SeNioR 21 Marca 2015 21 Marca 2015 Kampania w stylu plakatu wyborczego przygotowana na zlecenie Centrum Myśli Jana Pawła II z okazji 10. rocznicy śmierci Karola Wojtyły budzi wiele kontrowersji. Jedni ją chwalą, inni ostro krytykują. Ta kampania prowokuje w słusznym celu - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Umiński, Tomasz Bartnik i Marcin Kalkhoff. Kilka dni temu w dużych miastach pojawiły się reklamy outdoorowe z uśmiechniętym papieżem Janem Pawłem II w garniturze i pod krawatem. Grafika i hasło: "Karol Wojtyła. Twój kandydat w codziennych wyborach“ wpisują się w styl plakatu wyborczego. - Kreując tę kampanię, chcieliśmy dać impuls do przezwyciężenia postawy sentymentalizmu i tęsknoty za obecnością Papieża na rzecz odważnego sięgnięcia do jego nauki i haseł, które głosił i zastosowanie ich w naszym codziennym życiu. Dzięki zaangażowaniu i bliskiej współpracy z zespołem z Centrum Myśli Jana Pawła II udało nam się stworzyć mocny przekaz, obok którego trudno przejść obojętnie - tłumaczy Maria Belina Brzozowska, prezes agencji Skyboat, która przygotowała za ten projekt. Kampania obejmuje billbordy, citylighty, ekrany w metrze, a także reklamy w wybranych mediach katolickich. W planach jest także cykl eventów ulicznych, które odbędą się 2 kwietnia br. Ponadto prowadzone są aktywności na Facebooku: na fanpage'u "Twoje codzienne wybory" oraz związanych z nim wydarzeniach "100 000 podpisów dla Karola Wojtyły!!!" i "#wybieramWOJTYŁĘ na zdjęcie w tle!". Akcja potrwa do 2 kwietnia br. źródło: wirtualnemedia.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kontynuuj dyskusję
Dołącz do Pecetowicza, aby kontynuować dyskusję w tym wątku.