Skocz do zawartości

Osoba do wypozycjonowania (SEO) strony internetowej dla klienta.


Quak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Podobna zawartość

    • Witam.
      Mam kilka pytań odnośnie robots.txt
      1.Czy taki zapis jest prawidłowy,ponieważ na jednych stronach piszą by stosować Allow: / , a na innych by tego nie stosować bo to jest błędny wpis i należy stosować Dissalow.
      2.Czy są jakieś roboty które warto blokować
      3.Do jakich katologów/plików najlepiej zablokować dostęp
      Pytam się bo na necie różnie piszą,a ja sam dopiero raczkuję
    • Witam,
      Przedwczoraj na swoim blogu aktywowałem Cloudflare.
      Strona przyspieszyła jednak w Pagespeed Insights oraz GTmetrix wyskoczył mi błąd, że powinienem zoptymalizować niektóre obrazki. I tutaj pojawia się problem, ponieważ te obrazki są zoptymalizowane.
      Po wyłączeniu Cloudflare problem znika.

      Załączam raport z GTmetrix:
      https://gtmetrix.com/reports/mlodyinformatyk.eu/7fuFuBoB

      Z góry dziękuję za pomoc.

      Pozdrawiam,
      Paweł
    • czesc, mam pytanko do was - mam problem z moja nowa stronka. wgralem ja na serwer, ale pozniej zorientowalem sie ze copywriter odbebnil swoja robote byle jak i teksty po czesci byly splagiatowane. zajelo mi tydzien ich poprawienie, wgralem nowe, ale google nie reaguje i strona spada. co moge z tym zrobic?
    • Każdy webmaster, początkujący czy też ten istniejący w branży od dłuższego czasu, posiadający własną stronę, chce na dobre zaistnieć w tej ogromnej sieci jaką jest internet. Znając w jakimś stopniu system indeksowania stron www przez wyszukiwarki możemy bez problemu wybić się na same szczyty w wynikach wyszukiwania. Bardzo pomocne w tym przedsięwzięciu mogą być tzw. narzędzia SEO (search engine optimization), czyli narzędzia do optymalizacji stron dla wyszukiwarek internetowych. W tym artykule postanowiłem opisać te najbardziej przydatne, oraz te, które zyskały uznanie w moich oczach.
      Page Rank
      Page Rank jest metodą przypisywania danym stroną określonej wartości liczbowej (od 0 do 10). Algorytm ten wykorzystywany jest przez wyszukiwarkę Google, która dominuje z resztą w śród sieciowych robotów, więc głównie na ten czynnik powinniśmy się nastawić pozycjonując nasz serwis. Im wyższy wskaźnik Page Rank tym strona jest "lepsza".
      Alexa Ranking
      Wskaźnik Alexa pokazuje nam popularność danej strony w ogólnoświatowej sieci. Niestety wynik popularności strony zwykle nie jest prawdziwy, ponieważ od dłuższego czasu istnieją sposoby na "podbijanie" go w górę. Aby zwiększyć Link Populatity naszej strony możemy zainstalować specjalny tollbar, który powodował będzie zwiększenie wyniku popularności. Tak jak wspomniałem wcześniej, jest to bardzo nieprecyzyjne narzędzie - a szkoda.
      Backlinks
      Backlinks, czyli linki zwrotne, prowadzące do naszej strony. Im wyższa wartość strony z której do nas prowadzą tym lepiej. Zdobywając dużą ilość linków zwrotnych, o dobrej jakości, przyczynimy się do skoku w wynikach wyszukiwania.
      Keywords - słowa kluczowe
      Dzięki odpowiedniemu dobraniu słów kluczowych nasza strona będzie lepiej czytelna dla wyszukiwarek. Nie powinniśmy jednak przesadzać z ich powtarzaniem, ponieważ może być to przyczyną do zbanowania naszego serwisu przez Google. Nie należy ich także ukrywać na stronie (kolor tekstu taki sam jak tło), jest to częstą przyczyną wykluczenia z systemów wyszukiwania.
      Na szczęście narzędzia SEO są ogólnie dostępne i w większości wypadków nie musimy płacić za ich korzystanie. Jeżeli chcesz na prawdę zaistnieć w internecie, polecam używać ich jako pomoc w analizowaniu swoich postępów w pozycjonowaniu strony. 
      Z biegiem czasu zrozumiesz jak "myślą" wyszukiwarki. 
    • Czym jest współczynnik odrzuceń?
      Podczas analizowania statystyk odwiedzin za pomocą narzędzia Google Analytics, łatwo można dostrzec termin „współczynnik odrzuceń” podawany w procentach. Do czego służy ten wskaźnik? W dzisiejszym wpisie wyjaśnię czym on jest, jak samemu obliczyć oraz dlaczego jest tak ważny.
       Współczynnik odrzuceń – mierzy procent osób, które odwiedzą witrynę, a następnie ją opuszczą po zobaczeniu jednej strony (docelowej). Wskaźnik ten mówi nam, czy odwiedzający znalazł to czego szukał. Jeżeli wskaźnik jest niski, oznacza to, że Twoja treść jest wartościowa i budzi zainteresowanie wśród czytelników. Natomiast wysoki współczynnik zaprzecza poprzedniemu zdaniu.
      Możesz sam obliczyć procent odrzuceń. Wystarczy podzielić ilość odwiedzin, które zakończyły się na pierwszej załadowanej stronie przez całkowitą liczbę wizyt, a następnie pomnożyć przez 100.
      Przykład:
      Dlaczego współczynnik odrzuceń jest ważny?
      Przykładowo, jeżeli prowadzisz sklep internetowy i wskaźnik jest wysoki, masz powody do obawy. Oznacza to, że spora część klientów nie przechodzi do procesu kupna. To samo tyczy się strony, której zadaniem jest zachęcić użytkownika do rejestracji, bądź zapisania na listę mailingową.
      Oczywiście wysoki współczynnik nie zawsze musi oznaczać brak zainteresowania czytelnika. Istnieje prawdopodobieństwo, że użytkownik np. szukał kontaktu z Tobą. Znalazł numer telefonu i zamknął stronę.
      Artykuł pochodzi z naszego nieaktywnego już bloga.
  • Najnowsze tematy

  • Ostatnio rozwiązane

×