Skocz do zawartości
PL
Szukaj na Pecetowiczu
  • Utwórz konto

BSOD - KERNEL SECURITY CHECK FAILURE. Windows 10.


Przejdź do rekomendacji Rozwiązane przez aXenDev,
Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, od kilku miesięcy borykam się z problemem z Bluescreen. Najczęściej jest to MEMORY MANAGEMENT lub KERNEL SECURITY CHECK FAILURE, ale pojawiają się też inne jak jak CRITICAL PROCESS DIED lub PAGE FAULT IN NONPAGED AREA.

Przynajmniej raz dziennie wywala mi takowego - najczęściej przy uruchamianiu komputera, rzadziej podczas pracy.

Kroki jakie wykonałem do tej pory:

- reinstalacja systemu

- defragmentacja i sprawdzenie dysku chkdsk

- aktualizacja wszystkich sterowników

- OCCT CPU 1h (niepodkrecony procesor, max temp. 45 stopni, 0 błędów)

- memtest obu kości jednocześnie oraz każdej z osobna - 0 błędów. Kości niepodkrecone standardowy XMP

Sprzęt to:

  • CPU: i5 8400
  • MOBO: Asrock Z370 PRo4
  • Grafika: MSI 1060 6GB
  • Dyski: Samsung Evo i Silicon Power SSD
  • RAM:
  • Zasilacz: BeQuiet 500W
  • RAM: G.Skill Aegis 2x 8GB


Wszystkie części są jeszcze na gwarancji.

Bardzo proszę o pomoc w lokalizacji problemu. Co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mówią logi z podglądu zdarzeń?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiesz proszę o jakie konkretnie logi chodzi? Sprawdzę i podrzucę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisz w wyszukiwarkę podgląd zdarzeń. Są tam ostrzeżenia i błędy krytyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo tych błędów...

Zdarzenia i scannow

Pliki minidump.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rekomendowana odpowiedź

Najlepiej jakbyś rozwiną te błędy i pokazał nie tylko krytyczne.

Co do błędu w CMD to wpisz w CMD za pomocą administratora:

dism /online /cleanup-image /restorehealth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontynuuj dyskusję

Dołącz do Pecetowicza, aby kontynuować dyskusję w tym wątku.

  • Dodaj nową pozycję...
  • Dodaj nową pozycję...