Skocz do zawartości
Pecetowicz Forum komputerowe

Kursy dotyczące Game Hackingu. Tworzenie cheatów do CS:GO


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez d0tsil,

Rekomendowane odpowiedzi

Czy istnieją jakieś Kursy,Tutoriale dotyczące Game Hackingu a konkretnie tworzenia „Cheatów” do gry CS:GO?

Mam na myśli zaawansowane funkcje typu aimbot,resolver,Anti-Aim itd

  • Ha ha 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Ekspert

Podstawą jest znajomość języka programowania. Poradniki znajdziesz w Internecie – wystarczy poszukać.

Swoją drogą, tworzenie "cheatów" jest niezgodne z warunkami licencji. Możesz mieć przez to problemy, w najgorszym wypadku zostać pozwanym do sądu.

  • Lubię to! 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Tomik napisał:

 

Swoją drogą, tworzenie "cheatów" jest niezgodne z warunkami licencji. Możesz mieć przez to problemy, w najgorszym wypadku zostać pozwanym do sądu.

Powiesz to właścicielom takich witryn jak Aimware.net,Neverlose.cc którzy zarabiają tysiące USD? 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Ekspert
10 minut temu, Exileh napisał:

Powiesz to właścicielom takich witryn jak Aimware.net,Neverlose.cc którzy zarabiają tysiące USD? 

Branie przykładu z takich stron / osób jest niestosowne. Producenci gier komputerowych tracą na tym wiele milionów dolarów potencjalnych przychodów. Dodam też, że coraz częściej producenci wchodzą z twórcami "cheatów" na drogę sądową.

Pamiętaj, każdy kij ma dwa końce. 😉

  • Lubię to! 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Rozwiązanie

Żeby móc tworzyć takie rzeczy nie wystarczy nawet zbytnio sama znajomość języka programowania - mnóstwo ludzi zna wiele języków ale niewielu z nich ma pojęcie o tematyce tworzenia cheatów modów itp.

Generalnie jak Cię to interesuje to powinieneś szukać poradników o reverse engineeringu oprogramowania - do tworzenia takich rzeczy musisz wiedzieć jak działa pamięć procesu w systemie, jak się po niej poruszać (znienawidzone pointery w C/C++ bez których takie rzeczy praktycznie nie istnieją), nie obejdzie się też bez podstawowych znajomości assemblera aby analizować kod gry nawet w głupim cheat engine które się nieraz do tego przydaje. Oprócz tego też potrzebna jest sama wiedza jak działają takie gry - trzeba umieć znaleźć sobie np. główną pętle gry żeby sobie ją zhookować i renderować w niej jakieś elementy itp itd.

Takie podstawowe rzeczy wystarczą do jakiegoś już pobawienia się w np. proste zmienianie wartości czy patchowanie pamięci, ale gdy dochodzą do tego antycheaty to temat zaczyna się pogłębiać jak rów mariański 😁 zwykłe proste hooki na funkcjach wtedy już nie mają prawa bytu bo wszystko zostanie z miejsca wykryte - trzeba wtedy kombinować np. przez VMT (virtual method table) albo na inne sposoby.

A to i tak dotyczy raczej antyczitów poprzedniej ery - teraz nastała nowa moda na robienie czegoś co z tradycyjnym antyczitem ma niewiele wspólnego a jest raczej czymś co całkowicie blokuje wszelkie możliwości cziterskie. Mowa tutaj o popularnych teraz antycheatach (np. EAC) które działają na zasadzie własnego, certyfikowanego sterownika w jądrze systemu, dzięki któremu antyczit odcina i jest w stanie wykryć wszelkie próby dostępu do procesu gry, jakakolwiek próba utworzenia uchwytu do procesu po prostu skończy się błędem i nawet cheat engine się do gry nie da podpiąć. Są to już mega skomplikowane zagadnienia i tutaj na internecie mało można znaleźć, a jak już to trzeba być naprawdę  ogarniętym w temacie by jakikolwiek pożytek z tego tak czy siak uczynić. Można wtedy jechać na różne metody - od tworzenia własnego drivera który będzie w niewykrywalny sposób ingerował w pamięć procesu z poziomu jądra (można znaleźć gotowce które np. wystawiają po TCP albo po Pipach prosty interfejs którym można czytać/zapisywać pamięć procesu z poziomu kernela, ale takie banały i tak są wykrywalne przez wszystkie z tych antyczitów). W erze windowsa 10 żeby taki własny sterownik załadować to trzeba najpierw wykorzystać jakiś inny podatny sterownik który na coś takiego pozwoli - normalnie bez certyfikowanego sterownika niewiele zdziałamy. Innymi sposobami jest też właśnie wstrzykiwanie się do uprzywilejowanych procesów systemowych, które często są na "whiteliście" antyczitów i są wyjęte ze skanowania, ale też nie jest to proste.

 

Generalnie świetne zagadnienie które bardzo dużo uczy i jak się  coś w tym temacie wie, to później całkowicie inaczej rozumuje się jak pewne rzeczy działają w systemach itd.

  • Lubię to! 8
  • Super 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Długi czas grałem w CS GO. Owszem, że ta gra zniszczona jest przez Cheaterów. Mam nadzieje, że nie uda Ci się tego ogarnąć, bo przez takich ludzi przestałem grać w tą grę. Smutne jest, że ktoś wgl o coś takiego pyta.

  • Lubię to! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.05.2021 o 23:39, d0tsil napisał:

Żeby móc tworzyć takie rzeczy nie wystarczy nawet zbytnio sama znajomość języka programowania - mnóstwo ludzi zna wiele języków ale niewielu z nich ma pojęcie o tematyce tworzenia cheatów modów itp.

Generalnie jak Cię to interesuje to powinieneś szukać poradników o reverse engineeringu oprogramowania - do tworzenia takich rzeczy musisz wiedzieć jak działa pamięć procesu w systemie, jak się po niej poruszać (znienawidzone pointery w C/C++ bez których takie rzeczy praktycznie nie istnieją), nie obejdzie się też bez podstawowych znajomości assemblera aby analizować kod gry nawet w głupim cheat engine które się nieraz do tego przydaje. Oprócz tego też potrzebna jest sama wiedza jak działają takie gry - trzeba umieć znaleźć sobie np. główną pętle gry żeby sobie ją zhookować i renderować w niej jakieś elementy itp itd.

Takie podstawowe rzeczy wystarczą do jakiegoś już pobawienia się w np. proste zmienianie wartości czy patchowanie pamięci, ale gdy dochodzą do tego antycheaty to temat zaczyna się pogłębiać jak rów mariański 😁 zwykłe proste hooki na funkcjach wtedy już nie mają prawa bytu bo wszystko zostanie z miejsca wykryte - trzeba wtedy kombinować np. przez VMT (virtual method table) albo na inne sposoby.

A to i tak dotyczy raczej antyczitów poprzedniej ery - teraz nastała nowa moda na robienie czegoś co z tradycyjnym antyczitem ma niewiele wspólnego a jest raczej czymś co całkowicie blokuje wszelkie możliwości cziterskie. Mowa tutaj o popularnych teraz antycheatach (np. EAC) które działają na zasadzie własnego, certyfikowanego sterownika w jądrze systemu, dzięki któremu antyczit odcina i jest w stanie wykryć wszelkie próby dostępu do procesu gry, jakakolwiek próba utworzenia uchwytu do procesu po prostu skończy się błędem i nawet cheat engine się do gry nie da podpiąć. Są to już mega skomplikowane zagadnienia i tutaj na internecie mało można znaleźć, a jak już to trzeba być naprawdę  ogarniętym w temacie by jakikolwiek pożytek z tego tak czy siak uczynić. Można wtedy jechać na różne metody - od tworzenia własnego drivera który będzie w niewykrywalny sposób ingerował w pamięć procesu z poziomu jądra (można znaleźć gotowce które np. wystawiają po TCP albo po Pipach prosty interfejs którym można czytać/zapisywać pamięć procesu z poziomu kernela, ale takie banały i tak są wykrywalne przez wszystkie z tych antyczitów). W erze windowsa 10 żeby taki własny sterownik załadować to trzeba najpierw wykorzystać jakiś inny podatny sterownik który na coś takiego pozwoli - normalnie bez certyfikowanego sterownika niewiele zdziałamy. Innymi sposobami jest też właśnie wstrzykiwanie się do uprzywilejowanych procesów systemowych, które często są na "whiteliście" antyczitów i są wyjęte ze skanowania, ale też nie jest to proste.

 

Generalnie świetne zagadnienie które bardzo dużo uczy i jak się  coś w tym temacie wie, to później całkowicie inaczej rozumuje się jak pewne rzeczy działają w systemach itd.

Z tego co widzę to ludzie gdy zauważą temat cheatów to automatycznie mają wk***a ale że ty się tak rozpisałeś o tym to szanuje i dzięki wielkie!!!

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Ekspert
1 godzinę temu, Exileh napisał:

Z tego co widzę to ludzie gdy zauważą temat cheatów to automatycznie mają wk***a

No to chyba proste. Nikt nie chce mieć - sorki - zjeba w każdej grze, który czituje.

  • Lubię to! 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, ups napisał:

No to chyba proste. Nikt nie chce mieć - sorki - zjeb* w każdej grze, który czituje.

Im więcej cheaterów tym bardziej valve zrozumie ze darmowy Prime jest idiotyzmem ponieważ ja wydając pieniądze mam trafiać na ludzi co sobie wbili 21 lvl ? XDD 

  • Ha ha 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Ekspert

Kto cziterem się stanie, ten cziterem pozostanie, a z takimi wiesz coś się robi. 

  • Lubię to! 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, ups napisał:

Kto cziterem się stanie, ten cziterem pozostanie, a z takimi wiesz coś się robi. 

oj tam upsik upsik biadolisz głupotki....troszke rage kidosków na lepszy dzionek nie zaszkodzi

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Exileh napisał:
9 godzin temu, ups napisał:

Kto cziterem się stanie, ten cziterem pozostanie, a z takimi wiesz coś się robi. 

oj tam upsik upsik biadolisz głupotki....troszke rage kidosków na lepszy dzionek nie zaszkodzi

Prawda w oczy kole ?
 

W dniu 8.05.2021 o 11:12, Exileh napisał:

Im więcej cheaterów tym bardziej valve zrozumie ze darmowy Prime jest idiotyzmem ponieważ ja wydając pieniądze mam trafiać na ludzi co sobie wbili 21 lvl ? XDD

Zawsze możesz uczyć się pisać anty-cheat'a niż samego cheat'a.
A co do samego free prime sam byłem oburzony na początku gdyż, gram w tą grę od 5 lat i na cheatera trafia się gdy twój trust factor nie jest zielony lub gra się kolegami który ma nowe konto, free prime czy inne tego typu rzeczy. Generalnie wszystko zależy od twojego czynnika zaufania.

https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=5966-WKLC-4172&l=polish

Edytowane przez Krystian -_-
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.05.2021 o 15:19, ups napisał:

Kto cziterem się stanie, ten cziterem pozostanie, a z takimi wiesz coś się robi. 

I tak i nie, zazwyczaj Ci co ciągle czitują to jakieś dzieciaki albo jakieś osoby które faktycznie jakiś problem mają.

Mnie jako dzieciak jarało to że sobie aima w codzie mogłem odpalić, ale jeszcze bardziej interesowało mnie jak coś takiego zrobić samemu i im lepszy był jakiś cheat tym bardziej podziwiałem jego twórcę. W efekcie sam się tym trochę zacząłem bawić i tak na prawdę jak już miałem za sobą zrobionych kilka czitów to już w ogóle ich nie używałem xD bardziej jarał mnie sam proces tworzenia niż używania. Teraz od lat już gram we wszystkie gry 100% na czysto nawet się w żadne mody nie bawię, a jak nieraz widzę jakiegoś kida na aimie podniecającego się czy coś to mnie to trochę śmieszy bo wiem że pewnie nie ma nawet pojęcia jak on działa a ja mając w tym temacie jakąś wiedzę i umiejętności gram czysty bo nie widzę w tym sensu 😄

Łamanie antyczitów też pod to podpada - nie chodzi o to by móc czitować, tylko o to by go po prostu złamać. Np. nie podoba mi się to, jak nowoczesne "antyczity" pokroju EasyAntiCheat działają sobie na warstwie kernelowej i mają tak naprawdę pełny dostęp do całego Twojego systemu, skanują wszystkie procesy, mogą przechwytywać mnóstwo rzeczy i robią to legalnie. Dawniejsze np. punkbustery działały po prostu jako integracja z grą, która wykrywała niepożądane operacje i nie wychodziły poza grę, czasem może jedynie skanowały listę uruchomionych procesów. Teraz już się czegoś takiego nawet nie opłaca robić, bo gry rozwijają się zbyt szybko i częste aktualizacje wymagałyby też częstych aktualizacji antyczita. Więc powstały rozwiązania typu właśnie EAC czy BattlEye, które mało mają wspólnego z antyczitem a ich zadaniem jest jedynie całkowite ograniczenie możliwości jakiejkolwiek ingerencji w proces gry. Jak to się uda ominąć, to można jechać na aimbotach i wszelkich innych cudach do bólu bo żadnych innych zabezpieczeń po prostu nie ma. Ale ominięcie tego jest bardzo skomplikowane, dlatego mało kto w ogóle publikuje publicznie takie rzeczy bo po prostu nie ma to sensu - po kilku dniach zostanie załatane i po temacie.

Edytowane przez d0tsil
  • Lubię to! 2
  • Super 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...