  2. Kurczę, super że to forum dalej istnieje, przeżyłem tu sporo fajnych chwil i mam nadzieję że dalej będę mógł dzielić wzloty i upadki razem z Wami! BRAWO!
  3. Okej dziękuje bardzo. Temat można zamknąć:)
  4. @Salva na laptopie nie gram w gry, korzystam z niego głownie do przeglądania internetu i innych podobnych spraw ☺️
  5. Witam mam pytanko. Posiadam laptopa Acer Aspire 5742g i chciałbym dorzucić do niego dysk SSD, żeby go troszkę przyśpieszyć. I moje pytanko to czy opłaca się i czy ten dysk SSD bedzie w miare na nim śmigał? ☺️
  6. Dla mnie bez sensu są te całe kursy doszkalające. Nie po to kurde płacimy po 1200 zł za kurs na prawko na którym to oni powinni nas nauczyć tego wszystkiego! żeby potem jeszcze płacić za jakieś głupie kursy doszkalające! PAŃSTWO ZŁODZIEI!!
  7. Tak dobry ale bardziej mi się wydaję że chciałeś się nim pochwalić że jesteś taki super i masz taki świetny komputer. Można się domyśleć po tym że jak ktoś Cie zapytał o kartę graficzną odpowiedziałeś "... ale ma 3,7 ghz". Czujesz się lepszy od innych?
  8. Raczej nic takiego darmowego nie ma. Jeżeli nie podoba Ci się szablon tentego2 to na forum jest ich jeszcze sporo nawet praktycznie caly kwejk. Wystarczy pobrać i wgrac
  9. Opisz dokladniej o co Ci chodzi. Jak to ma dzialac i wgl
  10. <div id="formularz"> <form method="post" action=""> <label>Your Nick:</label> <input name="name" placeholder="Nick" required> <input id="submit" name="submit" type="submit" value="wyslij"> </form> Spróbuj tak
  11. Ojj to były czasy. Całymi dniami przed webmasteruj Co chwile się wchodziło i sprawdzało nowe posty .
  12. Juz tyle czasu minelo ;3 Fajnie tak patrzec na te ssy z zalogowanymi uzytkownikami itp i widziec tam swoj nick przez tyle lat
  13. [b]Poszukiwana nazwa stylu lub modyfikacji:[/b] Styl motoryzacyjny (dokładnie jakiś z ciężarówkami) [b]Screen stylu lub modyfikacji:[/b] nie mam [b]Informacje na temat stylu lub modyfikacji:[/b] Poszukuje stylu z gdzie w logo lub gdzieś będzie widoczna ciężarówka lub coś w tym stylu. Z góry dziękuje
  14. Pewnie chodzi Ci o coś takiego przemo.org/phpBB2/forum/viewtopic.php?t=109768 albo /dodatek-boczny-panel-jquery-vt30782.htm
  15. Mogę Ci polecić dotpay oraz cashbill. Korzystałem z tych dwóch i są warte polecenia
  16. Witam, wie ktoś może jak zrobić, aby wyświetlić rekord z bazy np tydzień przed data wpisana? Chodzi mi o to. Mam w bazie danych wpisana np date 2015-01-30 i załóżmy że jest dziś 23 stycznia. Jak zrobić tak żeby od 23 stycznia do 30 stycznia 24:00 wyświetlany był dany rekord z tą datą. A gdy już bedzie 31 stycznia dany rekord już się nie wyświetla Bardzo proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...