Art Mcrae 0 Napisano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2020 (edytowane) Witam. Od kilku dni mam problem z działaniem mojego laptopa Lenovo Ideapad C340. Grałem wieczorem w grę (World of Warcraft oraz Minecraft) i wszystko działało w porządku. Miałem stabilne 60 fps w pierwszej grze, oraz 80-100 fpsów w Minecrafcie. Na drugi dzień, odpaliłem te same gry i napotkałem spadek FPSów, oraz ścinki gier podczas poruszania się i ruszania kamerą w grze. Sformatowałem laptopa, zainstalowałem windowsa i jakby lekko się poprawiło, aż do momentu zainstalowania antyvirusa Avasta. Po odinstalowaniu, od razu się poprawiło, lecz po kilku godzinach pracy w programie GIMP, jak odpalam te gry to znowu się ścinają się. Nie wiem czego to może być przyczyną i jak mogę to naprawić. Laptop jest nowy, mam go jedynie 3 miesiące. Do tej pory działał bez zarzutów (te 3 miesiące), aż kilka dni temu nagle, z dnia na dzień zaczął wolno chodzić. Proszę o pomoc. Dziękuję z góry i Pozdrawiam. Laptop Lenovo Ideapad C340 AMD Ryzen 5 3500U 8GB Ram Dysk SSD 256GB AMD Radeon RX Vega 8 Edytowane 7 Grudnia 2020 przez SeNioR poprawa tytułu Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Założyciel Rozwiązanie SeNioR 9 347 Napisano 7 Grudnia 2020 Założyciel Rozwiązanie Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2020 Rozumiem że system Windows 10? Programy antywirusowe aktualizują co jakiś czas swoją bazę wirusów w tle, potrafią obciążać komputer. Korzystaj z wbudowanego antywirusa Windows Defender. Pobierz program FRST (Farbar Recovery Scan Tool). I przeskanuj komputer. Załącz plik FRST.txt do załącznika, sprawdzimy czy nie masz jakichś zbędnych programów lub oprogramowania. Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Art Mcrae 0 Napisano 7 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2020 Nie mam ani jednego antywirusa na PC. Miałem Avasta przez moment, lecz go odinstalowałem. Komputer jest tuż po formacie, więc nie wiem czy mogę mieć jakieś zbędne oprogramowanie Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi
Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się