Skocz do zawartości

Szkolny konkurs plastyczny "Bezpieczny internet"


xaap
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, biorę w szkolnym konkursie plastycznym pod hasłem "Bezpieczny Internet".

Tematyka konkursu obejmuje szeroko rozumiane bezpieczeństwo w Sieci (np. przeciwdziałanie cyberprzemocy, ochronę danych osobowych, niebezpieczeństwo dostępu do niewłaściwych treści, ostrożność w zawieraniu znajomości przez Internet, odpowiedzialność karną, uzależnienia, itp)

Wymagania:
     a) Format pracy - A3 (kartka z dużego bloku rysunkowego)
     b) Technika - dowolna płaska:

  • malarstwo
  • rysunek - ołówkiem, flamastrami, kredkami
  • grafika komputerowa
  • kolaż
     

Ma ktoś jakiś pomysł jak mogę takie coś wykonać? Potrzebuje na poniedziałek a nie mam weny i nawet pomysłu jak to wszystko zrobić i jaką techniką.
Dziękuje za pomoc! ☺️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Może ciemna/zła strona internetu w jakiś epicki sposób niszczona przez dobrą?

#EDIT: Na przykład "Bezpiecznicy" bohaterowie bezpiecznego internetu niszczą zło czyhające w Internecie na każdym kroku. Jakieś postacie, dużo efektów itp 

Edytowane przez Mativve
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Moja koncepcja:

Spoiler

image

Tam po lewej jakieś słowa kluczowe z Internetu (złej strony)

Z prawej postać broniąca użytkownika z jakąś tarczą (kolorystyka niebieska - bo bezpieczeństwo).

 Może znajdziesz coś w necie za free (szukaj po angielskich tagach np: shield, character itp)  

Co do formatu - z życia wiem że to różnie bywa dlatego przygotowuje zwykle wszystkie możliwości:

- wydrukuj sobie tak, żeby było na A3

- zgraj plik graficzny na pena i weź ze sobą - w razie czego wyślesz z biblioteki na emaila albo oddasz nauczycielowi itp

#EDIT:
Parę linków, które może Ci pomogą:

- tła, kolorystyka, pomysły
security internet wallpaper - Szukaj w Google

- tła, kolorystyka, pomysły

safety internet wallpaper - Szukaj w Google

- tła, kolorystyka, pomysły

dangerous internet ads - Szukaj w Google

- postacie

free characters ads - Szukaj w Google

Edytowane przez Mativve
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem wciąż nierozwiązany? Dodaj swoją odpowiedź

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto. Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Podobna zawartość

    • Cześć. Czy w szkole zawodowej można poznać naprawdę fajnych ludzi i zawrzeć przyjaźnie na całe życie? Pytam dlatego bo dużo się słyszy że w zawodówce to sama patola jak tam jest pod względem towarzystwa?
    • Hej. Jest w Polsce bezpłatne lub płatne liceum dla dorosłych? Zaoczne, w weekendy w trybie online (Zdalnie przez komputer) Szukam i szukam, ale kilka stron wydaje mi się podstawionych a praca w tygodniu i 3 lata liceum co dwa tygodnie ostro zajedzie mój organizm a mam od dłuższego czasu problemy ze zdrowiem i nie mogę sobie pozwolić na jego wyniszczanie bo wiadomo jak się to kończy.
      Chodzi mi o uzyskanie wykształcenia średniego, matury nie dam rady zdać bo zawsze byłem "głąbem" jestem po 3 letniej zawodówce, nigdy nie kiblowałem. 
    • Cześć. Dzisiaj trochę nauki języka angielskiego 🙂. Opiszę jak najprościej się da budowę czasu Present Simple czyli czasu teraźniejszego prostego. Dodam kilka przykładów, aby wszystko było zrozumiałe.
      Present Simple: konstrukcja zdania twierdzącego
      Ogólna konstrukcja zdania twierdzącego w czasie Present Simple jest bardzo prosta i wygląda następująco:
      Osoba + czasownik + reszta zdania
      I work in a factory. She works in an office. He works in an corporation. Present Simple: odmiana czasownika regularnego
      Czasownik w języku angielskim odmienia się przez osoby, tak samo jak w innych językach. Na szczęście, w przypadku języka angielskiego w czasie Present Simple jest to wyjątkowo proste. Musimy pamiętać jedynie o dodanie końcówki-s w trzeciej osobie liczby pojedynczej.
      Oto przykłady jak zachowuje się zdanie w różnych osobach w czasie Present Simple. Jak widać, nic nie musimy zmieniać oprócz dodania do czasownika końcówk -sw trzeciej osobie liczby pojedynczej.
      I work in a factory. You work in a factory. He works in a factory. She works in a factory. It works in a factory. We work in a factory. They work in a factory. Jeśli czasownik kończy się na -o, -ch, -sh, -ss lub -x musimy dodać końcówkę -es.
      watch - watches go - goes Przykłady:
      I go to the movies. - Ja chodzę do kina. She goes to the movies. - Ona chodzi do kina. ( 3 osoba) Jeżeli czasownik kończy się na spółgłoskę -y, w 3. osobie liczby pojedynczej musimy zamienić -y na -ie i dopiero dodać końcówkę -s. Takie czasowniki to np. to study, to cry, to try.
      I study. - Ja się uczę. He studies. - On się uczy. ( 3 osoba dlatego ies) I cry. - Ja płaczę. She cries. - Ona płacze. ( 3 osoba) I try. - Ja próbuję. It tries. - Ono próbuje. ( 3 osoba) Present Simple: konstrukcja zaprzeczenia
      Język angielski wymaga czasownika posiłkowego do/does również do konstrukcji zaprzeczenia (negative). Dodatkowo do tworzenia przeczeń używane jest angielskie słówko not.
      Osoba + do/does + not + czasownik + reszta zdania
      I do not have a computer. She does not go to school. Podobnie jak w pytaniach, w 3. osobie liczby pojedynczej używamy czasownika posiłkowego does.
      do + not = znaczy to samo co don’t does + not = znaczy to samo co doesn’t Present Simple: konstrukcja pytania
      Do/does + osoba + czasownik + reszta zdania
      Do you like chocolate? Does he play football? Present Simple: czasownik to be
      Czasownik to be (być) jest czasownikiem nieregularnym i odmienia się przez osoby. W czasie Present Simple odmienia się w następujący sposób:
      I am You are He is She is It is We are you are They are Konstrukcja zdania twierdzącego z czasownikiem to be
      Osoba + to be + reszta zdania
      She is a doctor. Jack and Emma are hungry. I am in the park.
    • Cześć. Dzisiaj opiszę jak sprowadzić ułamek do wspólnego mianownika. Postaram się wytłumaczyć to jak najprościej się da. Dodam też kilka przykładów.

      Przykłady sprowadzania ułamka do wspólnego mianownika
      Weźmy taki ułamek: 1/6 i 3/7
      Najpierw mnożymy mianowniki przez siebie.
      6*7 = 42. Otrzymaliśmy liczbę 42 która jest naszym wspólnym mianownikiem. Brakuje nam jeszcze licznika.
      1/6 = BRAK/42
      3/7 = BRAK/42
      Aby uzyskać licznik musimy rozszerzyć (pomnożyć) liczniki tak aby zgadzały się one z mianownikiem. Czyli mnożymy na odwrót mianownik z licznikiem.
      1*7 = 7
      3*6 = 18
      1/6 * 7/7 = 7/42
      3/7 * 6/6 = 18/42
    • Witajcie. W poprzednim temacie opisałem w jak najprostszy sposób na czym polega skracanie ułamków. Dzisiaj opiszę na czym polega rozszerzanie czyli inaczej mnożenie ich. Reguła jest odwrotna do skracania czyli zamiast dzielenia, mnożymy licznik i mianownik przez tę samą, możliwie najmniejszą liczbę.

      PRZYKŁADY ROZSZERZANIA UŁAMKÓW
      Wykonujemy rozszerzenie ułamka. My decydujemy przez jaką liczbę chcemy pomnożyć licznik i mianownik. Dajmy na to liczba „6”.
      3/4 * 6/6 = 18/24
      2/3 * 2/2 = 4/6
      Co to jest iloraz? Iloraz mówi nam Ile razy, dana liczba może występować w liczniku i mianowniku.
  • Najnowsze tematy

  • Ostatnio rozwiązane

×