Skocz do zawartości
Daniel

[KAG] Nowy silnik gry

Polecane posty

Daniel

Jakiś czas temu Michał Marcinowski napisał na blogu, że pracuje nad nowym silnikiem gry. Od tamtego czasu nie było więcej informacji na ten temat. Teraz wyjaśnia, że faktycznie, rozpoczął pracę nad nowym , jednak okazało się, że będzie z tym więcej pracy niż przypuszczał. Zdecydował się więc wstrzymać prace i zamierza przerabiać silnik, a nie tworzyć go od nowa.

To znaczy, że podstawy pozostaną takie same, jednak stara się przerobić stare elementy na te, z nowym, lepszym kodem. Robi to, żeby nowości w grze nie umarły na przestrzeni tygodni, tylko pozwalały cieszyć się nowościami tworzonymi przez społeczność. Na przykład warsztaty (ang. workshops) dostaną zupełnie nowy kod, jednak współpracujący ze starym kodem. To samo z zombie. Praktycznie wszystko zostanie nadpisane, jednak jeśli kogoś nie interesuje programowanie, to nie powinien się o to martwić.

Dobrymi wieściami dla moderów jest to, że cały nowy kod jest zawarty w osobnych danych, to znaczy, że każda rzecz w grze ma własny plik z rozszerzeniem .CFG. Znajdują się one w folderach Base/Actors. Każda modyfikacja tych plików działa w sieci, więc mogą być serwery z kompletnie inną grawitacją, życiem itp.

źródło: kag2d.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...