Skocz do zawartości
Pecetowicz Forum komputerowe

Brak możliwości zalogowania "throwing an error" | Invision Community


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez SeNioR,

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Wczoraj ok. 22 zrobiliśmy aktualizację forum do Invision Community 4.6, wszystko poszło w miarę sprawnie, ale po dopiero 2 godzinach, próbowaliśmy się znowu zalogować do ACP i okazało się, że nie ma formularza do logowania.

Tak samo na stronie głównej, żaden użytkownik nie mógł się zalogować.

Ostatecznie zrobiliśmy backup bazy i wszystkich plików. Niestety po wgraniu backup'u dalej nic, forum już nawet nie działa, a jak się próbuje wejść do ACP, to pokazuje taki błąd:

Template core/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.

Czy jest możliwe, że licencja się w jakiś sposób przystosowała do 4.6?

Rozwiązanie:

Okazało się, że wystarczyło zrobić znowu aktualizację forum do 4.6.

  • Lubię to! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Założyciel
  • Rozwiązanie

Cześć Leon. Komunikat w wolnym tłumaczeniu mówi że szablon includeJS zwrócił błąd i może być przestarzały. 

Przeważnie w takich sytuacjach pomaga wyczyszczenie pamięci podręcznej bądź przywrócenie domyślnego motywu. Można to zrobić na podstronie "Wsparcie" w ACP.

W dniu 27.07.2021 o 11:10, Leon. napisał:

Okazało się, że wystarczyło zrobić znowu aktualizację forum do 4.6.

Widoczne, przy pierwej próbie coś musiało pójść nie tak, bądź cache się nie wyczyściło. 

W razie wystąpienia problemów z wtyczkami / aplikacjami bądź brakiem dostępu do ACP użyj pliku constans.php. Jest to specjalny plik zawierający polecenia i opcje konfiguracji. 

Przykładowo stała "RECOVERY_MODE w IPS" to tryb ratunkowy, który wyłącza wszystkie wtyczki / aplikacje i ustawia domyślny motyw od IPSu. W twoim wypadku pewnie wystarczyłoby właśnie dodać tą stałą do pliku i odzyskałbyś dostęp do ACP.

Więcej o tym pliku przeczytasz w temacie który zalinkowałem.

  • Lubię to! 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...