Skocz do zawartości
Pecetowicz Forum komputerowe

Błąd podczas wykonywania ShellExecuteEx; kod 2. GOG Galaxy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od jakiegoś czasu przy instalowaniu GOG Galaxy wyskakuje mi taki błąd.

Cytat

Nie można uruchomić: GalaxyClient.exe.

Błąd podczas wykonywania ShellExecuteEx; kod 2.

Nie można odnaleźć określonego pliku.

Tak właściwie zaczęło się od tego, że po jakimś miesiącu chciałem sobie pograć w Cyberpunk'a 2077 i nagle zaczął wyskakiwać taki błąd, wcześniej nigdy takie cos się nie zdarzało.

Postanowiłem poczekać jakieś 2tyg na jakąś aktualizację, która może by naprawiła tego GOG Galaxy ale dalej jest to samo. Szukałem na necie ale nie było takiego błędu związanego z tą aplikacją.

Próbowałem odinstalowywać i instalować na nowo tą aplikacje na różnych dyskach i nic to nie pomogło. Przywróciłem system do ostatniego punktu przywracania również nic to nie dało.

Zwracam się z pomocą do Was, ponieważ nie wiem co robić.

GOG Galaxy ShellExecuteEx

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • SeNioR zmienił tytuł na Błąd podczas wykonywania ShellExecuteEx; kod 2. GOG Galaxy
  • Założyciel

Cześć.

Przejdź do Edytor rejestru. (Windows + R następnie wpisz regedit)

Kolejno przejdź do:

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options

W Image File Execution Options powinieneś znaleźć klucz dla Galaxy Client, możliwe że ścieżka wskazuje na program który został usunięty. 

Kliknij prawym przyciskiem myszy na ten klucz i go usuń. Instalacja powinna teraz przejść bez problemu.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Założyciel

No to niestety nie mam pojęcia 😕 

Spróbuj pobrać program Revo Uninstaller, następnie pozwól aby program wyszukał wszystkie "pozostałości" po grze i je usunął. 

Jeżeli to nie pomoże to może ktoś inny znajdzie rozwiązanie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Ekspert

Otwórz interpreter poleceń Windows PowerShell jako Administrator i wykonaj następujące polecenia (pojedynczo):

Polecenie 1:

dism /online /cleanup-image /restorehealth

Polecenie 2:

sfc /scannow

Polecenia zatwierdzasz ENTEREM.

Ewentualnie spróbuj odpalić sam program jako Administrator.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...