Domek 28 Czerwca 2020 28 Czerwca 2020 Czy po wysłaniu do sklepu net-s.pl zepsutego sprzętu do sklepu zepsuty podzespół ( w moim przypadku karta graficzna Gigabyte od serwisu wiem że to chip graficzny) to czy sklep może nie założyć mi numeru sprawy nie informować o tym co się dzieje nie odpowiadać na zadane pytania ?. Pytam ponieważ może to się ciągnąc w nieskończoności (opinie o sklepie net-s.pl). Jak wygląda naprawa kart amerykańskiego producenta w ramach pandemii jeśli loty samolotowe nie funkcjonują. Jeśli nawet sklep wyśle kartę do serwisu to serwis wymieni mi chip graficzny/kartę jeśli sam mi wtedy mówił iż nie ma go na stanie bez dostawy z USA czy wysłania tam całej karty ? Ostatnie pytanie czy mogę prosić serwis o to by mnie w ogóle poinformował o tym że do nich doszła karta. Karta jest nowa zakupiona w maju droga starej nie mam potrzebna mi jest do pracy (tester gier, praca biurowa) oraz rozrywki. Mieszkam sam nie mam już rodziców brat mieszka za granicą, Komputer pozwala mi to jakoś przetrwać. Jestem schorowany mam też problem z sercem stąd obawiam się długich procesów. Jak zakupiłem w paczce nie dostałem ani paragonu ani faktury ani nawet faktury w wersji elektronicznej. Przesłałem im wydrukowany od nich z emaila wzór zwrotu gdzie podałem numer konta w razie ewentualnego zwrotu pieniędzy w paczce wydrukowane potwierdzenie przelewu oraz wydruk profilu sklepu produkt numer zamawiania cena. Od kiedy oddał mi kartę stwierdzając uszkodzony chip nie odpwoiada na telefony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mendelson. 28 Czerwca 2020 Mendelson. jest moderatorem 28 Czerwca 2020 Nie rozumiem wymówki o lotach, skoro aktualnie wszystkie loty wróciły do normalności. Cytat Jak zakupiłem w paczce nie dostałem ani paragonu ani faktury ani nawet faktury w wersji elektronicznej. Ciężko rościć jakiekolwiek naprawy, czy gwarancję bez podstawowego dowodu zakupu. Dwa, jaki sklep? Trzy, zawsze możesz skorzystać z pomocy Rzecznika Praw Konsumenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domek 28 Czerwca 2020 Autor 28 Czerwca 2020 (edytowane) Sklep internetowy net-s oni to odebrali ale obawiam się iż będzie problem. Gigabyte naprawia tylko poprzez partnerów. Nie uzyskałem odpowiedzi czy w czasie pandemii odbywają się np loty towarowe jak to jest. We Wrocławiu taka niemiła pani iż nie wiem czy coś uzyskam. Mój znajomy dzwonił do niej a ona robiła łaskę. W federacji konsumentów znów wyczytałem iż jest starszy prawnik który tak pisze pozwy że sprawy ciągną się latami a pozywający musi jeździć na wszystkie rozprawy, Jak ktoś mu coś prosi o inne pozwy to ten odsyła go do zwykłych prawników płacisz masz. Dowód przelewu nie wystarczy ? To jest sklep internetowy jak miałem zweryfikować czy jest faktura jak to jest tak opakowane. Paczka z resztą poszła do sąsiada bo pracuję. Edytowane 28 Czerwca 2020 przez Domek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeNioR 21 Października 2020 21 Października 2020 Dnia 28.06.2020 o 17:28, Domek napisał: Jak zakupiłem w paczce nie dostałem ani paragonu ani faktury ani nawet faktury w wersji elektronicznej. To musi być jakiś żart? Nie sprawdziłeś wcześniej opinii o sklepie? Dlaczego nie kupiłeś produktu ze znanego, sprawdzonego sklepu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kontynuuj dyskusję
Dołącz do Pecetowicza, aby kontynuować dyskusję w tym wątku.