Jump to content
Daniel

Kingdoms of Amalur: Reckonin

Recommended Posts

Daniel

3134046.jpg

Kingdoms of Amalur: Reckoning interesowałem się od dłuższego czasu, lecz mimo bardzo pozytywnego wrażenia, jakie wywarła na mnie pierwsza prezentacja gry, miałem wiele obaw związanych z tym tytułem. Wydawało mi się, że twórcy postawili sobie nazbyt ambitny cel i po prostu nie będą w stanie go zrealizować. Duży otwarty świat, rozbudowane dialogi, skomplikowany mechanizm rozwoju postaci, olbrzymia ilość zadań, a na dokładkę system walki rodem z Darksiders. Zmieszczenie tego wszystkiego w jednym produkcie byłoby trudne nawet dla bardzo doświadczonego dewelopera, a przecież 38 Studios, czyli twórcy Kingdoms of Amalur, to nowo stworzony zespół, składający się m.in. z pracowników Big Huge Games. Kilkanaście godzin, jakie dotychczas spędziłem z Reckoning, to zdecydowanie zbyt mało, żeby ocenić tak rozbudowany tytuł. Już teraz mogę jednak stwierdzić, że pracownikom amerykańskiego studia udało się spełnić niemal każdą ze swych wcześniejszych obietnic.

źródło: gry-online.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...