Skocz do zawartości
Pecetowicz Forum komputerowe

JAVA problem z biblioteką Graphics


Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma podforum dla Javy dlatego postuje tu, mam taki program



import javax.swing.*;
import java.awt.*;
import java.awt.image.BufferStrategy;

public class Game extends Canvas implements Runnable {

    private Thread game;
    private boolean running;

    private JFrame frame;
    private final int WIDTH = 1080;
    private final int HEIGHT  = 720;
    private final int SCALE = 1;
    private final String TITLE = "CAR SIM";

    public Game() {

        frame = new JFrame(TITLE);

        setPreferredSize(new Dimension(WIDTH * SCALE, HEIGHT * SCALE));
        setMinimumSize(new Dimension(WIDTH * SCALE, HEIGHT * SCALE));
        setMaximumSize(new Dimension(WIDTH * SCALE, HEIGHT * SCALE));

        frame.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE);
        frame.setResizable(false);
        frame.add(this);
        frame.pack();
        frame.setLocationRelativeTo(null);
        frame.setVisible(true);

    }

    @Override
    public void run() {
        long lastTime = System.currentTimeMillis();
        long current;
        long delta = 0;

        int frames = 0;
        //int ticks = 0;

        while (running) {
            current = System.currentTimeMillis();
            delta += current - lastTime;
            lastTime = current;
            frames++;

            if (delta > 1000) {
                delta -= 1000;
                System.out.println("FRAMES " + frames);
                frames = 0;

            }

            try {
                Thread.sleep(2);
            } catch (InterruptedException e) {
                e.printStackTrace();
            }

            render();
        }
    }

    public synchronized void start() {
        game = new Thread();
        game.start();
    }
    public synchronized void stop() {}

    public void init() {

    }

    private void update() {

    }

    private void render() {

        BufferStrategy bs = getBufferStrategy();
        if(bs == null) {
            createBufferStrategy(3);
        }

        Graphics g = bs.getDrawGraphics();
        g.setColor(Color.DARK_GRAY);
        g.fillRect(10, 10, 10, 10);
        g.dispose();
        bs.show();

    }
}

próbuje narysować kwadrat i kompletnie nic się nie dzieje, a błędów nie ma, nawet przy kompilowaniu z debugowaniem 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...