Skocz do zawartości

Samia Halaby - 81-letnia babcia programuje animacje na Amidze


User 3
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W 1985 roku malarka Samia Halaby przeszła na emeryturę kończąc pracę wykładowcy sztuki. Zainteresowała się wówczas grafiką komputerową i nauczyła się programowania w językach C i BASIC, aby tworzyć tzw. obrazy kinetyczne na Amidze. Programuje do dzisiaj.

To się nazywa robić coś z pasji  Hardcorowa babcia jakich mało ☺️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Podobna zawartość

    • Witam serdecznie!
      Wstęp

      Oferuję stworzenie autorskich modyfikacji pod silnik sourcemod (Głównie CS:GO oraz CSS, nie zagłębiam się bardzo w inne gry), modyfikacje te są sprzedawane jednorazowo dla jednego klienta, każde inne zlecenie (nawet jeśli jest takie same lub podobne) to osobny plugin.
      W języku sourcepawn mam ok. 2 letnie doświadczenie, raczej nie ma modyfikacji, której nie zdołał bym napisać w tym języku.
      Zaznaczam, że nie tworzę paczek serwerów, biorę się za nowe modyfikacje, które mogę napisać od 0 (Nie lubię pracować w syfie, mój kod jest zazwyczaj przejrzysty i zrozumiały dla każdego programisty lub laika którzy mają trochę doświadczeń w przeglądaniu cudzych kodów.) lub edytowanie modyfikacji.
      W swojej ofercie mam również pisanie stron internetowych zazwyczaj w PHP  (clear, code ignite, symphony, laravel, smarty, Dwoo, PH7) oraz Ruby on Rails.
      Przyjmuję każde zlecenie, które zrozumiem, więc proszę o konkretne przekazanie swojego pomysłu (najlepiej opis zawierający ścisłe oraz możliwie jak najbardziej szczegółowe informacje na wklejce + link w PW).
      Doświadczenie 
      Parę przykładowych prac..
      #Sourcemod: 
       
      #Webdeveloping: 
      - Sklep Automatyczny dla serwerów gier sourcemod: 
      - Projekt ruletki gier steam (Strona www obecnie wyłączona dlatego łapcie jedynie parę ss z panelu):

      - Panel Administracyjny sieci serwerów -  Panel, w którym można zarządzać serwerami jak i statystykami graczy na nich bezpośrednio z 1 miejsca (uwierzcie mi, że naprawdę ułatwia to sprawę jeśli ma się do ogarnięcia ponad 20 serwerów  ). Panel jest postawiony na silniku Dwoo tak więc można zmieniać jego styl według upodobań. Posiada zaawansowany system ustawień i kontroli samego systemu panelu.

      - Strony statystyk serwerów mojej sieci. Typu:
           - Rekordy DR, DR+Klasy (wzbogacony o system topek z czasami graczy, ostatnich rekordów serwera na danych mapach itp.)
           - Statystyki serwerów z silnikiem exp mod (Top level, wykresy bazujące na największej grywalności dla danych klas, statystyki graczy, szczegóły maksowanych skilli dla danych klas i parę innych).

      Kontakt:
      PW,
      Steam: Steam Community :: n.o.x #Nie pisać.
      GG: 51083770
    • Napis "Wierny do samego końca" wykonany tą czcionką http://www.dafont.com/amiga-forever.font do tego by na obrazku znalazło się logo Amigi.Dokładnie chodzi mi o te dwa
      Wymiary grafiki: Po prostu by nie było za duże ani za małe  
      Z góry dziękuje za pracę.


    • Mógł by ktoś odświeżyć logo?

      Oczywiście bez napisu "10-lecie"
      Tematyka: Amiga
      Kolorystyka: Mniej więcej ta sama
      Z góry dzięki za chęć ☺️
    • Witam, szukam całego zestawu (całej "budy" z obudową włącznie) do 4200 zł. Zastosowanie to głównie stacja robocza do programowania [webdev, c#, java] oraz nauki innych rzeczy z IT, sporadyczne granie.
    • Ukazała się nowa wersja emulatora WinUAE oznaczona numerkiem 4.0.0 ☺️
      WinUAE Amiga emulator
      New major features:
      Beam Racing Lagless VSync which reduces input latency to sub-5ms. Replaces old Low Latency VSync. (Use 1-2 slice Lagless VSync to match old Low Latency VSync behavior) Virtual multi monitor support. Each virtual Amiga video output connector (Video port graphics adapter, RTG boards) can be “connected” to separate WinUAE window, emulating real hardware being connected to more than one physical monitor. Debugger supports running Amiga executables from shell, adds symbol and gcc stab debugging data support, loads executable to special reserved address space which enables detection of any illegal accesses byte accurately and more. (Details) Host mode FPU emulation mode is finally full extended precision (80-bit) capable. It is also fully JIT compatible. New other features:
      Overlay graphics led (power, floppy etc) support. Close confirmation option added to misc panel. Default WASAPI audio device automatically follows Windows default audio device. Directory harddrives now use uaehf.device as a fake device driver (replacing non-existing uae.device), for example programs that query extra information (like SCSI Inquiry data) now get valid data. Directory filesystem harddrive fake block size dynamic adjustment now starts from smaller disk size, workaround for WB free space calculation overflow when partition is larger than 16G. Harddrive imager now also supports native (mainboard/expansion board) IDE connected CHS-only drives. Disk swapper config file data is restored from statefile. Cirrus Logic RTG horizontal doubling support, keeps aspect ratio in doublescan modes. Action Replay II/III state file support improved. Windowed mode resize enable/disable option. CDTV SCSI and SRAM options moved to Expansions. 3.6.x bug fixes:
      WD33C93 based SCSI controllers hung the system if controller didn’t have any connected SCSI devices. Direct3D11 fullscreen mode didn’t open if monitor was connected to non-default GPU. (For example laptops with Intel and NVidia GPU with NV GPU connected to external monitor) Direct3D11 fullscreen ALT-TAB refresh problems and other D3D11 fixes. 68030 MMU PLOAD was broken (Caused Amiga Linux crash at boot). Older bugs fixed:
      On the fly switching from non-cycle exact to cycle-exact mode stopped emulation in certain situations. Fixed E-Matrix accelerator board RAM selection. If CD was changed and system was reset during change delay, drive become empty and new CD was never inserted. Mainly affected CD32 and CDTV. Reset when uaescsi.device CD was mounted caused memory corruption/crash in certain situations. Code analyzer warnings fixed (uninitialized variables, buffer size checks etc..) Old JIT bug fixed: many CPU instructions didn’t set V-flag correctly. (Aranym) Inserting or removing USB input device caused crash in some situations. Softfloat FPU edge case fixes (FABS, FNEG with infinity, logarithmic instructions with NaN) Decrease/increase emulation speed input events didn’t do anything. Toccata audio was not fully closed when reset/reset and caused crash if new config was loaded and started. Removed forgotten, useless and obsolete “The selected screen mode can’t be displayed in a window, because..” check. Fixed WASAPI Exclusive mode audio glitches when paused/unpaused. Paula audio volume GUI volume setting was ignored if audio mode was mono. New emulated expansions:
      C-Ltd Kronos CSA Magnum 40 DCE Typhoon MK2 GVP A1230 Series II Hardital TQM MacroSystem Falcon 040 Xetec FastTrak
  • Najnowsze tematy

  • Ostatnio rozwiązane

×