Jump to content
Daniel

Diablo III - najnowsze zmiany!

Recommended Posts

Daniel

170353687.jpg

NAJWAŻNIEJSZE ZMIANY W TELEGRAFICZNYM SKRÓCIE:

  • nowy pomysł na zarządzanie umiejętnościami – znów można przełączać je w dowolnym momencie;
    usunięcie Kociołka Jordana i Kostki Nefalemów;
    nowa funkcja kowala – degradowanie przedmiotów;
    zmniejszenie roli białych przedmiotów, niemożność ich rozkładania na surowce;
    wyraźne ograniczenie dostępności magicznego oręża w początkowej fazie gry;
    usunięcie karty postaci, zmiana podstawowych atrybutów;
    zwiększenie żywotności bohaterów;
    brak zwojów we wszelkiej postaci, uproszczone identyfikowanie rzadkich przedmiotów;
    trening rzemieślników za pieniądze, bez udziału ksiąg;
    wyraźne zwiększenie liczby stworów;
    usunięcie Mistyczki;
    łatwiejsza rozgrywka na Normalu.

Bycie fanem serii Diablo do łatwych nie należy, zwłaszcza gdy firma Blizzard Entertainment po raz kolejny wystawia cierpliwość jej miłośników na ciężką próbę. Ostatnie wieści dochodzące z obozu twórców „Rogatego” raczej nie napawają optymizmem – autorzy trzeciej odsłony cyklu wciąż eksperymentują z kluczowymi dla rozgrywki pomysłami, co raczej nie zwiastuje rychłej premiery „trójki”. O tym, jak wielki spokój trzeba zachować w obliczu publikowanych przez „Zamieć” informacji, najlepiej świadczy najnowsza, dziesiąta już poprawka do wersji beta gry. Opublikowana we wtorek łatka znów ostro miesza w ustalonych już – wydawałoby się – rozwiązaniach i każe się zastanowić, jak długo jeszcze Amerykanie będą męczyć się ze swoim dziełem, zanim ostatecznie ujrzy ono światło dzienne.

Z racji tego, że łatka nr 10 usunęła wszystkie dokonania graczy (to już norma w wersji beta), ponowne zmagania w Diablo III rozpocząłem nową postacią – tym razem wybór padł na Barbarzyńcę, mojego faworyta zresztą. Wydarzenia w pierwszym akcie przebiegają według znanego już doskonale schematu, dlatego nie ma się tu nad czym specjalnie rozwodzić. Nie oznacza to jednak, że różnic pomiędzy poszczególnymi wersjami nie ma, wręcz przeciwnie. Diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach.

Od startu wersji beta we wrześniu 2011 roku, testerzy zgłosili ponad pięć tysięcy błędów – oczywiście część z nich się powtarzała. Do dnia 25 stycznia 2012 roku twórcy gry poprawili 856 najważniejszych niedoróbek.

źródło: gry-online.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...