szoki99 0 Napisano 12 Lutego Udostępnij Napisano 12 Lutego Hej, Od pewnego czasu po jakiś 3-4h używania przeglądarki Firefox, nie wyświetlają się strony internetowe. Powtórne otwarcie przeglądarki i uruchomienie ponownie połączenia internetowego nie powoduje poprawy. Jedynie ponowne uruchomienie laptopa powoduje poprawę. System sprawny, wersja przeglądarki aktualna, brak wirusów, problem nie występuje na Internet Explorer i Google Chrome. Proszę o pomoc. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi
Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się