Skocz do zawartości
Forum komputerowe

MyBB Error (44). Hosting na HostFox.


P3neR

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór, czy mógłby ktoś coś zaradzić na ten problem MyBB Error (44)?? Zmieniałem w config.inc z mysqli na mysql ale bez skutków.. bynajmniej taka odpowiedz znalazłem w google może coś innego na ten problem? 

image.thumb.png.690ba5e6f761dd50129b0e25f737c21a.png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Hyd3r1 napisał:

sudo apt install php-mysqli php-pdo iż wyżej wymieniony błąd informuje o braku rozszerzeń dot. MySQL

Dobra a mógłbyś jasniej co zrobić ? Mam rozumieć coś zainstalować z poziomu hostingu ? :) 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, P3neR napisał:

Dobra a mógłbyś jasniej co zrobić ? Mam rozumieć coś zainstalować z poziomu hostingu ? :) 

A jaki hosting? bo myślałem że VPS masz 😄

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, P3neR napisał:

HostFox.pl

HostFox

Strona główna im nawet padła, kontaktuj się z supportem iż możliwe że jakiś node nowy etc.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Hyd3r1 napisał:

Strona główna im nawet padła, kontaktuj się z supportem iż możliwe że jakiś node nowy etc.

Patrzałem inne fora które są na hostingu hostfox i działają przecież juz. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, P3neR napisał:

Patrzałem inne fora które są na hostingu hostfox i działają przecież juz. 

Ich strona główna nie działa, może zostałeś przydzielony na węzeł bez tych dodatków skontakuj się i zobacz

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Założyciel

Błąd przeważnie powiązany jest z rozszerzeniem języka bazy danych.

W pliku inc/config.php, należy znaleźć linijkę $config['database']['type'] = 'mysql'; która powinna być na samej górze i zmienić rozszerzenie na mysqli (dodać i na końcu).

Jeżeli to nie pomoże to problem leży po stronie serwera w tym wypadku HostFox. Jak można wyczytać na HostFox:

Cytat

UWAGA! Aktualnie trwa modernizacja infrastruktury HostFox i systemów Hostingu
Przerwa techniczna potrwa od 24H do 48H.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, Hyd3r1 napisał:

Ich strona główna nie działa, może zostałeś przydzielony na węzeł bez tych dodatków skontakuj się i zobacz

Dobra błąd naprawiony. Wina leżała po stronie hostingu jeżeli można jeszcze zapytać bo nie wiem czy nowy temat tworzyć czy poprostu moge tutaj o to zapytac mianowicie, dajmy podmieniam domyslny avatar na swoj, i tak jakby ftp tego nie zapisuje, tak samo po wgraniu przykładowego pluginu notatka moderatora nie pokazuje go w pluginach, bądz po usunięciu przykładowego pluginu on nie znika z pluginów czy ktoś napotkał taki błąd a może spowodowane tym ze dalej są chyba jakieś prace na hostingu ? 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, P3neR napisał:

Dobra błąd naprawiony. Wina leżała po stronie hostingu jeżeli można jeszcze zapytać bo nie wiem czy nowy temat tworzyć czy poprostu moge tutaj o to zapytac mianowicie, dajmy podmieniam domyslny avatar na swoj, i tak jakby ftp tego nie zapisuje, tak samo po wgraniu przykładowego pluginu notatka moderatora nie pokazuje go w pluginach, bądz po usunięciu przykładowego pluginu on nie znika z pluginów czy ktoś napotkał taki błąd a może spowodowane tym ze dalej są chyba jakieś prace na hostingu ? 

Możliwe że to u nich, ale ja bym sprawdził czy czasem zwykłe CTRL + SHIFT + F5 nie zmieni sprawy 😉 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Hyd3r1 napisał:

Możliwe że to u nich, ale ja bym sprawdził czy czasem zwykłe CTRL + SHIFT + F5 nie zmieni sprawy 😉 

Sprawdzałem milion razy, nic to nie zmienia, wczesniej takich problemów nie bylo tylko nagle teraz ;/ Więc poprostu pytam z ciekawości.. 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, P3neR napisał:

Sprawdzałem milion razy, nic to nie zmienia, wczesniej takich problemów nie bylo tylko nagle teraz ;/ Więc poprostu pytam z ciekawości.. 

Hmm ja bym zaczął od próby odpalenia trybu incognito i zalogowanie się jako administrator , jeżeli wtedy nie będzie to trzeba grzebać

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Hyd3r1 napisał:

Hmm ja bym zaczął od próby odpalenia trybu incognito i zalogowanie się jako administrator , jeżeli wtedy nie będzie to trzeba grzebać

Niestety dalej nic, tutaj załączam ss, po usunięciu dajmy jakiegoś pluginu on nie znika, a po dodaniu jakiegoś nowego się nie pojawia, nawet z obrazkami gdy podmieniam dajmy domyslny avatar na swój to też tak jakby nie podmieniało go, a po uzyciu zbadaj element dalej widnieje stary, nawet po usunięciu domyślnego avataru z ftp to przy uzyciu zbadaj element pokazuje ze niby dalej jest.. 

image.thumb.png.bfa089c8d8ed94e572afbbf1b1127473.png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, P3neR napisał:

Niestety dalej nic, tutaj załączam ss, po usunięciu dajmy jakiegoś pluginu on nie znika, a po dodaniu jakiegoś nowego się nie pojawia, nawet z obrazkami gdy podmieniam dajmy domyslny avatar na swój to też tak jakby nie podmieniało go, a po uzyciu zbadaj element dalej widnieje stary, nawet po usunięciu domyślnego avataru z ftp to przy uzyciu zbadaj element pokazuje ze niby dalej jest.. 

image.thumb.png.bfa089c8d8ed94e572afbbf1b1127473.png

Hmm możliwe że coś u nich jest nie tak ponieważ trwa nadal przerwa techniczna.
 

Taki offtop: Admini zmieńcie dzwięk odpowiedzi bo mnie przestrasza xD

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Ekspert

Witam,

Zamienię tutaj słowo reprezentujące firmę HostFox.pl
Problem był po stronie naszej oczywiście, zaplanowaliśmy kilka dni temu migrację na nowy serwer dedykowany by żadna ze stron nie ucierpiały (Migracja w czasie rzeczywistym) jednakże pojawiły się pewne komplikację z rozszerzeniami PHP które po przeprowadzeniu pomyślnej migracji niestety się wysypały, dodatkowo system cPanel na poprzednim serwerze uległ awarii przez co migracja trwała 8x dłużej niż powinna.

Wszystko wróciło do normy, oraz wszystko powinno działać już jak należy. Przepraszamy za wydłużony czas przerwy technicznej, niestety nie jesteśmy idealni i nie możemy przewidzieć każdego błędu.
Dziękujemy za tak szybkie zgłaszanie problemów. Miejmy nadzieję że się one już nie powtórzą 😉 

Pozdrawiam.
 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Meshαrsky napisał:

Witam,

 

Zamienię tutaj słowo reprezentujące firmę HostFox.pl
Problem był po stronie naszej oczywiście, zaplanowaliśmy kilka dni temu migrację na nowy serwer dedykowany by żadna ze stron nie ucierpiały (Migracja w czasie rzeczywistym) jednakże pojawiły się pewne komplikację z rozszerzeniami PHP które po przeprowadzeniu pomyślnej migracji niestety się wysypały, dodatkowo system cPanel na poprzednim serwerze uległ awarii przez co migracja trwała 8x dłużej niż powinna.

Wszystko wróciło do normy, oraz wszystko powinno działać już jak należy. Przepraszamy za wydłużony czas przerwy technicznej, niestety nie jesteśmy idealni i nie możemy przewidzieć każdego błędu.
Dziękujemy za tak szybkie zgłaszanie problemów. Miejmy nadzieję że się one już nie powtórzą 😉 

Pozdrawiam.
 

Tak jak sądziłem że to z powodu przerwy technicznej 😄 
Ponoć narzędzie migracji od CPanel sie wysypało 😄

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Ekspert
1 godzinę temu, Hyd3r1 napisał:

Tak jak sądziłem że to z powodu przerwy technicznej 😄 
Ponoć narzędzie migracji od CPanel sie wysypało 😄


Tak, dokładnie to było powodem chwilowych błędów z PHP oraz działaniem niektórych witryn.
I nie tylko ale już nie ma co gdybać, ważne że jest to za nami i można iść do przodu 😉 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Założyciel

@Meshαrsky Jesteście nowi na rynku, jeszcze dużo takich sytuacji przed wami. Ale z każdym takim przypadkiem będziecie nabierać coraz większego doświadczenia. Fajnie że napisałeś wprost co było przyczyną.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Ekspert
1 godzinę temu, SeNioR napisał:

@Meshαrsky Jesteście nowi na rynku, jeszcze dużo takich sytuacji przed wami. Ale z każdym takim przypadkiem będziecie nabierać coraz większego doświadczenia. Fajnie że napisałeś wprost co było przyczyną.

Hey dzięki za wypowiedź. 

Niestety podczas takich operacji jak migracja całego serwera dedykowanego z taką duża ilością plików mimo doświadczenia może dojść do problemów których się nie spodziewasz. 

Chcieliśmy to zrobić jak wspomniałem by klienci tego nie odczuli jednakże no nie wyszło jak z sztabem technicznym tego oczekiwaliśmy. 

Miejmy nadzieję że mimo bycia nowym na rynku, takich sytuacji już nie będzie 🙂

Pozdrawiam i dziękuję 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, Meshαrsky napisał:

 

Hey dzięki za wypowiedź. 

 

Niestety podczas takich operacji jak migracja całego serwera dedykowanego z taką duża ilością plików mimo doświadczenia może dojść do problemów których się nie spodziewasz. 

 

Chcieliśmy to zrobić jak wspomniałem by klienci tego nie odczuli jednakże no nie wyszło jak z sztabem technicznym tego oczekiwaliśmy. 

 

Miejmy nadzieję że mimo bycia nowym na rynku, takich sytuacji już nie będzie 🙂

 

Pozdrawiam i dziękuję 

Znaczy ja nie narzekam na hostfox, i sam pomimo że krótko używamy hostfoxa to móglbym go polecić, lecz mój bląd dalej jest taki jak opisałem wyżej nie wiem czy dobrze zrozumiałem czy zle ale juz wszystko zostało naprawione tak? Bo mi dalej nie smiga wgrywanie pluginów, ani podmiana plików w ftp ;/ 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Ekspert
Przed chwilą, P3neR napisał:

Znaczy ja nie narzekam na hostfox, i sam pomimo że krótko używamy hostfoxa to móglbym go polecić, lecz mój bląd dalej jest taki jak opisałem wyżej nie wiem czy dobrze zrozumiałem czy zle ale juz wszystko zostało naprawione tak? Bo mi dalej nie smiga wgrywanie pluginów, ani podmiana plików w ftp ;/ 

Hey, narzekanie jak coś źle działa jest jak najbardziej mile widziane, nikt nie ma nic za złe jeżeli chodzi o to. 

Co do plików, proszę wysłać zgłoszenie w panelu klienta ewentualnie dokładne opisanie błędu na [email protected]

Pozdrawiam 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Założyciel
13 minut temu, P3neR napisał:

Bo mi dalej nie smiga wgrywanie pluginów, ani podmiana plików w ftp ;/ 

hmm, jakiś problem z cache lub uprawnieniami folderów, sprawdź co pisze w logach.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, Meshαrsky napisał:


Tak, dokładnie to było powodem chwilowych błędów z PHP oraz działaniem niektórych witryn.
I nie tylko ale już nie ma co gdybać, ważne że jest to za nami i można iść do przodu 😉 

Każdy drobny błąd zamieni się w spore doświadcznie  😉 i tak + za cpanel a nie da lub coś co jest powszechnie używane

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Hyd3r1 napisał:

Każdy drobny błąd zamieni się w spore doświadcznie  😉 i tak + za cpanel a nie da lub coś co jest powszechnie używane

U mnie cpanel nie działa, jak i dalej problemy z tym co chciałbym zrobić widnieją, jak mam być szczery to już nie wiem co robić.. 

Nawet gdy ustawiłem pin do acp to nawet go nie pokazuje żeby on był, a działał wczesniej. 

Edytowane przez P3neR
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...