Skocz do zawartości
Szukaj na Pecetowiczu
  • Utwórz konto

Intel Xeon W3580. Słaba wydajność.


Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje pomocy mam procesor intel xeon CPU W3580 @3,33GHz co myslicie o tym klocku pytam bo wydaje mi sie ze troche słabo oblicza ,mam problemy z wydajnoscia czy jest tu ktos kto móglby mi pomóc ,ktos kto si zna i mogłby mi doradzic czy trzeba juz go wymienic na cos lepszego prosze o pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Procesor nie jest zły, wykorzystujesz go do gier czy programów? Napisz jaki budżet mógłbyś przeznaczyć na nowy procek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj no widzisz ja pracuje tylko na mt4 jest to platforma do trejdingu,jestem wczesnym trejderem zaczynam prace z rynkami i jak dodam kilka wskazników to polatforma sie zawiesza ,wiec mysle ze to wina procesora ,samo mt4 wykozystuje zaledwie jeden ram wiec nie wiele ,ale laptop zwykly czasem chodzi lepiej ,na  tej platformie ,szukam czegos za małe pieniadze co by polepszylo mi prace z platforma a nie mam sie do kogo zwrocic o pomoc ,moze to nie klocek tylko karta graficzna ,moze to cos innego nie wiem za bardzo masakra jakas 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontynuuj dyskusję

Dołącz do Pecetowicza, aby kontynuować dyskusję w tym wątku.

  • Dodaj nową pozycję...
  • Dodaj nową pozycję...