Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

MuchaCode

Rozpis cwiczeń

Promowane odpowiedzi

MuchaCode    156

Siema.

Myślę że z całego forum ktoś chodzi na siłkę lub ćwiczy w domu. Szukam osoby która napisze mi jakie partie rąk ćwiczyć w poszczególny dzień np. 1-Biceps,triceps 2-przed ramie... itp. w tych ćwiczeniach mogą znaleźć się też ćwiczenia na górną partie klatki piersiowej, ćwiczenia na nogi odrzucam gdyż do szkoły jeżdżę 20km oraz biegam.

+ Jeżeli ktoś by mógł to powie mi jak wyrobić sb kaptur/motylki w domowych warunkach.

Za wszelką pomoc piwka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Nerwus    748

Biceps, triceps możesz robić na jednej sesji treningowej, 12 serii na biceps i 12 na triceps. Czyli proponuję 4 ćwiczenia, każde w seriach 3x8 powtórzeń.

Jeśli nogi odrzucasz, to proponuję 3 dni treningowe, np. poniedziałek środa, piątek i tak:

1. Klatka + biceps

2. Plecy + triceps

3. Barki

Na duże partie mięśniowe (klatka, plecy) robisz 16 serii - 4 ćwiczenia, w 4 seriach - 12, 10, 8, 6 powtórzeń, na mniejsze 12 (biceps, triceps). Ćwiczenia znajdziesz na: www.kulturystyka.pl/atlas

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×