Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

Gość

Szczegółowy opis broni w Cs 1.6

Promowane odpowiedzi

Gość   
Gość

Nóż:

Podstawowa broń, którą będziesz miał zawsze. Kiedy zabraknie Ci amunicji wyciągamy kosę :) .

Normalne ataki nożem są małe,drugi strzał (domyślnie prawy przycisk myszy) jest mocniejszy.

Trzymając nóż biegniemy szybciej.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

1: Pistolety

1)

Nazwa domyślna: 9x19MM SIDEARM

Nazwa: Glock

Cena: 400$ (Domyślna broń dla TT)

Ilość naboi: 20 / 120

Dalekosiężność: Mała

Dostępność : TT/CT

Opis:

GLock to broń bardzo mało doceniana przez graczy. Jest to tania i lekka broń,

która ma dużą pojemność

naboi. Osoby początkujące rezygnują z tej broni, lecz nie wiedzą, że ta zabawka posiada bardzo ważną

cechę podczas starcia.

Kiedy uderzamy wroga w jaki kolwiek punkt ciała,jego sprawność spada do ruchu takiego jakby kucał.

Dzięki temu możemy okrążać przeciwnika i kontrolując starcie, dobić. Po sporym doświadczeniu,broń niezbędna dla graczy.

Glock posiada opcję wystrzelenia 3 kul na raz, ma mały zasięg,i zabiera mało HP.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

2)

Nazwa domyślna: KM .45 TACTICAL

Nazwa: USP

Cena: 500$ (Domyślna broń dla CT)

Ilość naboi: 12/100

Dalekosiężność: średnia

Dostępność : TT/CT

Opis :

USP można zaliczyć do lepszej jakościowo broni dodatkowej dla CT. Zaletą jest zainstalowanie

tłumika(przeciwnik nie wie,z której strony strzelacie), lecz rozrzut jest większy.

Zasięg jest większy niż w przypdaku Glock'a. 12 Naboi też zaliczamy jako zaletę.

Dla większości broń lepsza od broni startowej Terrorist,lecz można się z tym sprzeczać.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

3)

Nazwa domyślna: 228 COMPACT

Nazwa: p228

Cena: 600$

Ilość naboi: 13/52

Dalekosiężność: średnia

Dostępność : TT/CT

Opis :

Bardzo dobra broń, szybkostrzelna. Dla graczy z sokolim okiem bardzo śmiercionośna, jak na dodatek ekwipunku.

Potrafi wystrzelić 13 naboi w niecałe 3 sekundy. Idealna broń dla graczy niecierpliwych,ponieważ możemy

używać jej w biegu.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

4)

Nazwa domyślna: NIGHT HAWK .50C

Nazwa: Desert Eagle

Cena: 650$

Ilość naboi: 7/35

Dalekosiężność: Duża

Dostępność : TT/CT

Opis :

Chyba najlepsza jako drugorzędna palna broń w grze. Pięknie można tym strzelić w głowę,nawet wtedy kiedy przeciwnik

uzbroił się w hełmy,kaski ;] Ilość naboi jest mała,magazynek też nie jest satysfakcujący,

ale nie ważne ile,ważne jak. Najczęściej wybierany pistolet przez początkujących graczy.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

5)

Nazwa domyślna: .40 DUAL ELITES

Nazwa: Dual Elites

Cena: 800$ (Tylko dla TT)

Ilość naboi: 30/120

Dalekosiężność: średnia

Dostępność : TT

Opis :

Dla jednych broń niczym z westernu, dla innych nieprzydatny dodatek.

2 Pistolety,30 naboi , duży magazynek i duża moc. Tą broń bierzemy wtedy kiedy

naprawdę potrafimy opanować Recoil(odrzut). Sekret tych kowboiskich szybkostrzałów polega na jak najszybszym wciskaniu

strzału,wtedy przydają się umiejętności panowania nad myszką. Te pistolety są szybsze od pewnego karabinu.

Długo się przeładowują,lecz pistolety najmniej używane przez graczy.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

6)

Nazwa domyślna: ES-FIVE SEVEN

Nazwa: FiveseveN

Cena: 750$ (Tylko dla CT)

Ilość naboi: 20/100

Dalekosiężność: średnia

Dostępność : CT

Opis :

Zaletami tej broni to chyba tylko magazynek i szybkostrzelność.

Tak jak w przypadku p228 , można z nią biegać,lecz nie jest już tak dokładna,trochę lepsza niż Glock.

Nie polecana przez graczy z dłuższym starzem.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

2: Shotgun'y

1)

Nazwa domyślna: LEONE 12 GAUGE SUPER

Nazwa: M3

Cena: 1700$

Ilość naboi: 8/32

Dalekosiężność: Mała

Dostępność : CT/TT

Opis :

Shotgun , który jest jednym z dwóch. Ten jest ulubionym i lepszym shotgunem.

Polecam nosić Deser Eagle , kiedy wybieramy tą broń - (chociaż jeden frag) ;) .

Z tej broni strzelamy tylko wtedy kiedy mamy 100%-tową pewność że trafimy.

Broń tylko na krótkie dystanse,wolna ładowność shotguna stawia nas czasem na pewną śmierć.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

2)

Nazwa domyślna: LEONE YG1265 AUTO SHOTGUN

Nazwa: XM1014

Cena: 3000$

Ilość naboi: 7/32

Dalekosiężność: Mała

Dostępność : CT/TT

Opis :

Tak zwana auto-pompa. Tak jak w przypadku M3 zasięg jest mały,ponieważ to shotgun :}.

Szybkostrzelność można zaliczyć za plus, lecz kiedy szybko zaczynamy oddawać strzały

nasz recoil skacze jak szalony. Ciężko jest trafić oddając szybkie strzały. Praktyka czyni mistrza.

Bardziej opłaca się brać M3, lecz kiedy jesteśmy w zakmniętych pomieszczeniach,polecam tą broń

(Cena nie warta tej broni).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

3: SMG

1)

Nazwa domyślna: SCHMIDT MACHINE PISTOL

Nazwa: TMP

Cena: 1250$ (Tylko CT)

Ilość naboi: 30/120

Dalekosiężność: Średnia

Dostępność : CT

Opis :

Szybko strzela, ma mały jak na tą kategorię odrzut. Jest tania,posiada tłumik ,

lecz trzeba się wysilić żeby zabić. Dostępna tylko dla AntyTerrorystów.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

2)

Nazwa domyślna: INGRAM MAC-10

Nazwa: UZI

Cena: 1400$ (Tylko TT)

Ilość naboi: 30/100

Dalekosiężność: Średnia

Dostępność : TT

Opis :

Jest trochę lepsza od TMP, posiadają ją tylko TT. Bardzo lekka broń, możemy z nią biegać i strzelać.

Tak jak w przypadku TMP wadą jest słaba siła. (Zawsze lepiej poczekać rundę dwie, i kupić coś lepszego)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

3)

Nazwa domyślna: KM SUB MACHINE GUN

Nazwa: MP5

Cena: 1500$

Ilość naboi: 30/120

Dalekosiężność: Średnia

Dostępność : CT/TT

Opis :

Jeśli chodzi o kategorię SMG, to chyba najlepsza broń. Zazwyczaj domyślnie wtedy,

kiedy nie mamy pieniędzy na coś lepszego. MP5 jest dość silną bronią i skuteczną. Można uznać , że zasięg tej

broni jest duży, lecz nie tak jak karabiny,ale większy niż uzi i tmp. Na bliskie starcie często udaję się zabić

seriami.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

4)

Nazwa domyślna: KM UMP45

Nazwa: UMP

Cena: 1700$

Ilość naboi: 25/100

Dalekosiężność: Średnie

Dostępność : CT/TT

Opis :

To w zasadzie takie drugie MP5,lecz różnice polegają w ilości naboi, cenie i

trochę większymi obrażeniami na korzyść tego SMG. Mało wybierana broń w CT.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa domyślna: ES C90

Nazwa: c90

Cena: 2350$

Ilość naboi: 50/100

Dalekosiężność: Średnia

Dostępność : CT/TT

Opis :

Bardzo duża ilość naboi w magazynku, dlatego zaliczam jako dobrą broń.

Gdyby nie cena,mogłaby być jedną z ciekawszych karabinków,ponieważ

jest idealna na strzelanie seriami. 50 naboi możemy wystrzelić 2 razy,

chyba nie za dobrze jak na większą ilość przeciwników. Cena powoduje jednak swoje.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

4: Karabiny

1)

Nazwa domyślna: IDF DEFENDER

Nazwa: Galil

Cena: 2000$ (Tylko dla TT)

Ilość naboi: 35/90

Dalekosiężność: Średnia/Duża

Dostępność : TT

Opis :

Złośliwi mówią, że ta broń jest lepsza od popularnego AK. Faktem jest ,

że karabin jest tani,celny i pojemny.

Niestety rozrzut karabinu jest trochę duży. Wkurzeni zaś twierdzą,że dla początkujących

rozrzut z Galil'a powoduje często Head'a :) . Idealny w pomieszczeniach .

Szkoda tylko , że dostępność jest ograniczona tylko dla TT.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

2)

Nazwa domyślna: CV-47

Nazwa: AK-47 (Tylko dla TT)

Cena: 2500$

Ilość naboi: 30/90

Dalekosiężność: Duża

Dostępność : TT

Opis :

Ponoć najlepsza broń w grze. Bardzo(baaardzo) celna . Kilka godzin praktyki i można niszczyć przeciwników

tak samo z bliska jak i z daleka(Kłótliwi sprzeczają się , że tylko z bliska). Odrzut z tej broni jest bardzo duży, dlatego starajmy strzelać małymi seriami,

a nalpiej po 1-2 strzały. Trening czyni mistrza,dlatego najlepiej uczyć się gry CS właśnie na tej broni.

Jako ciekawostkę dodam, że recoil w AK-47 jest potężny, lecz sprytni wykryli,jak opanować potwora:).

Mianowicie,podczas strzelania recoil ustawia się w cyfrę 7,co za tym idzie,musimy opanować myszkę i trzymać się odwrotności

"siódemki"(Rysujemy jakby odwrotną 7 myszką)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

3)

Nazwa domyślna: MAVERICK M4M1 CARBINE

Nazwa: M4 (Tylko dla CT)

Cena: 3100$

Ilość naboi: 30/90

Dalekosiężność: Duża

Dostępność : CT

Opis :

Ponoć najlepsza broń w grze:) . Wiadomo,jedni wolą AK,drudzy M4. Każda ma swoje wady i zalety.

Ten karabin ma sporo zalet. Tak samo jak AK-47 ta broń nadaje się na bliski i daleki dystans(Kłótliwi sprzeczają się , że tylko z daleka).

M4 wystrzeliwuje pociski szybciej od popularnego AK. Możemy nałożyć tłumik(wróg nie wie skąd go atakujesz),lecz kiedy to robimy tracimy na celności i sile.

Doświadczonym graczom jednak tłumik jest niepotrzebny. Recoil w M4 jest mniejszy niż w AK,lepszy na długie dystanse od 47.

To tyle z porównań. Po przetestowaniu broni sami stwierdzamy co jest dla nas lepsze. O gustach się nie dyskutuje.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

4)

Nazwa domyślna: CLARION 5.56

Nazwa: Famas

Cena: 2250$ (Tylko CT)

Ilość naboi: 25/90

Dalekosiężność: Duża

Dostępność : CT

Opis :

Jest to broń, która jest dostępna tylko dla CT. Bardzo dobra broń,odkryte możliwości tej broni mogą zaciekawić nawet

początkującego gracza. Ilość naboi jest mała,dokładność nie jest zachwycająca, ale za to koszt tego karabinu jest bardzo mały.

W Famas'ie możemy zmienić wystrzał. Ustawiamy tryb Burst-Fire Mode i lecimy ścinać głowy. Pierwszy strzał z Burstmode trafia w środek celownika,

natomiast reszta kul obok (3 kule za 1 strzałem). Bardzo śmiercionośna i skuteczna opcja. Polecam tą broń na długie dystanse.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

5)

Nazwa domyślna: SCHMIDT SCOUT

Nazwa: Scout

Cena: 2750$

Ilość naboi: 10/90

Dalekosiężność: Duża

Dostępność : CT/TT

Opis :

Karabin snajperski. Bardzo celny i bardzo tani. Umiejetności snajpierskie ćwiczymy właśnie na tej broni.

Nie zabiera 100% życia(Chyba że w główkę),ale ze Scout'a możemy zrobić bardzo dobry użytek. Mianowicie, dokupujemy

dobry pistolet i na stacie biegniemy przed siebie szukając naszego ulubionego miejsca.

Trzymając SCOUT'a biegniemy najszybciej,szybciej nawet wtedy,kiedy trzymamy nóż.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

6)

Nazwa domyślna: KRIEG 552

Nazwa: sg552 (Tylko dla TT)

Cena: 3500$

Ilość naboi: 30/90

Dalekosiężność: Duża

Dostępność : TT

Opis :

Zaletą tej broni jest tylko luneta, która powoduje zbliżenie. Broń jest droga i mało skuteczna.

Przydaje się wtedy, kiedy mamy słaby wzrok i zbliżenia powodują , że nasze zmysły się wyostrzają :) .

Tak naprawdę karabin ten jest słabszy od Galil'a, a droższy. Ma duży odrzut i jest mało używany przez graczy.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

7)

Nazwa domyślna: BULLPUP

Nazwa: Steyr Aug

Cena: 3500$ (Tylko dla CT)

Ilość naboi: 30/90

Dalekosiężność: Duża

Dostępność : CT

Opis :

Jest to taki sg552, lecz dla CT w innej wersji. Posiada tak samo, lunete i masakrycznie duży recoil.

Zgrabnie wygląda, jest tak samo drogi,lecz zabiera nawet dużo HP (podobnie do AK-47 i M4).

W drużynie CT ta broń rzadko pojawia się w rękach graczy.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

8)

Nazwa domyślna: D3/AU-1

Nazwa: G3/SG-1 (Tylko TT)

Cena: 5000 $

Ilość naboi: 20/90

Dalekosiężność: Duża

Dostępność : TT

Opis :

Ta broń jest tak dobra, że aż zakazana na niektórych serwerach. Celność jest tak dokładna, że każdy może sobie nią

zarobić ładne staty. Doświadczeni gracze nazywają tą broń "autolamą". Trochę wkurzająca broń,ponieważ prosto się nią gra.

Mamy w niej zbliżenie niczym z karabinu snajpierskiego,na dodatek strzelamy ogniem ciągłym. 20pocisków to naprawdę dużo.

Na szczęście jest bardzo droga (lub na nieszczęście). Jak kto woli ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

9)

Nazwa domyślna: KRIEG 550 COMMANDO

Nazwa: Krieg 550

Cena: 4200$ (Tylko dla CT)

Ilość naboi: 20/90

Dalekosiężność: Duża

Dostępność : CT

Opis :

Celność taka sama jak w SCOUT'cie , lecz funkcje,siła nieco się różnią jeśli porównać G3.

Broń dostępna tylko dla CT,jest nieco tańsza od swojego brata,co za tym idzie... siła jest mniejsza, recoil większy.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

10)

Nazwa domyślna: MAGNUM SNIPER RIPLE

Nazwa: AWP

Cena: 4750$

Ilość naboi: 10/30

Dalekosiężność: Duża

Dostępność : CT/TT

Opis :

To jest najbardziej śmiercionośna broń w grze. Jeden strzał w wroga,jest równy 1 śmierci. Bardzo dokładny karabin snajperski.

Trening z tej broni sprawia, że jesteś niezniszczalny podczas starcia na dalekie dystanse. AWP to rarytas dla profesjonalnych graczy ,

którzy kochają wysokie staty(wtedy na serwerze panuje zazwyczaj wielkie oburzenie i zdenerwowanie innych graczy).

Możliwe jest zabicie za 1 strzałem kilku wrogów (jeśli oczywiście są na lini strzału).

Mając tą broń ważne jest też miejsce,doba kampa to podstawa :) .

Powstały nawet specjalne popularne mapy w CS,aby poduczyć się używania AWP.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

5: Karabin maszynowy

1)

Nazwa domyślna: M249

Nazwa: M249

Cena: 5750 $

Ilość naboi: 100/200

Dalekosiężność: Duża

Dostępność : CT/TT

Opis :

Najdroższa broń w grze. Jest potężnie silna i celna. Posiada 100 naboi, gdzie w zupełności starcza nam w strzelaniu

małymi seryjkami. Walenie ciągłe jest bezsensowne,bo wtedy wszystkie pociski trafią wszędzie, oprócz w wroga.

Niosąc tą broń ruszasz się powoli.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

6: Granaty

HE - Granat , który po prostu wybucha i rani przeciwników. Rzucanie granatem odłamkowym też jest pewną umiejętnością.

Zawsze warto kupić , aby dobić wroga który ukrywa się za np. srzynką. Koszt: 300$

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Flash - Jest to granat oślepiający. Rzucanie granatem Flash jest techniką która jest mało praktykowana przez niektórych graczy w teamie.

Próbuj celować w miejsca gdzie nie ma Twoich ludzi (albo po prostu staraj się myśleć,gdzie rzucasz) Koszt: 200$

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Smoke - Granat, który powoduje zaporę dymną. Bardzo dobry do obrony przed snajperem,lub po prostu by zdezorientować wroga. Koszt: 300$

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×