Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

58MVFF1JV

STEAM - jak zmienić numer telefonu?

Promowane odpowiedzi

58MVFF1JV    1,284

Cześć Wam,

piszę z pewnym pytaniem a razem problem. Jakiś czas temu STEAM wydało aktualizację dotyczącą wpisania numeru telefonu w celu bardziej zabezpieczonego konta. No i jak przystało wpisałem swój numer, wszystko okej ale ostatnio jakieś 2 tygodnie temu zmieniłem numer a tamten numer został unieważniony. Z tego co zauważyłem nie da się zmienić numeru telefonu ze względu na to, że SMS z kodem (aby zmienić numer) przychodzi na stary numer który już nie istnieje. Nie da się tego jakoś obejść? Bo nawet po odinstalowaniu STEAM i zainstalowaniu ponownie czy wejściu na STEAM na innym komputerze nie będzie możliwe ze względu na podanie kodu aktywacyjnego który przychodzi na stary numer..

 

Z góry dziękuje za pomoc, Sojczi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
58MVFF1JV    1,284

No co Ty nie powiesz, pomogłeś mi, jesteś wielki...............................................

Chodzi o to, że nie mogę zmienić tak bez starego numeru telefonu i czy da się to jakoś obejść.

 

569694665ab59_Beztytuu.png.b576c17fc33d9

Edytowane przez Sojczi
  • Lubię to! 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
forums5620    49

Musisz napisać do supportu steam, podając dowód zakupu jakiejkolwiek gry na steamie :) 

Jakbyś miał wcześniej aktywną weryfikację logowania przez telefon, to nie miałbyś z tym problemu:

0rjvtp.jpg

Jednak teraz już takowej nie dodasz :D pozostaje ticket w steam

 

4 minuty temu, CzareK napisał:

Jak dodawałeś pierwszy raz numer telefonu to Steam wysyła dodatkowy kod odzyskiwania, który przyda Ci się w momencie kiedy np. zgubisz swój telefon. Masz go? Jeżeli nie masz to pozostaje support Steam.

taki kod daje tylko przy dodawaniu aplikacji Steam na telefonie, przy dodawaniu numeru nie ma czegoś takiego :)

Edytowane przez forums5620

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
CzareK    4,490

Jak dodawałeś pierwszy raz numer telefonu to Steam wysyła dodatkowy kod odzyskiwania, który przyda Ci się w momencie kiedy np. zgubisz swój telefon. Masz go? Jeżeli nie masz to pozostaje support Steam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
58MVFF1JV    1,284

forums5620, niestety nie mam dowodu żadnej gry na steam bo kilka miesięcy w tył zakupiłem konto steam z automatu z allegro z samym CS 1.6. Bez tego też uda się z supportem?

CzareK, coś miałem chyba takiego lecz nigdzie nie zapisywałem no i ten.. :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
forums5620    49
3 godziny temu, Sojczi napisał:

forums5620, niestety nie mam dowodu żadnej gry na steam bo kilka miesięcy w tył zakupiłem konto steam z automatu z allegro z samym CS 1.6. Bez tego też uda się z supportem?

CzareK, coś miałem chyba takiego lecz nigdzie nie zapisywałem no i ten.. :/

Wątpię, teraz support wymaga dowody praktycznie do wszystkiego (potwierdzenie, że konto jest Twoje), :P 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
DR HOUSE    478

Nie, dowód z zakupu czyli CD-KEY, trzeba napisać na "kartoniku" z cd-keyem (nie paragonie itp) numer zgłoszenia steam który tworzy się przy wysyłaniu ticketu, potem to skanujesz lub robisz zdjęcie i jako załącznik przy zgłoszeniu im wysyłasz. Problem jest o tyle, że oni zawsze (może prawie zawsze) chcą cd-key z pakietu HL1 którego 90% nie ma posiada jeśli kupiło konto na allegro z CS 1.6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.


×