SeNioR 3 Kwietnia 2019 3 Kwietnia 2019 1 kwietnia Discovery rozpoczęło kampanię rebrandingową, prezentując nowe odświeżone logo oraz slogan "The World Is Ours". Na razie odświeżone logo widnieje na platformach internetowych i cyfrowych Discovery. Już za niedługo nowe logo pojawi się na kanale Discovery Channel na całym świecie. W nowym logu widzimy ze ikonka globu została zmniejszona oraz przeniesiona w środek litery "D". Zmianie uległa też czcionka która teraz ma proste kształty i jest bardziej pogrubiona. Nazwa nowej czcionki to Touche. Nowe logo jest pozbawione dodatkowych kolorów. Ikonka globu która wcześniej była w niebiesko-zielonych kolorach jest teraz całkowicie czarna. Co sądzicie o tym rebrandingu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mativve 4 Kwietnia 2019 Mativve jest moderatorem 4 Kwietnia 2019 Ja pamiętam czasy jak jeszcze logo DC było na tle a na nim kula ziemska i słoń - to były czasy. Co do rebrandingu no to standard - prostota i minimalistyczny akcent. Mnie się podoba - w sumie bardziej niż rebrand Animal Planet. Mam wrażenie że rebrand AP wygląda jak jakaś stacja dla dzieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kontynuuj dyskusję
Dołącz do Pecetowicza, aby kontynuować dyskusję w tym wątku.