Skocz do zawartości
Pecetowicz Forum komputerowe

Jak usunąć wszystkie posty z grupy Facebook?


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez SeNioR,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jak w temacie, czy jest możliwość usuniecia wszystkich postów na grupie Facebook jednocześnie, niestety aleza duzo tego by robić to post po poście

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Założyciel
  • Rozwiązanie

Niestety nie ma takiej możliwości. Oficjalna odpowiedź od Facebooka:

Cytat

Unfortunately, you're not able to delete all posts from your groups at once.

Pozostaje ci usuwać posty pojedynczo albo usunąć całą grupę i założyć od nowa.

  • Lubię to! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Nadredaktor
      Witam. Zablokowali mi konto na Facebooku bez powodu.
      "Twoje konto zostało zablokowane. Odnotowaliśmy nietypową aktywność na Twoim koncie. To może oznaczać że ktoś użył Twojego konta bez Twojej wiedzy.
      Konto zablokowane czerwca 9, 2021.
      Aby Cię chronić, Twój profil jest niewidoczny dla użytkowników na Facebooku i nie możesz korzystać ze swojego konta."
      Mało tego dwa razy potwierdzałem zdjęciem dowodu dwa razy dostałem od nich linki tyle że podane hasła przez nich do konta nie działały.
      Proszę o pilną pomoc jak ewentualnie odzyskać swoje konto i całą resztę zdjęć. Pozdrawiam. 

    • Przez CzareK
      Protokół Open Graph pozwala na integrację serwisów internetowych z Facebookiem. Umożliwia kontrolę nad prezentacją naszych treści w tym serwisie społecznościowym, a jednocześnie na lepszą ich interakcję z użytkownikami. Zobaczmy jak można wykorzystać to narzędzie na naszej stronie.
      Protokół Open Graph został po raz pierwszy zaprezentowany w kwietniu 2010 roku. Jest to w praktyce zestaw specjalnych znaczników, które umieszcza się w sekcji head strony internetowej i które mają na celu dokładne opisanie tego, co się na tej stronie znajduje. Przekazywane w ten sposób informacje są później wyświetlane na tablicy użytkownika, który kliknął “Lubię to”, a także odpowiednio umieszczane w jego profilu - ogólnie rzecz biorąc opisują sposób, w jaki dana strona będzie widoczna w Facebooku. Protokół powstał do opisywania stron reprezentujących rzeczywiste byty, takie jak filmy, miejsca, osoby, gry czy zespoły muzyczne, ale można za jego pomocą opisywać również artykuły czy wpisy na blogu.
      Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dokumentacji Facebooka. Warto też zerknąć na oficjalną stronę protokołu Open Graph, gdzie zapoznać się można z wszystkimi jego możliwościami.
      Znaczniki Open Graph opisujące zawartość strony mogą wyglądać na przykład tak:
      <meta property="og:site_name" content="Pecetowicz" /> <meta property="og:title" content="pecetowicz - najlepsze forum komputerowe" /> <meta property="og:type" content="article" /> <meta property="og:url" content="https://www.pecetowicz.pl/topic/protokol-open-graph-52876/" /> <meta property="og:image" content="https://www.pecetowicz.pl/images/article.png" /> <meta property="og:description" content="http://samples.ogp.me/390580850990722" /> Nieco głębiej mogą integrować się z Facebookiem strony, które poświęcone są konkretnym osobom, miejscom lub przedmiotom, na przykład aktorowi, filmowi, zespołowi muzycznemu, restauracji czy hotelowi. Gdy użytkownik “polubi” taką stronę, zostanie ona automatycznie dodana do sekcji “Ulubione” jego profilu.
      Zobaczmy jak wyglądają znaczniki OG w poświęconym filmom serwisie Filmweb. Poniższe znaczniki posłużyły do opisu filmu “Cruella”:
      <meta property="og:title" content="Cruella"> <meta property="og:description" content="Cruella (2021) - Historia o buntowniczych początkach jednej z najbardziej znanych i genialnych postaci, legendarnej Cruelli de Mon."> <meta property="og:type" content="video.movie"> <meta property="og:url" content="https://www.filmweb.pl/film/Cruella-2021-754536"> <meta property="og:site_name" content="Filmweb"> <meta property="fb:app_id" content="226887730845"> <meta property="og:image" content="https://fwcdn.pl/fpo/45/36/754536/7946711.3.jpg"> <meta property="og:image:type" content="image/jpeg"/> Jeśli ktoś “polubi” stronę “Cruella” w serwisie Filmweb, film ten automatycznie zostanie umieszczony w sekcji “Ulubione -> Filmy” w profilu na Facebooku.
      Wymagane znaczniki Open Graph
      Facebook wymaga aby strona posiadała w sekcji head cztery znaczniki OG:
      og:title - tytuł strony og:type - typ treści (dostępne typy zostały wymienione w dalszej części tekstu) og:url - adres strony og:image - obrazek, który będzie użyty jako miniaturka; musi mieć rozmiary co najmniej 50 x 50 pikseli, proporcje maksymalnie 3:1 i być zapisany w formacie JPG, PNG lub GIF; można umieścić kilka znaczników og:image, ale jako główny będzie traktowany pierwszy z nich Opcjonalnie możemy umieścić kilka dodatkowych znaczników:
      og:site_name - nazwa serwisu; będzie wyświetlona pod tytułem strony jako link prowadzący do strony głównej naszego serwisu og:description - krótki opis treści fb:app_id - identyfikator aplikacji w serwisie Facebook (jeśli takową posiadamy - na przykład do automatycznej publikacji wpisów na stronie) fb:admins - administratorzy strony (identyfikatory liczbowe oddzielone przecinkami) Warto wiedzieć, że znaczniki og:title i og:type można zmieniać tylko do pewnego momentu. Gdy nasza strona zostanie “polubiona” 50 razy nie będziemy mogli zmienić tytułu strony, a po osiągnięciu 10 tysięcy “lajków” nie będziemy mogli zmienić jej typu. Oznacza to, że niezależnie od zawartości tych znaczników Facebook będzie “pamiętał” ich poprzednie wartości.
      Jak widać protokół Open Graph daje nam spore możliwości jeśli chodzi o kontrolę sposobu prezentacji naszych treści w Facebooku.
      Zdecydowanie warto poświęcić trochę czasu na dopracowanie znaczników OG - na pewno zwróci się nam to w postaci nowych użytkowników.
    • Przez Wordpad
      Ostatnio wyświetlił mi się z innego miasta proponowany znajomy, nigdy go nie przeglądałem i mam pytanie. Mogło tak być, że wyświetlił mi się dlatego, że to on mnie wyszukiwał?
    • Przez Mateo^!
      Witam, chciałbym się doinformować jak dobrze promować fanpage, jaką stawkę jak dobrze ustawić na zasięg?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...