NWayne 29 Września 2018 29 Września 2018 Dzień Dobry, Zmagam się z problemem, polegającym na połączeniu komputera z światłowodem po kablu Ethernet, bezprzewodowo nie ma żadnych problemów. Wyskakuje mi błąd "Brak połączenia". Router: Orange FunBox 3.0 Z góry dzięki za pomoc NWayne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 29 Września 2018 29 Września 2018 (edytowane) Jaki ruter posiadasz? i jaki dostawca internetu? oraz czy sprawdzałeś czy dobry masz kabel który podpinasz czy jest sprawny Edytowane 29 Września 2018 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NWayne 29 Września 2018 Autor 29 Września 2018 Orange FunBox 3.0 Podłączam do portu w płycie głównej MSI Z270 Tomahawk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 29 Września 2018 29 Września 2018 a gdy jak podepniesz do rutera i do komputera do tego portu na płycie głównej to świeci ci się ten port? ewentualnie jak masz drugi kabel to sprawdź też drugim kablem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NWayne 29 Września 2018 Autor 29 Września 2018 Ogólnie sprawa jest taka, że mam poprowadzone 3 kable ethernet jeden do sypialni, drugi do pokoju z komputerem i 3 do salonu i co jakieś 15 minut zmienia się i działa jeden kabel, albo dwa, ale nigdy ten podłączony do komputera, świecą się na zielono wszystkie porty, port od płyty też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 29 Września 2018 29 Września 2018 długo masz ten internet? problem z ruterem jest jak masz możliwość wejścia do jego ustawień sprawdz czy ma włączoną opcję nat - może jej nie być ale też może byc i dhcp a jak nie masz możliwości to reset do ustawien fabrycznych a jak nie pomoże to musisz przebić się przez sekretarki orange i im to zgłosić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NWayne 29 Września 2018 Autor 29 Września 2018 (edytowane) Dzięki za pomoc, dzisiaj podłączyli, jak coś ogarnę to napisze tu //EDIT Po rozmowie z supportem Orange, jutro przyjedzie technik, by wymienić router. Edytowane 29 Września 2018 przez NWayne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisQuZii 29 Września 2018 29 Września 2018 Światłowodu nie podpina się do komputera tak btw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NWayne 29 Września 2018 Autor 29 Września 2018 29 minut temu, MisQuZii napisał: Światłowodu nie podpina się do komputera tak btw. To jest oczywiste, użyłem skrótu myślowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premium XwReK 30 Września 2018 Premium 30 Września 2018 9 godzin temu, NWayne napisał: Dzięki za pomoc, dzisiaj podłączyli, jak coś ogarnę to napisze tu //EDIT Po rozmowie z supportem Orange, jutro przyjedzie technik, by wymienić router. No tak trzeba technika do wymiany routera . Patrz co on tam robi znajomy mówił, że ostatnio był u niego technik coś tam zmienić I taki technik, że znajomy musiał po nim poprawiać, także trzeba ich pilnować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kontynuuj dyskusję
Dołącz do Pecetowicza, aby kontynuować dyskusję w tym wątku.