Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

DeX

[Nieaktualny] Sprzedam 2 Serwery Cs 1.6 Rozwiniete! [Nieaktualny]

Promowane odpowiedzi

DeX    10

Opis:Sprzedam 2 Serwery Cs 1.6 Rozwiniete!

Cena: do uzg

Płatności: PRZELEW

Kontakt: gg 622762

Witam.

Sprzedam 2 rozwiniete serwery CS 1.6

Hosting: TSERWERY.pl

1.

UNIKALNY COD MOD

Opłacony do: 2013-10-25

IP: 87.98.237.7:27019

b_560_95_1.png

Zarabia Sam na Siebie.

Cena: do uzg gg: 622762

2. Diablo MoD

Opłacony do: 2013-10-25

IP: 94.23.88.66:27016

[dzis spadl troche gt bo serwer caly dzien byl off zbraku czasu ]

b_560_95_1.png

Zarabia Sam na Siebie.

Cena: do uzg gg: 622762

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
LipA    29

dlaczego sprzedajesz ? Nagle Wszystkie (oby dwa) twoje serwery poszły w dół, co już reklamy nie ma i chcesz sie ich na szybko pozbyć ?:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
DeX    10

yy spam nie na miejscu nr1.

moje serwery nie sa nigdzie reklamowane SORRY! :) nie daje kasy na reklamy jak wy :*

moge sprzedac ale nie musze ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
LipA    29

Diox?, kogo ty uważasz za ciula no raczej nie mnie, odrazu widać ze GT spadly i coś tu krecisz, ktoś kupi i po tyg. max 10/32. pzdr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
DeX    10

dzieci jak chcecie sobie pogadac to idzcie sobie na gg a nie spamujecie moj temat :*

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
fejk.    6

Nikt nie spamuje Twojego tematu, tylko ostrzegamy , żeby ludzie się nie nakręcali na ten serwer, bo po samym GT widać, że serwer nie spadł, tylko cały czas spada.

To nie jest żaden spam człowieku.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
DeX    10

tak czy tak i tak sprzedam je kiedys napewno :) szkoda wam czy co :)

spam off :*

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Lipa po chu..... się mu tu wpier.... i udzielasz jak nie jesteś zainteresowany kupnem według mnie to ty jesteś dziecko 13 l które chce oszukać ludzi cytuje "Nie chce mi sie wystawiać na allegro" co za tym idzie to że ściemniasz i chesz naciągnąć ludzi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
LipA    29

^^|Martines|^^, ty na mnie lecisz bo ci nie sprzedalem wpln ? hahaha

Allegro nie chcialem wystawic bo oplacic prowizji nie chcialem ogarnij sie !

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Diox?    681

Ludzie to nie temat do rozstrzygania problemów pomiędzy wami... Sprzedaje i tyle. Kogo to obchodzi komu, gdzie i za co. Denerwują mnie te zbędne posty takie jak: "ooo serwer spada", "Masz racje serwery spadają w dół", "Dlaczego spadają obydwa?"

Co Was to obchodzi? Podam teraz parę zbędnych komentarzy + krytykę, ponieważ należy się niektórym osobom, którzy nabijają bezsensowne posty...

"Gracze są, nikt nie powiedział, że nie ma, lecz chcę ostrzec ludzi , że nie opłaca się kupować takiego serwera, serwery cs 1.6 przechodzą teraz straszną katorgę i lada dzień może stracić sporo osób, jak już widać u niego po GT."

-Nie wiesz co to znaczy zarządzanie serwerem to nie pisz głupot, bo to świadczy tylko o Tobie i tym co prezentujesz.

"A co do sprzedaży, tak sprzedaż serwery tylko 30% pierwotnej ceny , o której myślisz, bo z dnia na dzień GT SPADA! "

-Następny "walnięty" komentarz, który jest tutaj zbędny. Człowieku pomyśl co piszesz. 30% pierwotnej ceny. Człowieku Ty nawet nie wiesz ile na takim serwerze można zarobić, więc nie pisz więcej bezsensownych komentarzy...

"Nikt nie spamuje Twojego tematu, tylko ostrzegamy , żeby ludzie się nie nakręcali na ten serwer, bo po samym GT widać, że serwer nie spadł, tylko cały czas spada."

-To jest właśnie spam :) Co Cie interesuje, że sprzedaje go, lub ktoś chce kupić. Co? Po prostu z Twojej wypowiedzi mogę wnioskować, że masz mniej niż 14lat i po prostu masz z Dex'em na tzw. pieńku.

"Masz racje serwery spadają w dół i dlatego chce się pozbyć ich, żeby jeszcze sporo zarobić."

-Z tego co ja wiem, serwer nawet bez graczy spokojnie byłby opłacony na najbliższy rok :) Znając życie zakładając serwer także myślałeś o pieniądzach, które mogłeś zarobić. Po prostu nie udało Ci się, więc niech nie obchodzi Cię to co robią inni ze swoimi serwerami i pieniędzmi.

"dlaczego sprzedajesz ? Nagle Wszystkie (oby dwa) twoje serwery poszły w dół, co już reklamy nie ma i chcesz sie ich na szybko pozbyć ?"

-Następny komentarz, który jest tu zbędny... Sprzedaje bo chce więc nie spinaj się i daj spokój bo to jest już żałosne co wyprawiasz na Tym forum. Ogarnij się i zajmij swoimi sprawami a nie innych.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
DeX    10

dokładnie tak jak wyzej :)

DO RESZTY LUDZI:

nie obchodzi mnie wasze zdanie na temat moich serwerów - szkoda ci zaloz swoj i bedziemy komentowac "ale slaby" "o gt spadlo" ^^

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
fejk.    6

Ale człowieku, tutaj nie chodzi o to , żeby komuś dopiec , tylko przestać ludziom mydlić oczu.

Powiedz tak na prawdę, załóżmy, że chciałbym kupić jeden z serwerów, dlaczego serwery z dnia na dzień tak spadają w dół??

Jest to proste pytanie, by wiedzieć, jeżeli wydam swoje pieniądze na marne, to gdzie tu jest logika??

@ Post up, nie liż du**, jak robisz to w większości swoich postów.

Kończę właśnie z wami tą dyskusje, ale wiem jedno z tymi serwerami jest coś nie tak.

pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
DeX    10

ofertsa aktualna caly czas propozycje skladac na gg :)

rank spadal i co ? juz wskoczyl do gory wiec nie wiem o co halo ^^

gt w miejscu nie bedzie stalo ^^

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×