Skocz do zawartości
Forum komputerowe

Stradivarius - anulowanie zamówienia. "W trakcie realizacji"


Gość Anna

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie odnośnie anulowania zamówienia. Na stronie stradivarius nie zapłaciłam za przesyłkę A ona ma status "W trakcie realizacji" jest właśnie nie opłacona. Więc moje pytanie to czy ktoś wie czy ona przyjdzie i będę musieć za nią zapłacić przy kurierze, czy zostanie anulowana ?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Gość Anna  zależy od tego jaką metodę płatności wybrałaś, jeżeli płatność przy odbiorze to paczka przyjdzie i bedziesz musiała ją opłacić, jeżeli przedpłaę a nie opłaciłaś to z pewnością anulują zamówienie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Ekspert

Dodam jeszcze, że istnieje takie coś jak kontakt telefoniczny do sprzedawcy.

Oraz 15 dni zwrotu z pełną refundacją, bo zakupiłaś rzecz przez internet. Pod warunkiem, że nie oderwiesz metek i nie uszkodzisz ciuchów.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 6 miesięcy później...
Gość Gość J

A wie ktoś może dlaczego Stradivarius likwiduje mi zamówienia? Chciałam zamówić kilka rzeczy z tej strony i wszytsko wpisywałam co kazali a na koniec wyświetlał się aletr, że zamówienie jest anulowane 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zła klientka

Ja czekałam na swoją przesyłkę ze Stradivariusa ponad miesiąc, a po kontakcie z BOK i złożeniu reklamacji okazało się, że moich rzeczy nie dostanę wcale... Nikt nie wie gdzie są, czy w ogóle w dniu złożenia zamówienia były dostępne i czy wyjechały z magazynów... Paranoja. Nigdy więcej już nic tam nie kupię!!!

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Administrator

Ludzie spokojnie, my tylko forum komputerowym jesteśmy. Jeśli zostaliście oszukani to są od tego specjalne organy.

Zamiast się złościć to skontaktujcie się z dostawcą waszych zakupionych produktów (w tym przypadku stradivarius) a skoro otrzymujecie reklamacje to znaczy że BOK działa. Ja rozumiem złość związaną z brakiem otrzymania produktu o którym marzyliście ale nie jesteśmy miejscem na opinie o takich sklepach (możemy jedynie doradzić) - są od tego specjalne strony. Przed zakupem na danej stronie dobrze jest się z takimi opiniami zapoznać aby nie kupić kota w worku i mieć potem przykre sytuacje.

Zawsze w sytuacji jakichś nieprawidłowości dobrze jest to wyjaśnić z BOKiem danego sklepu a w przypadku jego braku skontaktować się bezpośrednio ze sklepem.

Edytowane przez Mativve
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Mativve zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...