Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

9malutki6

[Sims3] Jak zbudować własny blok mieszkalny bez szkieletu

Promowane odpowiedzi

9malutki6    13

**Potrzebny dodatek Po Zmroku!

**Pamiętaj, że taki blok ma limit do pięciu pięter, aczkolwiek był kiedyś kod na usunięcie tego limitu, ale nie pamiętam jaki .^^

Witam wszystkich! To mój pierwszy poradnik , i pierwsze forum na którym zamierzam zamieszkać na dłużej , więc proszę o wyrozumiałość. Postaram się by wszystko było przejrzyście i starannie napisane. A więc, do dzieła!

Co będzie potrzebne:

1. http://www.modthesims.info/download.php?t=424060 <--- Z tej strony ściągamy modyfikację Late Night - Buyable Mailbox and Trash Chute do gry, która dodaje możliwość kupienia skrzynki pocztowej i zsypu na śmieci, będzie to bardzo ważne więc ściągać

Skrzynka i zsyp będą w archiwum, więc będzie je trzeba wypakować do folderu:

D:\Users\\Documents\Electronic Arts\The Sims 3\Mods\Packages - w przypadku Windows 7.

2. Gdy mamy już wypakowane potrzebne rzeczy, odpalamy simsy , wybieramy nową grę i czekamy aż się załaduję.

3.Następnie w pustym miejscu stawiamy pustą parcelę, wielkość zależy od tego jak duży ma być apartament.

4. W tym przypadku będzie to 30x30. A teraz zabierzemy się za budowanie

Budujemy czy to prostą bryłę, czy to ultra-nowoczesny dom,kazdy chwyt jest dozwolony ;P

Mi wyszło coś takiego:

3104screenshot2cu.jpg

5.W bloku owym musi być mieszkanie oraz poczekalnia, potocznie zwana Lobby, a także małe pomieszczenie na windę.

Każde piętro powinno zawierać minimum jedną windę,drzwi do apartamentu oraz zsyp na śmieci, który , jeśli dokładnie wypakowaliście moda, znajduję się w Kuchnia/Śmietniki Aaa, wyjątkiem jest parter , na którym będzie skrzynka pocztowa o którą znajdziemy w katalogu debug, tylko żeby się pojawił, trzeba wpisać kolejno kody:

  • 1.TestingCheatsEnabled true (działa z małej i dużej litery)
    2. Buydebug (to samo) i pojawi nam się katalog i domofon ,,nieśmiertelny" który jest w Salon/Alarmy.

Żeby domofon dobrze działał w kazdym mieszkaniu musi być ten mniejszy domofon. . A teraz wchodzimy w katalog o którym była mowa przed chwilą i klikamy zakładkę różne obiekty. Szukamy obiektu o nazwie naścienna skrzynka pocztowa. umiejscawiamy ją w jakimś dobrym miejscu. Gdy skończymy parter będzie wyglądał tak: (lub podobnie )

3105screenshot2ua.jpg

6.Teraz , gdy na każdym piętrze stoi winda, drzwi, domofon oraz zsyp, przechodzimy na ostatnie piętro, czyli nasze mieszkanie. Tam też musi być lobby

Teraz możemy wymeblować nasze mieszkanie lub najpierw wprowadzić rodzinę, lecz najpierw bardziej istotna rzecz. By apartament chodził prawidłowo w grze, musimy zrobić jeszcze jedno, a mianowicie umieścić w każdym pomieszczeniu oznaczenia . Oznaczenia znajdziemy w folderze Debug jeśli trochę poszukamy, Są trzy rodzaje :

Oznaczenie ominięcia poziomu - Czyli jak im jedzie windą to winda omija ten poziom i jedzie na następny.

Oznaczenie ukrytego pokoju- Powoduję że w trybie życia nie widzimy nic w pokoju, cały jest na czarno, do takiego pokoju mogą przeprowadzic sie inni simowie , tak zwani NPC czyli Non-Playable Character a to oznacza Postać ktorą nie kontrolujemy.

Oznaczenie przestrzeni wspólnej, czyli powoduję że inni simowie mogą przebywać w pomieszczeniu i używać rzeczy które tam są

A teraz musimy umiejscowić oznaczenia, lecz uważajcie bo popełnicie błąd i apartament nie będzie prawidłowo działał.

Te ukryte pokoje możecie umeblować standardowo,aby te simy co będą tam mieszkać nie poumierały czyli lodówka, telewizor,łóżko,prysznic,kibel

A zapomniałbym ,na zewnątrz apartamentu możecie zrobić co chcecie np.

garaż,basen,czy jakuzzi.Dach też można urządzić ,ale przed umiejscowieniem oznaczników.

A teraz kolejno:

  • 1.wciskamy CTRL+SHIFT+C i wpisujemy : moveobjects on
  • 2.Umiejscawiamy w każdym lobby znacznik przestrzeni wspólnej, w swoim mieszkaniu nie umiejscawiamy nic, a w innych oznacznik ukrytego pokoju lub ominięcia poziomu.
  • 3.Wciskamy CTRL+SHIFT+C i wpisujemy : moveobjects off

Gdy wszystko zrobione powinno to wyglądać tak na każdym piętrze:

3106screenshot2n.jpg

a na każdym kolejnym tak samo, a na ostatnim z naszym mieszkaniem tak:

3107screenshot2da.jpg

No to kiedy już skończymy tą mozolną pracę, voila! Mamy nasz blok mieszkalny ! Teraz wystarczy wprowadzić simów i umeblować mieszkanie !

Źródło: forum.thesims.pl

Autor: shader868

Zakazy: Brak

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×