Chuck Norris 20 Września 2018 20 Września 2018 Witam wszystkich. Mam problem otóż po zmianie klucza API na nowy w pełni poprawny z 1s1k na API z kolejnego konta z serwerami na 1s1k KLUCZ NIE DZIAŁA ! Nie wiem już jak go zmienić .. Zmieniam przez Panel admina w sklepie i jest komunikat przy zakupie usługi tzn płatności adres ip xxx.xxx.xxx.xx zarejestrowany przy pomocy innego klucza API. Muszę robić reinstalację sklepu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkillHost 20 Września 2018 20 Września 2018 Jeśli dobrze pamiętam to musisz kontaktować się z supportem 1s1k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chuck Norris 20 Września 2018 Autor 20 Września 2018 1 minutę temu, Terminator XL napisał: Jeśli dobrze pamiętam to musisz kontaktować się z supportem 1s1k A co ma do tego 1s1k jesli to sie dzieje na sklepie ? Napiszę do nich z ciekawości ☺️ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyróżniony komentarz SkillHost 20 Września 2018 Wyróżniony komentarz 20 Września 2018 1s1k przypisuje API sklepu do danego adresu, jeśli zmienisz musisz do nich napisać. To nie błąd sklepu tylko API. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chuck Norris 20 Września 2018 Autor 20 Września 2018 29 minut temu, Terminator XL napisał: 1s1k przypisuje API sklepu do danego adresu, jeśli zmienisz musisz do nich napisać. To nie błąd sklepu tylko API. miałeś rację ☺️ Dziękuję za pomoc ☺️ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Opublikowane przez SkillHost
,
Punkty reputacji
Pokaż odpowiedź
Kontynuuj dyskusję
Dołącz do Pecetowicza, aby kontynuować dyskusję w tym wątku.