Skocz do zawartości
Pecetowicz Forum komputerowe

Czerwone okna zamiast miniatur i obrazów


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Cydonia

Dzień dobry! Od kilku dni mam problem z podglądem miniatur oraz jakichkolwiek obrazów. Miniatury są czerwone. 

Nie mam absolutnie pomysłu na rozwiązanie. Nie jestem w stanie nawet określić czy to problem z komputerem czy przeglądarką (Chrome).

Próbowałam opisać problem i wyszukać rozwiązanie, ale nie znalazłam nic podobnego. Wrzucam zdjęcia dla poglądu.

Z góry dziękuję za wszystkie sugestie rozwiązań.

1.PNG

2.PNG

3.PNG

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Administrator

Witaj

Czy problem pojawia się na innych przeglądarkach czy tylko na Chrome?

Jeśli tylko Chrome to spróbowałbym na początek od wyłączenia "akceleracji sprzętowej".
Aby wyłączyć akcelerację sprzętową należy:

  1. Wejść w ustawienia Chrome'a -> System [chrome://settings/system]
  2. Powinno pojawić się parę opcji do wyboru w zakładce System:
    obraz.png
  3. Następnie odznaczamy zaznaczone pole "Użyj akceleracji sprzętowej, gdy jest dostępna"
  4. Teraz uruchamiamy ponownie przeglądarkę

Jeśli to nie pomoże w Internecie zalecają odinstalowanie przeglądarki, wyczyszczenie pozostałych plików (np.: programem Glary Utilites i opcją "Oczyszczanie dysku") a następnie zainstalowanie Chrome'a na nowo.

Z kolei jeśli reinstall nie pomoże to pytanie czy sterowniki w komputerze są wszystkie aktualne (głównie te od karty graficznej)?

Aby dowiedzieć się jaką masz kartę graficzną to jeśli masz Windows 10 to wystarczy wejść w "Menedżer zadań" a następnie w zakładkach "Wydajność" powinno być coś takiego jak "Procesor graficzny", w moim przypadku wygląda to tak:

Spoiler

obraz.png

Jeśli aktualizacja (o ile jest potrzebna) również nie pomoże a w innych przeglądarkach taki problem nie występuje to pozostaje przerzucenie się na inną przeglądarkę

  • Lubię to! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Założyciel

To problem występujący w przeglądarce Google Chrome. Spróbuj zaktualizować przeglądarkę albo ją usunąć i zainstalować na nowo.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Publikujesz jako gość. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...