Jump to content
Daniel

Minecraft - Moby i ich współpraca

Recommended Posts

Daniel Online

Kolejny dzień, kolejne zapowiedzi, kolejne bugfix’y. Chyba każdy zdołał się przyzwyczaić do tego schematu. Nie inaczej jest dziś. Jonkagstrom opublikował kilka ciekawych wpisów.

Pewnie wielu z Was grało na najnowszym snapshocie i doświadczyło tego samego bug’a, którego zauważył użytkownik ArtouchDezigner. Mowa o teleportacji do gracza, już oswojonego i siedzącego kota, przy uderzeniu w jakiegokolwiek moba. Ten problem, jak zapowiedział Jonkagstrom, będzie naprawiony w najbliższym snapshocie.

jonkagstrom-7.02.2011-20.48-512x84.png

Teraz coś dla osób tworzących mody do Minecraft’a. Jonkagstrom przebudował kod namierzania celu przez moby tak, aby stały się łatwiejsze do konfiguracji. W grze, owa przebudowa, nie będzie widoczna.

jonkagstrom-7.02.2012-21.09-512x84.png

Doświadczyliście może Creeper’a eksplodującego po śmierci? Jeśli tak, to na niedługo jesteście tego świadkami. Albowiem ten bug został już naprawiony i prawdopodobnie owego zjawiska nie będziemy mieli przyjemność widzieć w kolejnym snapshocie.

aVex501-7.02.2012-21.18.png

jonkagstrom-7.02.2012-21.16-512x66.png

Jonkagstrom, wraz z jego współpracownikami, zajmą się przypisaniem zachowań mobów do poszczególnych poziomów trudności. Obecnie, nawet na poziomie Easy, moby (głównie wrogie) wiedzą jak się poruszać. Ta inteligencja ma być obecna tylko dla poziomu Hard i wyżej.

jonkagstrom-7.02.2012-21.29-512x84.png

Prawdopodobnie w przyszłości, moby będą współpracować. Przykład, który podał użytkownik ReddCarran (moby nie mają siebie ranić nawzajem) jest dość interesujący. Ciekawe, czy owa współpraca, będzie związana ze stadnym przemieszczaniem się mobów.

ReddCarran-7.02.2012-21.32.png

Źródło: mycraft.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...