Gość Anna Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 Mam pytanie odnośnie anulowania zamówienia. Na stronie stradivarius nie zapłaciłam za przesyłkę A ona ma status "W trakcie realizacji" jest właśnie nie opłacona. Więc moje pytanie to czy ktoś wie czy ona przyjdzie i będę musieć za nią zapłacić przy kurierze, czy zostanie anulowana ? Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krasnal 328 Napisano 25 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2020 @Gość Anna zależy od tego jaką metodę płatności wybrałaś, jeżeli płatność przy odbiorze to paczka przyjdzie i bedziesz musiała ją opłacić, jeżeli przedpłaę a nie opłaciłaś to z pewnością anulują zamówienie. -n3veR, SeNioR i Mativve dodali reakcje 3 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ekspert -n3veR 6 237 Napisano 27 Lipca 2020 Ekspert Udostępnij Napisano 27 Lipca 2020 Dodam jeszcze, że istnieje takie coś jak kontakt telefoniczny do sprzedawcy. Oraz 15 dni zwrotu z pełną refundacją, bo zakupiłaś rzecz przez internet. Pod warunkiem, że nie oderwiesz metek i nie uszkodzisz ciuchów. Mativve i SeNioR dodali reakcje 2 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Gość J Napisano Wtorek o 08:12 Udostępnij Napisano Wtorek o 08:12 A wie ktoś może dlaczego Stradivarius likwiduje mi zamówienia? Chciałam zamówić kilka rzeczy z tej strony i wszytsko wpisywałam co kazali a na koniec wyświetlał się aletr, że zamówienie jest anulowane Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marves 53 Napisano Wtorek o 09:37 Udostępnij Napisano Wtorek o 09:37 Miałem to samo w xkomie. Musiałem ponownie zapłacić za produkt, gdyż wcześniejsza płatność nie doszła do skutku i wyskoczył jakiś błąd Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zła klientka Napisano Wtorek o 12:09 Udostępnij Napisano Wtorek o 12:09 Ja czekałam na swoją przesyłkę ze Stradivariusa ponad miesiąc, a po kontakcie z BOK i złożeniu reklamacji okazało się, że moich rzeczy nie dostanę wcale... Nikt nie wie gdzie są, czy w ogóle w dniu złożenia zamówienia były dostępne i czy wyjechały z magazynów... Paranoja. Nigdy więcej już nic tam nie kupię!!! Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Administrator Mativve 3 920 Napisano Wtorek o 12:23 Administrator Udostępnij Napisano Wtorek o 12:23 (edytowane) Ludzie spokojnie, my tylko forum komputerowym jesteśmy. Jeśli zostaliście oszukani to są od tego specjalne organy. Zamiast się złościć to skontaktujcie się z dostawcą waszych zakupionych produktów (w tym przypadku stradivarius) a skoro otrzymujecie reklamacje to znaczy że BOK działa. Ja rozumiem złość związaną z brakiem otrzymania produktu o którym marzyliście ale nie jesteśmy miejscem na opinie o takich sklepach (możemy jedynie doradzić) - są od tego specjalne strony. Przed zakupem na danej stronie dobrze jest się z takimi opiniami zapoznać aby nie kupić kota w worku i mieć potem przykre sytuacje. Zawsze w sytuacji jakichś nieprawidłowości dobrze jest to wyjaśnić z BOKiem danego sklepu a w przypadku jego braku skontaktować się bezpośrednio ze sklepem. Edytowane wczoraj o 13:19 przez Mativve ravenekse i SeNioR dodali reakcje 2 Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi