Skocz do zawartości
Szukaj na Pecetowiczu
  • Utwórz konto

Brak pieniędzy w aplikacji iPlus


Przejdź do rekomendacji Rozwiązane przez Gość Tomik,
Rekomendowane odpowiedzi
  • Premium

Wpłaciłem o 16:00 do aplikacji iPlus przez bank pieniądze i nadal jest 0 zł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rekomendowana odpowiedź

Jeśli był to zwykły przelew, to pieniądze nie zostały jeszcze zaksięgowane. Dlatego saldo wynosi 0 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Premium
20 minut temu, Tomik napisał:

Jeśli był to zwykły przelew, to pieniądze nie zostały jeszcze zaksięgowane. Dlatego saldo wynosi 0 zł.

Przez internet 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nic nie zmienia. Wykonując przelew w aplikacji, czy przez Internet to możliwości są te same. Najwidoczniej nie zmieniłeś ustawień przelewu i poszedł przelew zwykły, który może zostać zaksięgowany w sesji porannej, popołudniowej lub wieczornej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Premium
17 minut temu, Tomik napisał:

To nic nie zmienia. Wykonując przelew w aplikacji, czy przez Internet to możliwości są te same. Najwidoczniej nie zmieniłeś ustawień przelewu i poszedł przelew zwykły, który może zostać zaksięgowany w sesji porannej, popołudniowej lub wieczornej.

przelew wewnętrzny wychodzący był 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, bo w takim wypadku przelew powinien zostać zrealizowany w ciągu kilku minut, ale wszystko wskazuje na to, że nie został zaksięgowany.

Poczekaj do jutra, wtedy na pewno będzie zaksięgowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Premium
8 minut temu, Tomik napisał:

Dziwne, bo w takim wypadku przelew powinien zostać zrealizowany w ciągu kilku minut, ale wszystko wskazuje na to, że nie został zaksięgowany.

Poczekaj do jutra, wtedy na pewno będzie zaksięgowany.

A jeśli nie będzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wpisałeś poprawne dane odbiorcy, to na chwilę obecną nie ma się co martwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Premium
Teraz, Tomik napisał:

Jeśli wpisałeś poprawne dane odbiorcy, to na chwilę obecną nie ma się co martwić.

Zobaczymy do jutra 🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@NYSHUN Daj jutro znać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Premium
5 minut temu, Tomik napisał:

@NYSHUN Daj jutro znać. 

Ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Premium
9 godzin temu, Tomik napisał:

@NYSHUN Daj jutro znać. 

Dzisiaj z rana wpłynęły pieniądze 👍😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz, był przelew, prawdopodobnie o północy i jest już ok 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontynuuj dyskusję

Dołącz do Pecetowicza, aby kontynuować dyskusję w tym wątku.

  • Dodaj nową pozycję...
  • Dodaj nową pozycję...