Skocz do zawartości

Internet z Orange (Neostrada) co chwilę rozłącza. TP-Link / D-W8950N


Lukass
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od paru dni mam problem z własnym internetem, internet mam z Orange czyli (Neostrada). Od paru dni co chwilę mi rozlancza internet.. 

Znalezione problemy: Serwer DNS nie odpowiada.

Router: TP-Link 

Model: TD-W8950N

Sprawdziłem ustawienia karty sieciowej 

Protokół internetowy w wersji 4 (TCP/IPv4) mam zaznaczone (uzyskaj adres serwera DNS automatycznie).

Proszę o jak najszybsza pomoc, dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Premium
30 minut temu, Lukass napisał:

Router jest nowy więc wątpię aby był niesprawny, poza tym router jest oryginalny od Orange. 

Routery nie są nowe, tylko Francja wyrzuca, a Polki biorą odnawiają i dają że jako to nowe Orange, także tak jak wyżej pisałem zadzwoń pod ten numer i Oni Ci to sprawdzą, uwierz mi przerabiałem to milion razy już z Nimi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to samo... co chwile mi neta wywala(DNS`y). Za każdym razem jak dzwonię do BOK to usiłują mi wmówić, że problem leży po mojej stronie (w domu wszystko sprawne- nowe kable, router, gniazdko). Dzwoniłem do BOK przyjechał technik, wymienił gniazdko (Które było nowe- nie wiem jaki był cel tej operacji ) a potem stwierdził, że jedzie do centrali. Przyjechał po kilkunastu minutach i internet działał. 

.

.

.

.

Przez 2 dni... 

Brawo Orange 

Edytowane przez NieMamCzasu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ekspert

Jeżeli nie macie światłowodu od nich, a zwykłe kable telefoniczne, to nie ma co podpisywać umowy z nimi na neta +20 mbps, bo te kable więcej nie uciągną. Miałem umowę - z Netią co prawda, ale po kablach TP - na neta 20 mbps, to co tydzień musiałem czekać na technika, bo zrywało łącze i trzeba było ręcznie przepiąć kabelki w centrali. Po namowie technika i zadzwonieniu do Netii z prośbą o obniżenie prędkości łącza do 15 / 16 mbps problem zrywania całkowicie ustał.

Więc to jest wina ich infrastruktury - tak jak pisał @MatYs i tego nie przeskoczycie choćbyście chcieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Miałem podobny problem, rozłączało co 2-3x dziennie, czasami częściej.

Spróbuj wymienić kabel telefoniczny (taki który jest podpięty do filtra ADSL (chyba tak się to nazywało)) - mi pomogło.

Dla dokładniejszego zobrazowania, chodzi o numerek 2 na tym obrazku:

1423251360.png

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.10.2016 o 18:23, NieMamCzasu napisał:

Ja mam to samo... co chwile mi neta wywala(DNS`y). Za każdym razem jak dzwonię do BOK to usiłują mi wmówić, że problem leży po mojej stronie (w domu wszystko sprawne- nowe kable, router, gniazdko). Dzwoniłem do BOK przyjechał technik, wymienił gniazdko (Które było nowe- nie wiem jaki był cel tej operacji ) a potem stwierdził, że jedzie do centrali. Przyjechał po kilkunastu minutach i internet działał. 

Miałem podobnie, ale około rok temu. Od razu chciał podejść do routera, posprawdzał. Mówi, że to przez wyrwane zabezpieczenie RJ11. Wymienił końcówkę, wsadził i sprawdza. A tu dalej lipa! Po sprawdzeniu wszystkich kabli w domu i w budce stwierdził, że to jednak nie wina u mnie. Pojechał do centrali i magicznie internet wstał.. Jak widać Orange dyma wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Premium
Dnia 12.10.2016 o 15:02, GeDox napisał:

Miałem podobnie, ale około rok temu. Od razu chciał podejść do routera, posprawdzał. Mówi, że to przez wyrwane zabezpieczenie RJ11. Wymienił końcówkę, wsadził i sprawdza. A tu dalej lipa! Po sprawdzeniu wszystkich kabli w domu i w budce stwierdził, że to jednak nie wina u mnie. Pojechał do centrali i magicznie internet wstał.. Jak widać Orange dyma wszystkich

Dlatego mu mówię, żeby dzwonił do nich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, CsOne.Eu napisał:

 

Dlatego mu mówię, żeby dzwonił do nich

Polecam zrezygnować z ich "usług". Za opcje do 10Mbit płaciłem około 90zł, teraz za stałe 6Mbit płacę 50. A w tej ofercie "DO 10Mbit" miałem cały czas jeden.. obsługa fatalna, co najmniej 30 minut czekania na konsultanta. A u lokalnego providera telefon odebrany przed drugim sygnałem, natychmiastowa naprawa w trakcie awarii (z ich winy). Polecam zamówić usługi u lokalnego dostawcy, jakość na pewno będzie wyższa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×