Skocz do zawartości

Czy mogę zwrócić procesor i7-8700 do x-kom po oderwaniu plomby?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Założyciel

Tak możesz. Masz 14 dni na zwrot. Serwis i reklamacje - Sklep komputerowy - x-kom.pl 

  • Reklamowany towar należy dostarczyć do jednego z naszych salonów stacjonarnych (w przypadku zakupu dokonanego w salonie) lub wysłać na adres naszej siedziby (w przypadku zakupu dokonanego przez sklep internetowy) - Serwis x-kom sp. z o.o., ul. T. Rejtana 25-35, 42-202 Częstochowa.
  • Towar musi byc zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
  • Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
  • W powyższym zgłoszeniu należy okreslić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.
  • W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.
  • Reklamowany towar można odebrać tą samą drogą, jaką został do nas dostarczony - w salonie stacjonarnym (w przypadku zgłoszenia przez salon) lub za pośrednictwem firmy kurierskiej (w przypadku zgłoszenia pocztowego).
  • W przypadku odbioru zgłoszenia w salonie stacjonarnym, reklamowany towar należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×