Marla Opublikowano 7 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2021 Witam. Mam taki komunikat od ponad 5 miesięcy "Błąd logowania. Wystąpił nieoczekiwany błąd. Spróbuj zalogować się ponownie." Nie wiem co robić, ani Messenger ani Facebook nie działa. Resetowanie telefonu ani usuwanie aplikacji nie pomaga, dodam ze przez przeglądarkę normalnie da się zalogować na innym telefonie, ale na moim Apple iPhone 11 Pro Max niestety nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Założyciel SeNioR Opublikowano 16 Grudnia 2021 Założyciel Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2021 Zaktualizuj aplikację do najnowszej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulka127 Opublikowano 24 Stycznia Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia Mam taki sam komunikat na iPhone 11 na Facebook'u i na Messenger'ze. Obie aplikacje są zaktualizowane. Hasło, które wpisuje jest dobre, ponieważ na komputerze nie ma problemu z zalogowaniem się. Co zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexgrde Opublikowano 4 Marca Udostępnij Opublikowano 4 Marca Mam aktualnie ten sam problem. iPhone 11, znalazło się już jakieś rozwiązanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulinamas Opublikowano 4 Czerwca Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca Mam dokładnie to samo, od prawie pół roku nie mogę korzystać z aplikacji ani Facebooka ani Messengera w przeglądarce działa bez problemu pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Założyciel SeNioR Opublikowano 4 Czerwca Założyciel Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca @Paulinamas @alexgrde To wina aplikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulinamas Opublikowano 6 Czerwca Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca (edytowane) Ok, tylko czy jest na to jakieś rozwiązanie ? Edytowane 6 Czerwca przez Paulinamas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ekspert -n3veR Opublikowano 6 Czerwca Ekspert Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca Wyczyść dane podręczne aplikacji, później wymuś jej zatrzymanie, a następnie odinstaluj ją. Jeżeli masz jakiś cleaner, to wyczyść pozostałe dane po niej i wyłącz telefon na 30 sekund. Włącz telefon, pobierz i zainstaluj aplikację na nowo. Zaloguj się na konto. Powinno pomóc. Raz też miałem tak i powyższe kroki wykonałem - metodą prób i błędów - i ruszyło. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafciokolo Opublikowano 20 Czerwca Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca Przyczyną jest dwuetapowa weryfikacja. Za każdym razem wyskakuje błąd i przychodzi kod, którego nie ma gdzie wpisać. Zdejmijcie na chwilę dwuetapową weryfikację, dodajcie urządzenia (logujcie się na tych urządzeniach) i będzie git PS. nie zapomnijcie ponownie włączyć dwuetapowej weryfikacji pozdrawiam :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się