Skocz do zawartości
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

AndzioK

Szóstka Wandela

Promowane odpowiedzi

AndzioK    2

flasher, hehe, 6 weidera jest bardzo cieżka, ja nie jestem az taki gruby, mam ileś tam kg nie do wagi, ale jak sie chce ladnie wygladac trzeba troche pocierpieć :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lopez11    5

Ja radziłbym robić 6 weidera i brzuszki . Z brzuszkami robić takie sesje jak z 6 weidera .

W 1 dzień 20 brzuszków , w 2 dzień 40 brzuszków itd .

Sam tak robiłem i po 3-4 tygodniach mam już ładny brzuszek teraz robię sobie tak zwane "V" :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Nerwus    748
mam ileś tam kg nie do wagi
czyli mówisz, że masz niedowagę i chcesz rzeźbić brzuch? No to życzę powodzenia. Te ćwiczenia, co wybrałeś mogą Ci wystarczyć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
hwkeyee    1,022

A6W - jak chcesz mieć potem problemy z kręgosłupem to pozdrawiam. Prędzej sobie narobisz kłopotów związanych z kręgosłupem niż zobaczysz jakieś efekty z brzuchem.

Szóstka Wandela - Moim zdaniem to bardziej byś się napracował (zajechał się) niż coś zobaczył, chodzi tutaj o efekty. Nie widziałem żadnych zdjęć z efektami przed i po. Autorem jest jakiś polak więc nie oczekuj na duże efekty.

ABS II - sam właśnie to wykonuje, powiem, że efekty są widoczne i dobre. W internecie możesz znaleźć zdjęcia z efektami przed i po.

CO TO JEST ABS II?

Jest to program rozwoju mięśni brzucha powstały po 4 latach badań nad zagadnieniem, prowadzonych na Uniwersytecie Stanforda. Jego twórcy zapewniają, że 95% rozpoczynających trening według ich wskazówek stwierdza zauważalne postępy już w ciągu pierwszych dwóch tygodni pracy.

To wszystko zależy jakiś masz procent tłuszczu na brzuchu.

A i jeszcze jedno, w 30 dni lub 60 dni nie wyrobisz sobie dobrego kaloryferka, na to potrzeba z dobry rok.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja polecam metodę ABIhancera - codziennie po 2 godziny i po tygodniu z bojlera zrobisz kaloryfer.

Więcej informacji znajdziesz tutaj

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
hwkeyee    1,022

Andrzej, ale skośnej i wysoki kąt, rób tak aby brzuch był naprężony, liczba powtórzeń to tak 20x brzuszków i 20x skrętoskłonów z 3/4 serie, do tego dodaj pompki lub pół pompki, liczba powtórzeń to 20/30 pół pompek albo 10 pompek. O pompkach/pół pompkach poczytaj w internecie. Ja robiąc pompki, brzuszki i skrętoskłony wzmocniłem brzuch i klatkę piersiową, brzuch zrobił się bardziej twardszy.

A co do pompek to rób na szerokość barków, to jest na samą klatkę piersiową, wąskie wpływają na triceps i klatkę.

[ Dodano: 2012-07-28, 16:20 ]

Z czasem dodawaj więcej powtórzeń, ogólnie to samymi brzuszkami i skrętoskłonami to nie wyrobisz sobie tak szybko kaloryferka, tym sposobem musisz dłużej pracować na taki efekt.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×