Skocz do zawartości
AdeQ

Assassin's Creed III

Polecane posty

AdeQ

O głównym bohaterze:

Osadzenie Indianina w roli głównego bohatera Assassin’s Creed III było dla niektórych pewnym zaskoczeniem. W jednym z wywiadów przedstawiciele Ubisoftu wyjaśnili jednak, że zależało im na tym, by pokazać przedstawiciela „mniejszości kulturowej” i zapewnili, iż podchodzą do tego tematu bardzo poważnie. Zdradzili też co nieco o nowym systemie walki.

W wywiadzie dla blogu PlayStation Alex Hutchinson, dyrektor kreatywny Assassin’s Creed III wyjaśnił, że developerzy nie chcieli jako głównego bohatera Brytyjczyka lub Amerykanina. Jak mówi:

Potraktowaliśmy to bardzo poważnie, kiedy zdecydowaliśmy się na indiańskiego asasyna, chcieliśmy mieć przedstawiciela tych, którzy byli o krok od eksterminacji [...]. Podobał nam się też pomysł osadzenia w roli głównego bohatera kogoś z mniejszości, zwłaszcza, że nie była ona zbytnio reprezentowana w popkulturze. Wiązało się z dużym ryzykiem – wynajęliśmy indiańskiego konsultanta, żeby upewnić się, iż podchodzimy do sprawy w odpowiedni sposób, nawet aktor wcielający się w Connora jest Indianinem.

W Assassin’s Creed III zajdą poważne zmiany w systemie walki. W grze – w przeciwieństwie do poprzednich części serii – Connor będzie mógł posługiwać się dwoma broniami jednocześnie. Wiązało się to z modyfikacją sterowania. Jak mówi Hutchinson:

Chcieliśmy, żeby wyglądał bardziej jak predator, może więc nosić dwie bronie jednocześnie – np. tomahawk i nóż, czy ukryte ostrze i nóż. Pojawi się także sporo nowych zbroi, a jeśli oglądałeś film rozpoznasz kilka z nich. Główny system walki został jednak całkowicie przebudowany. Naszym celem było stworzenie postaci, która byłaby równie zwinna i umiejętnie poruszałaby się w dziczy, jak Ezio i Altair w miastach. Chcieliśmy zamienić pogranicze w trójwymiarowy plac zabaw z nierównymi powierzchniami, stokami i drzewami… kiedy zajęliśmy się więc systemem sterowania, chcieliśmy, żeby był on klarowny. Wciśnięcie dwóch przycisków, aby się wspiąć, było tym, co chcieliśmy osiągnąć.

Jak dodaje:

W Assassin’s Creed III, jeśli przyciśniesz R1 [na PS3], będziesz biec bezpiecznie. Przemieszczać się będziesz po w miarę poziomym terenie, Connor będzie biegać między drzewami i wykonywać tylko skoki. Ale jeśli wciśniesz też X, wówczas jego bieg stanie się niebezpieczny – będzie starał się pokonywać teren pionowo, a jeśli stanie na krawędzi urwiska, skoczy z niego. […]Udało nam się połączyć nowy system sterowania z walką. R1 zawsze oznacza bieg, nie będziesz musiał więc namierzać przeciwników, żeby ich zaatakować. A jeśli chcesz uciec ze starcia, wystarczy, że przytrzymasz R1 i oddalisz się. Wprowadzamy także pomysł, że Connor jest zawsze w ruchu, dzięki czemu może zabijać w biegu. Można więc przebiec obok strażnika, wyrwać mu muszkiet, strzelić w jego kumpla, zabić następnego gościa i dalej biec.

Nowości w grze:

W Assassin’s Creed III pojawi się sporo nowości względem poprzednich części serii. Z kilku elementów twórcy gry jednak zrezygnowali, co zdradzili w kilku ostatnich wywiadach.

W Assasin’s Creed III pojawią się trzy główne lokacje – Boston, Nowy Jork i Pogranicze. W rozmowie z serwisem Joystiq Alex Hutchinson, dyrektor kreatywny gry, wyjawił, że początkowo gracze wraz z Connorem mieli swobodnie przemierzać także Filadelfię – miasto uznawane za centrum amerykańskiej rewolucji.

Na przeszkodzie stanęła jednak architektura metropolii, oparta na prostokątnej siatce. To wykluczyło możliwość „otworzenia” Filadelfii, przez co nie można byłoby jej zwiedzać, tak jak np. Rzymu w Assassin’s Creed: Brotherhood. Nie oznacza to jednak, że całkowicie zrezygnowano z Filadelfii – miasto pojawi się w grze, to w nim będą toczyć się kluczowe momenty jej fabuły, choć zapewne te sekwencje będą liniowe.

Z czym kojarzą się nam Indianie? Większości na pewno ze skalpowaniem. Jako że Connor jest pół Indianinem, element ten miał pojawić się Assassin’s Creed III. Jak donosi serwis Destructoid, na prezentacji dla prasy pokazano wczesną animację skalpowania ofiar przez bohatera. Developerzy zdecydowali się usunąć tą czynność, ponieważ wyglądała ona zbyt makabrycznie. Możliwe jednak, że nie był to jedyny powód – niewykluczone, że skalpowanie – które można było wykonać w czasie walki – okazałoby się zbyt potężną „bronią”.

Natomiast w rozmowie z Kotaku twórcy produkcji zdradzili, że początkowo Connor miał mieć na wyposażeniu linkę z nożem, którą mógłby przyciągać wrogów. Broń ta wyglądała jednak na zbyt fantastyczną i budziła skojarzenia z arsenałem Scorpiona z Mortal Kombat, dlatego nieco ją złagodzono – teraz służy tylko do ściągania przeciwników z drzew.

Edycje rozszerzone:

Rano prezentowaliśmy domniemany skład edycji specjalnych Assassin’s Creeda III, jakie pojawiły się w ofercie jednego z włoskich sklepów internetowych. Ubisoft potwierdził ich istnienie, uzupełniając to co już wiemy kilkoma nowymi informacjami. Dodatkowo zaprezentowano film koncentrujący się na Connorze.

Assassin’s Creed III ukaże się w trzech edycjach – specjalnej, The Join or Die oraz najbogatszej – The Freedom. W skład pierwszej wejdzie tylko jedna bonusowa misja do trybu dla pojedynczego gracza – Niebezpieczny sekret. W niej gracze będą musieli poradzić sobie z tajemnicą, która może zagrozić finansom rewolucji. Wykonanie zadania zostanie nagrodzone nową bronią – muszkietem z krzemiennym zamkiem.

Natomiast w edycji Join or Die znajdziemy:

grę;

medalion asasynów;

notatnik Jerzego Waszyngtona z informacjami o asasynach i templariuszach w czasie amerykańskiej rewolucji;

misję Duch wojny, gdzie zadaniem będzie pokonanie templariuszy, którym sprzyja rewolucja. W nagrodę za wykonanie zadania gracze dostaną wojenną maczugę Pontiaka, potężną broń Indian;

pakiet do multi składający się z postaci strzelca wyborowego, relikwii, godła, obrazu i tytułu Błazna.

Natomiast wydanie The Freedom składać się będzie z:

gry;

24-centymetrowej figurki Connora;

opakowanego w stal artbooka stworzonego przez artystę komiksowego, Alexa Rossa;

notatnika Jerzego Waszyngtona z informacjami o asasynach i templariuszach w czasie amerykańskiej rewolucji;

litografii;

misji Duch wojny, gdzie zadaniem będzie pokonanie templariuszy, którym sprzyja rewolucja. W nagrodę za wykonanie zadania gracze dostaną wojenną maczugę Pontiaka, potężną broń Indian;

misji Zaginione ruiny Majów, w której wraz z Connorem gracze zwiedzą piramidy Majów. Będą mogli dzięki temu zdobyć legendarny kordelas Kapitana Kidda;

pakietu do multi składającego się z postaci strzelca wyborowego, relikwii, godła, obrazu i tytułu Błazna.

assassins-creed-3-edycje-kolekcjonerskie_174py.jpg

I nareszcie pierwszy zwiastun:

źródło:

youtube & cdaction

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel

Gra jest świetna, a grafika jeszcze lepsza. Dobra fabuła, bohater świetny, masa questów. Misje cudne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...