Skocz do zawartości

Generowaniem metody toString() java Eclipse Oxygen. base is not on it's project's build path


Dazai
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ekspert

Cześć, mam pewien problem. Na uczelni korzystamy z NetBeansa, ale u mnie na laptopie mam zainstalowanego Eclipse Oxygen (Grudzień 2017) i wszystko działa jak należy do czasu aż chce wykonać metodę toString() aby wyświetlić dane. Używam kombinacji: Shift + Alt + S i klikam opcję: Generate toString()... i tutaj pojawia się problem: 

Cytuj

 

Cannot create method implementations:

Reason:

C:\Program Files\Java\jre-9.0.4\lib\jrt-fs.jar\java.base|java.base is not on it's project's build path

 

Projekt tworzę na takiej zasadzie:

  • New  Java Project (ustawiam nazwę i klikam finish)
  • Klikam na ProjectName/src  New Package  ustawiam taką samą nazwę jak projekt, ale wszystko z małych liter
  • W powyższej paczce tworzę nową klasę

Zasada tworzenia projektu jest taka sama jak na zajęciach.

Zacząłem szukać informacji i ponoć wystarczy pobawić się w ustawieniach, a dokładnie tutaj: 

Niby wszystko fajnie, ale gdy ja wchodzę w te ustawienia to mam coś takiego:

I tutaj moje pytanie co dalej? Konstruktory, Gettery i Settery mogę normalnie generować, a jedynie toString() pokazuje błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ekspert

Ja ją miałem w folderze Java, dodałem zarówno do Modulepath jak i Classpath (w obu przypadkach ponownie uruchomiłem - zakładka Libraries) i efekt był taki sam, czyli wyskakiwał błąd. W zakładce Projects nie mogę nic dodać bo ma wszystkie przyciski zablokowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Podobna zawartość

    • Co wykonać?: Poniżej
      Za cenę: Do dogadania
      Sposób płatności: Przelew
      Kontakt: PW.
      Cześć,
      potrzebuje pomocy lub zlecę wykonanie gry - warcabów.
      Zrobiłem: plansze, pionki, ruch pionków (niedokładne)
      Mam problem ze zrobieniem:
      - granicy szachownicy (aby nie można było przesunąć pionków poza szachownice)
      - gdy nacisnę na dany kafelek (kwadrat) ma w konsoli pokazywać się nazwa danego kafelka np. A1
      - przesuwanie się pionków tylko i wyłącznie o jedno pole w lewo-skos i prawo-skos (teraz można je przesuwać po całej szachownicy)
      - bicie przeciwnika
      - dodanie damek 
      - uporządkowanie kodu
      import javax.swing.*; import java.awt.*; import java.awt.event.MouseAdapter; import java.awt.event.MouseEvent; import java.awt.event.MouseMotionAdapter; import java.util.ArrayList; import java.util.List; public class Plansza extends JComponent { private final static int SQUAREDIM = (int) (Pionek.getDimension() * 1.25); private final Dimension dimPrefSize; private boolean ruch = false; private int deltax, deltay; private PozycjaPionka kontrolaPozycji; private int oldcx, oldcy; private final List<PozycjaPionka> posChecks; public Plansza() { posChecks = new ArrayList<>(); int BOARDDIM = 8 * SQUAREDIM; dimPrefSize = new Dimension(BOARDDIM, BOARDDIM); addMouseListener(new MouseAdapter() { @Override // mysz wcisnieta public void mousePressed(MouseEvent me) { int x = me.getX(); int y = me.getY(); for (PozycjaPionka posCheck : posChecks) if (Pionek.contains(x, y, posCheck.cx, posCheck.cy)) { Plansza.this.kontrolaPozycji = posCheck; //wracanie na swoje pole, po złej próbie ruchu oldcx = posCheck.cx; oldcy = posCheck.cy; // nie wiem co to deltax = x - posCheck.cx; deltay = y - posCheck.cy; ruch = true; return; } } @Override // zwolnienie myszy public void mouseReleased(MouseEvent me) { if (ruch) ruch = false; else return; int x = me.getX(); int y = me.getY(); kontrolaPozycji.cx = (x - deltax) / SQUAREDIM * SQUAREDIM + SQUAREDIM / 2; kontrolaPozycji.cy = (y - deltay) / SQUAREDIM * SQUAREDIM + SQUAREDIM / 2; for (PozycjaPionka posCheck: posChecks) if (posCheck != Plansza.this.kontrolaPozycji && posCheck.cx == Plansza.this.kontrolaPozycji.cx && posCheck.cy == Plansza.this.kontrolaPozycji.cy) { Plansza.this.kontrolaPozycji.cx = oldcx; Plansza.this.kontrolaPozycji.cy = oldcy; break; } kontrolaPozycji = null; repaint(); } }); addMouseMotionListener(new MouseMotionAdapter() { @Override // przeciaganie myszy public void mouseDragged(MouseEvent me) { if (ruch) { kontrolaPozycji.cx = me.getX() - deltax; kontrolaPozycji.cy = me.getY() - deltay; repaint(); } } }); } public void dodaj(Pionek pionek, int row, int col) { PozycjaPionka posCheck = new PozycjaPionka(); posCheck.pionek = pionek; posCheck.cx = (col - 1) * SQUAREDIM + SQUAREDIM / 2; posCheck.cy = (row - 1) * SQUAREDIM + SQUAREDIM / 2; posChecks.add(posCheck); } @Override public Dimension getPreferredSize() { return dimPrefSize; } @Override protected void paintComponent(Graphics g) { rysowaniePlanszy(g); for (PozycjaPionka posCheck: posChecks) { if (posCheck != Plansza.this.kontrolaPozycji) { posCheck.pionek.draw(g, posCheck.cx, posCheck.cy); } } if (kontrolaPozycji != null) { kontrolaPozycji.pionek.draw(g, kontrolaPozycji.cx, kontrolaPozycji.cy); } } private void rysowaniePlanszy(Graphics g) { ((Graphics2D) g).setRenderingHint(RenderingHints.KEY_ANTIALIASING, RenderingHints.VALUE_ANTIALIAS_ON); for (int row = 0; row < 8; row++) { g.setColor(((row & 1) != 0) ? Color.GRAY : Color.WHITE); for (int col = 0; col < 8; col++) { g.fillRect(col * SQUAREDIM, row * SQUAREDIM, SQUAREDIM, SQUAREDIM); g.setColor((g.getColor() == Color.GRAY) ? Color.WHITE : Color.GRAY); } } } private static class PozycjaPionka { public Pionek pionek; public int cx; public int cy; } } import java.awt.*; public final class Pionek { public enum JakiPionek { BLACK,RED } private final static int DIMENSION = 50; private final JakiPionek jakiPionek; public Pionek(JakiPionek jakiPionek) { this.jakiPionek = jakiPionek; } public void draw(Graphics g, int cx, int cy) { int x = cx - DIMENSION / 2; int y = cy - DIMENSION / 2; g.setColor(jakiPionek == JakiPionek.BLACK ? Color.BLACK : Color.WHITE); g.fillOval(x, y, DIMENSION, DIMENSION); g.drawOval(x, y, DIMENSION, DIMENSION); } public static boolean contains(int x, int y, int cx, int cy) { return (cx - x) * (cx - x) + (cy - y) * (cy - y) < DIMENSION  * DIMENSION / 2; } public static int getDimension() { return DIMENSION; } } import javax.swing.*; import java.awt.*; public class Main extends JFrame { public Main (String tytul) { super(tytul); setDefaultCloseOperation(EXIT_ON_CLOSE); //pozwala zakonczyc program x-em Plansza plansza = new Plansza(); // tworzenie planszy do gry // dodawanie pionkow plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 1, 2); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 1, 4); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 1, 6); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 1, 8); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 2, 1); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 2, 3); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 2, 5); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 2, 7); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 3, 2); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 3, 4); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 3, 6); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.RED), 3, 8); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 6, 1); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 6, 3); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 6, 5); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 6, 7); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 7, 2); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 7, 4); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 7, 6); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 7, 8); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 8, 1); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 8, 3); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 8, 5); plansza.dodaj(new Pionek(Pionek.JakiPionek.BLACK), 8, 7); setContentPane(plansza); pack(); setResizable(false); setVisible(true); } public static void main(String[] args) { Runnable warcaby = () new Main("W A R C A B Y"); EventQueue.invokeLater(warcaby); } }
    • Witam. Jakie są zarobki za kodowanie w Java oraz Pythonie? Mam zamiar się wziąć za jeden język z tych dwóch i mam dylematy. Mam zapał do informatyki i szkoda było by go nie wykorzystać. 
    • Cześć! Czy znacie fajne strony z zadaniami do nauki JS'a? Najlepiej od łatwiejszych chcem zacząć..
    • Planujesz napisać swoją aplikację mobilną, ale nie znasz Javy? Zapisz się na darmowy kurs z Java i zrealizuj swój plan!
      Zarejestruj się tutaj:
      https://akademiakodu.leadpages.co/java-webinar/
      Program kursu:
      Instalacja Javy. Pierwszy program w Javie. Pętle. Metody. Webinar na żywo. Programowanie obiektowe. Oraz wiele innych rzeczy. Prezenter:
      MICHAŁ MAKARUK - SOFTWARE DEVELOPER
  • Najnowsze tematy

  • Ostatnio rozwiązane

×