Oliwia 14 Grudnia 2018 14 Grudnia 2018 Otóż przechodzę do sedna od jakiegoś czasu zauważyłam, że strasznie szybko kończy mi się pakiet internetu w telefonie więc sprawdziłam szczegółowy wykaz na którym widniał Spotify który średnio na dzień pobiera mi +/- 300mb czasamii mniej, a czasami więcej. Sęk w tym, że na telefonie nie posiadam nawet aplikacji Spotify ani nigdy wcześniej nie korzystałam z jego subskrypcji. Nie wiem co mam z tym zrobić więc prosiłabym o pomoc. ☺️ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mativve Online 14 Grudnia 2018 Mativve jest moderatorem 14 Grudnia 2018 Pomimo braku aplikacji na widoku sprawdziłbym czy nie jest zainstalowana: Ustawienia > Aplikacje i sprawdzić czy aplikacja istnieje. Jeśli tak no to trzeba ją z poziomu ustawień odinstalować. Jeśli aplikacji nie ma to spróbowałbym za pomocą aplikacji do optymalizacji telefonu, (domyślnej lub jakiejś że sklepu play) oczyścić zbędne pliki. Jeśli powyższe opcje nie działały rozważyłbym ustawienia fabryczne, aczkolwiek z tą decyzją wstrzymałbym do czasu wykorzystania wszystkich innych możliwości ☺️ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kontynuuj dyskusję
Dołącz do Pecetowicza, aby kontynuować dyskusję w tym wątku.