Skocz do zawartości

Panel logowania pod serwer MTA (Multi Theft Auto)


xaap
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Podobna zawartość

    • Cześć wszystki,
      mam do sprzedania grafikę pod MTA - interesuje mnie płatność PayPalem, cena od sztuki to 15zł.

      Możliwość podglądu poprzez kliknięcie tutaj: Behance
      Kontakt:
      - GG: 31068550
      - E-mail: fiv.design@wp.pl
      - Discord: fivd#4931
    • Witam serdecznie,
      mam do sprzedania oprawę graficzną na serwer MTA - panel logowania, panel f1, hud, pasek stanu, powiadomienie.
      Poniżej prezentuje prace które są na sprzedaż:

       
      Interesuje mnie tylko i wyłącznie płatność za pośrednictwem PayPal - cena za szczególny projekt jest do ustalenia inwidualnie z osobą która jest chętna na zakup.

      Kontakt: 
      GG: 31068550
      E-mail: fiv.design@wp.pl
      Discord: fivd#4931
    • Cześć, mam taki problem mianowicie gdy klikam "Zaloguj" panel logowania w MyBB wyświetla się na dole tak samo z dodawaniem reputacji tu macie ss jak to wygląda.

    • Witam. szukam Master Server pod GTA SA-MP i MTA (Multi Theft Auto)??liczę że coś darmowego będzie 
    • No cóż... Nadszedł ten moment gdy ja także napiszę własny poradnik. No ale cóż... W tym temacie opiszę podstawy języka LUA, jego strukturę, itd oraz zastosowanie w MTA.
      Po pierwsze - po wszystkie informacje, funkcje, itd. najlepiej zajrzeć na oficjalną wiki MTA - http://www.wiki.multitheftauto.com
      1. Klamry
      Język ten różni się od c++, pawn, itd. między innymi tym, że zamiast klamr pisze się wyraz "end".
      Tak wygląda to w c++:
      function blablabla(jakistamargument) { } W LUA wygląda to tak:
      function blablabla(jakistamargument) end Czyli nie ma klamr otwierających, są tylko zamykające. Proste?
      2. Instrukcje warunkowe, warunki logiczne
      Tradycyjna konstrukcja instrukcji warunkowej to:
      if costam then end Jak widać musimy umieścić tutaj warunek logiczny, dodatkowo pojawia się tutaj słowo "then". Nie trzeba stosować tutaj nawiasów, aczkolwiek przy większych instrukcjach warunkowych jest to wskazane w celach lepszego rozumienia kodu.
      Warunki logiczne to między innymi:
      == -- równa się ~= -- jest inne od < -- jest mniejsze > -- jest większe <= -- jest mniejsze lub równe => -- jest większe lub równe Przykładowe zastosowanie - zmienna a równa się zmiennej b:
      if a == b then -- Coś tam się dzieje end 3. Funkcje
      Funkcje to instrukcja dla maszyny że ma coś zrobić. Jest możliwość zdefiniowania własnej funkcji. Przykładem funkcji może być outputDebugString. Służy ona do napisania jakiegoś tekstu w konsoli. Posiada ona argument - tekst do wyświetlenia. Przykładowe zastosowanie we własnej funkcji:
      function command_print(text)-- funkcja command_print z argumentem "text" outputDebugString(text) -- wykorzystujemy zmienną "text" która została podana w funkcji. end Jak widzicie jest to proste.
      4. Układanie kodu
      Ważną rzeczą jest układanie kodu - wielu początkujących programistów nie układa kodu, a jest to ważne dla przejrzystości kodu.
      Jak widzieliście wcześniej robiłem odstęp klawiszem "tab" - układałem kod.
      Kod układa się jak wspomniałem klawiszem "tab". Jak wiadomo klawisz ten robi odstęp na kilka znaków.
      Należy stosować to po każdym otwarciu klamry(w c++).
      Przykład układania kodu:
      function blablabla(blablablaa, blabla) if blablablaa == blabla then outputDebugString("blablablaa jest równe blabla") end if blablablaa ~= blabla then outputDebugString("blablablaa jest równe blabla") end end 5. Komentarze
      Kolejną ważną rzeczą są komentarze. Na początku kod jest łatwy do zrozumienia, aczkolwiek z przypływem linijek sam autor może mieć problem ze zrozumieniem co on robi. W komentarzach można dawać nie potrzebny obecnie kod, lub taki który nie nadaje się do wersji produkcyjnej. Możemy tam dawać również spostrzeżenia, co ręka napisze ogólnie.
      Są dwa rodzaje komentarzy - jednoliniowe i dwuliniowe. W LUA komentarz jednoliniowy zaznaczamy w taki sposób:
      -- TODO: coś tam Zostanie on pominięty przy kompilacji. Dwuliniowy zaznaczamy w ten sposób -
      --[[ Coś tam, jakieś info, coś tam info ]]-- Przy pomocy [[-- otwieramy komentarz dwuliniowy, a za pomocą --]] go zakańczamy.
      6. Podręczny słowniczek
      Większość słówek jest taka sama jak w innych językach programowania - zmienna, tablica, itd.
      W MTA dodatkowo dochodzą słowa takie jak:
      Event - wydarzenie które dzieje się gdy coś tam. Czyli ogólnie jest to taki odpowiednik "callback'a" w języku PAWN.
      To be continued.
  • Najnowsze tematy

  • Ostatnio rozwiązane

×