Mariusz.er 5 Maja 2020 5 Maja 2020 Witam. 2 maja sprzedałem konto instagram, wszystko przebiegło pomyślnie poprzez Allegro. Nowy właściciel zmienił hasło maila, był zalogowany na koncie. Wczoraj dostałem wiadomość od kupującego, że chce kod uwierzytelnienia który przyszedł na mój mail, dodam, że na tego maila założyłem już nowe konto które rozkręcam, żadnych kodów nie dostałem, w dodatku mail na którego miały przyjść kody nie zgadzał się z moim mailem bo tamten kończył się chfrą 9 a moj mail kończy się na literę K. Kupujący cały czas umiał się zalogowac lecz te nieszczęsne kody instagram chciał, w pewnym momencie po kolejnej próbie logowania się przez kupującego Okazało się że mail i hasło zostało zmienione, Dzisiaj przy próbie zrestartowaniu hasła mail się znowu zmienił i ma cyfrę 3, napisaliśmy do supportu ale wiadomo jak oni działają, kupujący nie dostał maila od instagramu o zmianie maila na inny oświadczył kupujący Co w tej sytuacji zrobic, jestem skłonny oddać kupującemu pieniądze by byc uczciwy i nie szargać sobie opinii. czy ktoś miał taki problem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kontynuuj dyskusję
Dołącz do Pecetowicza, aby kontynuować dyskusję w tym wątku.