Shadow07x35 1 Napisano 14 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2020 Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z drukarką Brother DCP-J552DW. Samo urządzenie, wydawać by się mogło, działa poprawnie, lecz nie drukuje. Wysłany plik, czy to z laptopa, czy to z telefonu, po sieci LAN, znika gdzieś w przestworzach i drukarka ani drgnie... Sterowniki na laptopie instalowałem na nowo, na telefonie nie ma co za bardzo instalować, a drukarka została zresetowana do ustawień fabrycznych i dalej zero reakcji. Coś jakby blokowało informacje wysyłane do sprzętu. Na laptopie nie ma antywirusa (akurat taki okaz się trafił w domu), więc wykluczam opcję blokowania czegoś przez tego typu oprogramowanie, zresztą na telefonie też nie mam nic takiego. Wszystko padło nagle i to jest najdziwniejsze. Jakieś propozycje rozwiązania problemu? 🤔 Nie sprawdzałem w sumie, czy drukarka odpali, gdy jest podpięta kablem do komputera, ale generalnie zależy mi na tym, żeby sprzęt śmigał poprzez Wi-Fi, jak do tej pory. Myślałem też, że może router coś blokuję, bo wymieniałem go niedawno na nowszy model, ale wcześniej też miała takie zagrania podobno (drukarka ogólnie mam od znajomych) Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Założyciel SeNioR 9 336 Napisano 16 Listopada 2020 Założyciel Udostępnij Napisano 16 Listopada 2020 @Shadow07x35 Pewnie jest źle skonfigurowana. Spróbuj ponownie połączyć się z siecią WiFi. Jeżeli to nic nie da to wydrukuj raport z konfiguracją sieci. Wejdź w "Menu" Druk raportów Konfiguracja sieci. Powinieneś otrzymać druk "NETWORK CONFIGURATION" w którym będziesz miał wszystko uwzględnione, czy drukarka jest połączona z WiFi czy nie, czy odbiera pakiety czy nie. Jeżeli nie będzie połączenia to usuń sterowniki które zainstalował system, a wgraj te od producenta. Pobierz "Pełny sterownik i pakiet oprogramowania". Następnie przy instalacji za pomocą kreatora połącz się i skonfiguruj połączenie WiFi. Na końcu możesz wydrukować Raport WLAN aby się upewnić ze jest połączenie. Wejdź w "Menu" Druk raportów Raport WLAN Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shadow07x35 1 Napisano 27 Listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Listopada 2020 Ogólnie system widział drukarkę, ale podczas puszczenia czegoś do druku, sama drukarka nie reagowała. Pogrzebałem jeszcze trochę i po ponownej konfiguracji (szybkiej, bez jakichś zaawansowanych ustawień) routera, drukarka zaskoczyła i działa poprawnie do dzisiaj. Wychodzi na to, że problem był po stronie sieci, a nie samych sterowników i urządzenia. W każdym razie dzięki za pomoc 🙂 SeNioR dodał reakcję 1 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi
Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się