Skocz do zawartości

Działający mod Ultimate SEO URL pod phpBB 3.2.2


Militarny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Podobna zawartość

    • Witam.
      Mam kilka pytań odnośnie robots.txt
      1.Czy taki zapis jest prawidłowy,ponieważ na jednych stronach piszą by stosować Allow: / , a na innych by tego nie stosować bo to jest błędny wpis i należy stosować Dissalow.
      2.Czy są jakieś roboty które warto blokować
      3.Do jakich katologów/plików najlepiej zablokować dostęp
      Pytam się bo na necie różnie piszą,a ja sam dopiero raczkuję
    • czesc, mam pytanko do was - mam problem z moja nowa stronka. wgralem ja na serwer, ale pozniej zorientowalem sie ze copywriter odbebnil swoja robote byle jak i teksty po czesci byly splagiatowane. zajelo mi tydzien ich poprawienie, wgralem nowe, ale google nie reaguje i strona spada. co moge z tym zrobic?
    • Każdy webmaster, początkujący czy też ten istniejący w branży od dłuższego czasu, posiadający własną stronę, chce na dobre zaistnieć w tej ogromnej sieci jaką jest internet. Znając w jakimś stopniu system indeksowania stron www przez wyszukiwarki możemy bez problemu wybić się na same szczyty w wynikach wyszukiwania. Bardzo pomocne w tym przedsięwzięciu mogą być tzw. narzędzia SEO (search engine optimization), czyli narzędzia do optymalizacji stron dla wyszukiwarek internetowych. W tym artykule postanowiłem opisać te najbardziej przydatne, oraz te, które zyskały uznanie w moich oczach.
      Page Rank
      Page Rank jest metodą przypisywania danym stroną określonej wartości liczbowej (od 0 do 10). Algorytm ten wykorzystywany jest przez wyszukiwarkę Google, która dominuje z resztą w śród sieciowych robotów, więc głównie na ten czynnik powinniśmy się nastawić pozycjonując nasz serwis. Im wyższy wskaźnik Page Rank tym strona jest "lepsza".
      Alexa Ranking
      Wskaźnik Alexa pokazuje nam popularność danej strony w ogólnoświatowej sieci. Niestety wynik popularności strony zwykle nie jest prawdziwy, ponieważ od dłuższego czasu istnieją sposoby na "podbijanie" go w górę. Aby zwiększyć Link Populatity naszej strony możemy zainstalować specjalny tollbar, który powodował będzie zwiększenie wyniku popularności. Tak jak wspomniałem wcześniej, jest to bardzo nieprecyzyjne narzędzie - a szkoda.
      Backlinks
      Backlinks, czyli linki zwrotne, prowadzące do naszej strony. Im wyższa wartość strony z której do nas prowadzą tym lepiej. Zdobywając dużą ilość linków zwrotnych, o dobrej jakości, przyczynimy się do skoku w wynikach wyszukiwania.
      Keywords - słowa kluczowe
      Dzięki odpowiedniemu dobraniu słów kluczowych nasza strona będzie lepiej czytelna dla wyszukiwarek. Nie powinniśmy jednak przesadzać z ich powtarzaniem, ponieważ może być to przyczyną do zbanowania naszego serwisu przez Google. Nie należy ich także ukrywać na stronie (kolor tekstu taki sam jak tło), jest to częstą przyczyną wykluczenia z systemów wyszukiwania.
      Na szczęście narzędzia SEO są ogólnie dostępne i w większości wypadków nie musimy płacić za ich korzystanie. Jeżeli chcesz na prawdę zaistnieć w internecie, polecam używać ich jako pomoc w analizowaniu swoich postępów w pozycjonowaniu strony. 
      Z biegiem czasu zrozumiesz jak "myślą" wyszukiwarki. 
    • Czym jest współczynnik odrzuceń?
      Podczas analizowania statystyk odwiedzin za pomocą narzędzia Google Analytics, łatwo można dostrzec termin „współczynnik odrzuceń” podawany w procentach. Do czego służy ten wskaźnik? W dzisiejszym wpisie wyjaśnię czym on jest, jak samemu obliczyć oraz dlaczego jest tak ważny.
       Współczynnik odrzuceń – mierzy procent osób, które odwiedzą witrynę, a następnie ją opuszczą po zobaczeniu jednej strony (docelowej). Wskaźnik ten mówi nam, czy odwiedzający znalazł to czego szukał. Jeżeli wskaźnik jest niski, oznacza to, że Twoja treść jest wartościowa i budzi zainteresowanie wśród czytelników. Natomiast wysoki współczynnik zaprzecza poprzedniemu zdaniu.
      Możesz sam obliczyć procent odrzuceń. Wystarczy podzielić ilość odwiedzin, które zakończyły się na pierwszej załadowanej stronie przez całkowitą liczbę wizyt, a następnie pomnożyć przez 100.
      Przykład:
      Dlaczego współczynnik odrzuceń jest ważny?
      Przykładowo, jeżeli prowadzisz sklep internetowy i wskaźnik jest wysoki, masz powody do obawy. Oznacza to, że spora część klientów nie przechodzi do procesu kupna. To samo tyczy się strony, której zadaniem jest zachęcić użytkownika do rejestracji, bądź zapisania na listę mailingową.
      Oczywiście wysoki współczynnik nie zawsze musi oznaczać brak zainteresowania czytelnika. Istnieje prawdopodobieństwo, że użytkownik np. szukał kontaktu z Tobą. Znalazł numer telefonu i zamknął stronę.
      Artykuł pochodzi z naszego nieaktywnego już bloga.
    • Czym jest pozycjonowanie i jak wypozycjonować naszą stronę.
      Czym jest pozycjonowanie?

      Pozycjonowanie to skuteczna forma przesuwania naszej strony w wynikach indeksu wyszukiwarki, na jej części składowe i cały proces składa się po kolei: optymalizacja stron po ich rejestracji w wyszukiwarkach, a następnie właściwe pozycjonowanie. Jak wiadomo jest to najlepsza obecnie i najtańsza (wbrew pozorom wszelkiego rodzaju programy typu Adsense, bidvertiser, OnetKontekst i inne temu podobne nie dają tak dużej skuteczności jak skutecznie i mądrze przeprowadzane pozycjonowanie strony) forma reklamy strony w wyszukiwarkach i do tego najtańsza z możliwych, bowiem inne metody (np. zakup płatnych linków) są o wiele droższe i niejednokrotnie dają nawet mniejszy efekt niż spodziewany.

      Jak wypozycjonować stronę?

      1. Na kunszt pozycjonowania składa się kilka rzeczy, pierwsza sprawa to dobra optymalizacja strony, czyli takie dostosowanie
      zawartości danej strony tak, aby zawartość jej była dobrze czytelna nie tylko dla oka ludzkiego, ale też i robotów 
      wyszukiwarek (oczywiście każdy kładzie nacisk na wyszukiwarkę google). Pierwsza sprawa to meta tagi
      Poniżej Ci napisałem naprawdę porządnie wyglądające meta tagi, chociaż niektóre wyszukiwarki trzeba to powiedzieć otwarcie już nie zwracają na wszystkie uwagi i tak dla przykładu google zwraca szczególną uwagę tylko na title strony, który powinien znajdować się maksymalnie wysoko, zaraz praktycznie za sekcją head 
      <head> <title> Ważny skladnik, o który, zapominaja początkujący webmasterzy, miaowicie DOCTYPE oraz równie ważny początek nagłówkowy HEAD no i wiadoma sprawa - tytul strony - slowa...jakieś tam 100 znaków najlepiej opisujących naszą stronę/serwis </title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; iso-8859-2"> iso to jest standard jaki powinienes miec, by ludzie nie widzieli tak zwanych "krzaków" <meta name="title" content="tytul strony-slowa,jakies,tam,maksymalnie 100 znakow"> nie więcej niż 100, wklepując więcej wyrazów nic nie uzyskasz i tak będą zignorowane <meta http-equiv="Pragma" content="cache"> <meta name="ROBOTS" content="INDEX,FOLLOW"> <meta http-equiv="Content-Language" content="pl"> jezyk strony www <meta name="description" content="opis strony, do 256 znakow powinno byc ok"> ważne by nie wklepywać tego więcej, bo i tak jest to ignorowane <meta name="abstract" content="krotszy opis strony, do 100 znakow"> np. msn roboty na to zwracają uwagę jak mnie pamięć nie myli, inne w zasadzie na to nie zwracają uwagi <meta name="keywords" content="slowa,kluczowe"> pamiętać należy, że spacja to też jeden znak, zatem nie oddzielajny słów kluczowych spacjami <meta name="author" content="ktos tam"> autor <meta name="publisher" content="ktos tam"> publikujący stronę <meta name="copyright" content="ktos tam"> prawa autorskie <meta name="rating" content="General"> zawartość strony może być dla ogółu - General, dorosłych - adult <meta http-equiv="Reply-to" content="jakisadres@adres.pl"> twoj adres mail do kontaktu <meta name="creation_Date" content="31/08/2005"> data utworzenia strony, też taki tag może się przydać, ale sporadycznie jest to stosowane <meta name="expires" content="Fri 31 december 2100"> wygasanie strony www, jeśli przewidujesz takie rozwiązanie, w zasadzie jest to sporadycznie stosowane, ale czasami może się także przydać <meta name="revisit-after" content="7 days"> robot będzie powracał co 7 dni, w sumie jest to fikcja niejednokrotnie a te tagi pomimo, iż są używane nie stanowią faktycznie jakiegoś większego znaczenia... robot często gęsto powraca co 3 tygodnie, ale co tu sie dziwić, przecież witryn są miliardy... <meta name="doc-rights" content="Copywritten work"> strona jest chroniona prawami autorskimi, sporadycznie lub wcale nie używany już tag <meta name="doc-class" content="Completed"> status witryny - ukończona - sporadycznie lub wcale nie używany już tag <meta name="MSSmartTagsPreventParsing" content="true"> microsoftowe boty nie będą zasysać informacji o twojej stronie www, teraz w zasadzie możliwe jest to także przez odpowiednią edycję pliku robots.txt tytul strony, do 100 znaków </head> 2. Kolejna sprawa to dodanie strony do wyszukiwarek oraz do katalogów plików, aby tego dokonać możesz skorzystać z wielu automatów jakie są w sieci dostępne, możesz także wydać nieco pieniążków na dodanie Twojej strony przez firmę do wyszukiwarek, które z reguły oferują nie wiadomo jakie to efekty jak dodadzą stronę do np. 4000 wyszukiwarek. Myśląc zdroworosądkowo i biorąc pod uwagę statystyki, obecnie właściwie tylko google się liczy, reszta choćby i łącznie nie stanowi konkurencji, ale jak ktoś jest uparty niech się skupi jeszcze na msn i yahoo, oraz polskich onet i wp. 

      3. Następnie mając już dodaną stronę do wyszukiwarek i katalogów plików zadbaj o to, by Twoje linki znalazły się w wielu miejscach na innych stronach www. Staraj się aby nawiązać współpracę z licznymi serwisami, aby móc najniższym kosztem uzyskać możliwie najwyższą pozycję w google i tzw. pagerank, który świadczy o pozycji Twojej strony www. Dobrym pomysłem jest także wymiana linkami w systemach darmowej wymiany linków, dzięki czemu będziesz mógł także uzyskać wyższą pozycję i efekt w postaci wizyt na Twojej stronie www liczniejszej grupy odwiedzających.

      4. Inną możliwością są także możliwości brania udziału w płatnych formach promocji Twojej strony www. Np. Google Adsense, albo Clicksor bądź też takich form reklamy jak boki reklamowe w wp.pl albo onet.pl albo w innych serwisach, ale jak wiadomo takie formy reklamy są kosztowne z reguły, zatem mało kto chce, albo może sobie na coś takiego pozwolić.

      5. Treść, treść i jeszcze raz treść mój Drogi Czytelniku! Co nam przyjdzie po tym, że masz dobrze stronę spozycjonowaną i bierzesz udział w systemach wymiany linków, skoro nie masz wystarczająco dużej ilości konkretnej treści i np. wiedzy po którą ktoś będzie chciał "wdepnąć" na Twoją stronę www? 

      6. Znaczniki "h1, h2, h3, h4, h5" - pamiętaj, że robot szuka treśći tak jak Ty szukasz nagłówków w gazetach.

      7. Postaraj się, aby każdy odnośnik na Twojej stronie www miał przypis w postaci title="jakas nazwa" - dwa wyrazy wystarczą, ale już będzie to znak dla robota, że musi to przeanalizować. Często początkujący webmasterzy zapominają o tym, że nawrzucając dużo grafiki na stronie www jest ona obojętna dla robotów. Nic bardziej mylnego, lepiej mieć tekst niż grafikę, a jeśli już się starasz pokazać na co Cię stać w photoshopie, to daj obwolutę np. title="logo strony" wtedy też robot to "zeskanuje".
      8. Zadbaj o właściwą ilość linków wskazujących na Twoją stronę WWW, czyli tak zwane back links... linki zwrotne, ich źródłem może być praktycznie każda forma umieszczania linków na innych stronach, czyli katalogi typu qlweb (można do tego stosować np. programy katalogujące (uwaga! One nie pozycjonują, to tylko komercyjny chwyt ), więcej o tym już wkrótce może na stronie o Adder, kupowanie linków na stronach osób trzecich, albo też pisanie postów, artykułów w sposób uczciwy i publikowanie ich na zgodnie z TOS witryny, czyli regulaminami i 

      Myślę, że z takim bagażem doświadczeń spokojnie będziesz się piąć na wyżyny... google ;-)

      9. wpływ na pozycjonowanie ma:
      a) budowa strony, jej sktruktura, należy pamiętać na pewno o operowaniu nadal ładnym title na stronie WWW (przykład: Pan Kowalski ma stronę o kotach bengalskich, to jego title strony winien zawierać przynajmniej jedno słowo kluczowe: kot bengalski), oraz H1, H2, H3 i całej reszcie nagłówków, tak aby robot google widział jak wygląda struktura dokumentu i aby mu się podawało treść w najbardziej przystępnej formie, pamiętajmy także o mod_rewrite, oraz o tym żeby mieć dynamic titles (dynamiczne tytuły na stronie WWW) 

      b) Sposób budowy struktury strony www, czyli w jaki sposób budować np. podstrony na stronie www. To bardzo trudny temat, jedni się z tą teorią zgodzą inni nie, ja z doświadczenia wiem, że warto jednak podać treść robotowi tak, aby ją szybko zassał, a nie męczył się z tym miesiącami, bo indeksacja potrwa szybciej i będzie trwalsza, w szczególności po ostatnich zmianach w indeksie google, który praktycznie wyciął w pień różnego rodzaju wynalazki w stylu: kopie wikipedii, dmoz, youtube kopie. Polak potrafi jak to się mówi, także każdy kombinował jak mógł żeby tylko naklepać podstrony w systemach wymiany linków, potem doszło do tego, żę google się za to zabrało i pobanowało kopie wikipedii
      Obecnie mało kto stawia wikipedie, są jednak śmiałkowie (spamerzy), którzy to nadal robią skutecznie i wychodzi im to całkiem fajnie, spójrzmy np. na taki mix: Dropped.pl i zobaczcie ile ma to podstron w wyszukiwarce.
      Z etycznego punktu widzenia jest to postępowanie niezgodne pewnie z regulaminem, chociaż podobno jak się doda, że jest to kopia wikipedii i da się linka do strony głównej to można. Ja wiem jednak,że tak czy siak robot google może to potraktować za spam, także stawianie wikipedii jest bezcelowe, przekonało się o tym wielu domorosłych pozycjonerów.
      Co zatem warto robić? Warto jest mieć mnóstwo sił i tworzyć własne strony, które się ciężko tworzy i potem z tego jest wartościowy content. Jest jeszcze ew. coś takiego jak scuttle system który pozwala na tworzenie nam listy podstron z linkami, które są taką jakby zakładką online, która nawiasem mówiąc jest bardzo przydatna, pod warunkiem, że ktoś z tego nie zrobi śmietnika.

      c) LINKOWANIE - odwieczny i największy problem w całej kwestii pozycjonowania. Specjaliści mówią - cierpliwie i stanowczo do celu... ano, tak też właśnie powinno być, tylko skąd brać na to linki ?

      Są systemy wymiany linków, zwane potocznie SWL, ale mają one swoje plusy i minusy, jak wspomniałem powyżej 'spamiary' są tak czy siak tworzone, różnego rodzaju świńskie strony porno także i na nich snajdują się także linki z systemu wymiany linków i co wtedy? Ano nasza strona jest na nich widoczna, a dodatkowo google.pl nadaje punkty ujemne z tym związane, dlatego warto jest się zastanowić zanim się przystąpi do linkwania z takiego systemu. Zdecydowanie lepsze rozwiązania są z tym związane, ale to się już wiąże z większym nakładem finansowym. Ja tylko osobiście ostrzegam, że jeśli komuś zależy nie tylko na samym efekcie pozycjonowania domeny firmowej, ale też i na wizerunku firmy powinien uważać i przemyśleć to jaki system wybierze, na pewno najlepsze są takie systemy, które pozwalają wejrzeć w strukturę umieszczenia naszych linków na stronach, które są w systemie.
  • Najnowsze tematy

  • Ostatnio rozwiązane

    • Grafikiem nie jestem ale może się spodoba 🙂 Dodaję też plik PSD (edycja w programie Photoshop) jakby ktoś chciał sobie zmienić napis: Ukryta zawartość Zareaguj na post lub odpowiedz w temacie aby zobaczyć ukrytą zawartość.
    • Witaj Zenon. Program jest bardzo stary, wydany po raz pierwszy w 2004 roku. Rozumiem że posiadasz jeszcze wersję 1.0 bądź 1.1?  Z tego co widzę najnowszą i ostatnią wersją która została wydana, jest wersja 2.2.2 z 2008 roku. Niestety nie wspiera ona systemu Windows 7 ani tym bardziej Windows 10. Jeżeli chodzi o błąd to mówi on że nie próba ustawienia/zapisu danych dla pola ScreenFontName się nie powiodła.  Kod programu jest stary i nie jest kompatybilny z najnowszym systemem. Najlepszym wyjściem z tej sytuacji będzie przeniesienie się na nowszy program. Jest kilka tego typu programów, jednak musisz wziąć pod uwagę że nie wszystkie są w pełni darmowe a wiele z nich posiada ograniczenia. Sprawdź proszę poniższą listę programów do tworzenia drzewa genealogicznego: Drzewo Genealogiczne II (ograniczenia, wersja testowa)  Family Tree Builder (trzeba założyć konto online, ale jest darmowy i bez ograniczeń) Brother's Keeper (wersja testowa) Drzewo przodków (wersja demo)
×