Skocz do zawartości
Pecetowicz Forum komputerowe

Kursy dotyczące Game Hackingu. Tworzenie cheatów do CS:GO


Rekomendowane odpowiedzi

  • Ekspert

Podstawą jest znajomość języka programowania. Poradniki znajdziesz w Internecie – wystarczy poszukać.

Swoją drogą, tworzenie "cheatów" jest niezgodne z warunkami licencji. Możesz mieć przez to problemy, w najgorszym wypadku zostać pozwanym do sądu.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Tomik napisał:

 

Swoją drogą, tworzenie "cheatów" jest niezgodne z warunkami licencji. Możesz mieć przez to problemy, w najgorszym wypadku zostać pozwanym do sądu.

Powiesz to właścicielom takich witryn jak Aimware.net,Neverlose.cc którzy zarabiają tysiące USD? 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Ekspert
10 minut temu, Exileh napisał:

Powiesz to właścicielom takich witryn jak Aimware.net,Neverlose.cc którzy zarabiają tysiące USD? 

Branie przykładu z takich stron / osób jest niestosowne. Producenci gier komputerowych tracą na tym wiele milionów dolarów potencjalnych przychodów. Dodam też, że coraz częściej producenci wchodzą z twórcami "cheatów" na drogę sądową.

Pamiętaj, każdy kij ma dwa końce. 😉

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • SeNioR zmienił tytuł na Kursy dotyczące Game Hackingu. Tworzenie cheatów do CS:GO
W dniu 6.05.2021 o 23:39, d0tsil napisał:

Żeby móc tworzyć takie rzeczy nie wystarczy nawet zbytnio sama znajomość języka programowania - mnóstwo ludzi zna wiele języków ale niewielu z nich ma pojęcie o tematyce tworzenia cheatów modów itp.

Generalnie jak Cię to interesuje to powinieneś szukać poradników o reverse engineeringu oprogramowania - do tworzenia takich rzeczy musisz wiedzieć jak działa pamięć procesu w systemie, jak się po niej poruszać (znienawidzone pointery w C/C++ bez których takie rzeczy praktycznie nie istnieją), nie obejdzie się też bez podstawowych znajomości assemblera aby analizować kod gry nawet w głupim cheat engine które się nieraz do tego przydaje. Oprócz tego też potrzebna jest sama wiedza jak działają takie gry - trzeba umieć znaleźć sobie np. główną pętle gry żeby sobie ją zhookować i renderować w niej jakieś elementy itp itd.

Takie podstawowe rzeczy wystarczą do jakiegoś już pobawienia się w np. proste zmienianie wartości czy patchowanie pamięci, ale gdy dochodzą do tego antycheaty to temat zaczyna się pogłębiać jak rów mariański 😁 zwykłe proste hooki na funkcjach wtedy już nie mają prawa bytu bo wszystko zostanie z miejsca wykryte - trzeba wtedy kombinować np. przez VMT (virtual method table) albo na inne sposoby.

A to i tak dotyczy raczej antyczitów poprzedniej ery - teraz nastała nowa moda na robienie czegoś co z tradycyjnym antyczitem ma niewiele wspólnego a jest raczej czymś co całkowicie blokuje wszelkie możliwości cziterskie. Mowa tutaj o popularnych teraz antycheatach (np. EAC) które działają na zasadzie własnego, certyfikowanego sterownika w jądrze systemu, dzięki któremu antyczit odcina i jest w stanie wykryć wszelkie próby dostępu do procesu gry, jakakolwiek próba utworzenia uchwytu do procesu po prostu skończy się błędem i nawet cheat engine się do gry nie da podpiąć. Są to już mega skomplikowane zagadnienia i tutaj na internecie mało można znaleźć, a jak już to trzeba być naprawdę  ogarniętym w temacie by jakikolwiek pożytek z tego tak czy siak uczynić. Można wtedy jechać na różne metody - od tworzenia własnego drivera który będzie w niewykrywalny sposób ingerował w pamięć procesu z poziomu jądra (można znaleźć gotowce które np. wystawiają po TCP albo po Pipach prosty interfejs którym można czytać/zapisywać pamięć procesu z poziomu kernela, ale takie banały i tak są wykrywalne przez wszystkie z tych antyczitów). W erze windowsa 10 żeby taki własny sterownik załadować to trzeba najpierw wykorzystać jakiś inny podatny sterownik który na coś takiego pozwoli - normalnie bez certyfikowanego sterownika niewiele zdziałamy. Innymi sposobami jest też właśnie wstrzykiwanie się do uprzywilejowanych procesów systemowych, które często są na "whiteliście" antyczitów i są wyjęte ze skanowania, ale też nie jest to proste.

 

Generalnie świetne zagadnienie które bardzo dużo uczy i jak się  coś w tym temacie wie, to później całkowicie inaczej rozumuje się jak pewne rzeczy działają w systemach itd.

Z tego co widzę to ludzie gdy zauważą temat cheatów to automatycznie mają wk***a ale że ty się tak rozpisałeś o tym to szanuje i dzięki wielkie!!!

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, ups napisał:

No to chyba proste. Nikt nie chce mieć - sorki - zjeb* w każdej grze, który czituje.

Im więcej cheaterów tym bardziej valve zrozumie ze darmowy Prime jest idiotyzmem ponieważ ja wydając pieniądze mam trafiać na ludzi co sobie wbili 21 lvl ? XDD 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...